Cata Skrevet 28. januar 2023 #1 Del Skrevet 28. januar 2023 For et par år siden måtte jeg kjøpe ny vaskemaskin og valget falt på AEG. Jeg synes imidlertid alltid det blir liggende litt skum synlig i døra etter skylling så jeg har en følelse av at den skyller litt dårlig. Har lest bruksanvisningen og det ser ut som man skal kunne få til å legge inn en ekstra skylling ved å trykke på "temperatur" og "sin" knappene samtidig, men dette har jeg aldri fått til. Eneste som skjer er at den begynner å rampe ned innstilt temperatur. Er det noen som kan si meg om de har fått dette til å virke og i så fall når i sekvensen de to knappene skal trykkes? Maskinen virker upåklagelig ellers så jeg kan ikke fri meg for at det er jeg som gjør noe galt men kan ikke finne ut hva jeg evt. gjør feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Del Skrevet 28. januar 2023 Dette virker. Husker ikke hvilke to knapper som skal trykkes inn, men er sikkert de samme som du sier. Jeg har også aeg. Du kan trykke inn de to knappene når som helst, før du starter vasken, men også før du legger inn program. Hold de inne til knappen for eksteaskyll lyser, evt hører du også et pip. Anonymkode: 5f308...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2023 Takk, skal gi det noen flere forsøk. Greit å vite at det ekstraskyll-symbolet skal lyse opp. Det hadde vært greit å få den funksjonen til å virke. Det jeg har prøvd er å vri programvelger til ønsket program (som regel bomull når jeg vil ha ekstra skylling) og så trykker jeg på de to knappene som skal trigge funksjonen samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg sjekket nå, på min er det temperatur og sentrifuge som skal trykkes inn og holdes til eksteaskyll begynner å lyse. Har skrudd av lyd på maskinen, så får ikke lydsignal. Tar ca fem sek. Anonymkode: 5f308...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sjekket nå, på min er det temperatur og sentrifuge som skal trykkes inn og holdes til eksteaskyll begynner å lyse. Har skrudd av lyd på maskinen, så får ikke lydsignal. Tar ca fem sek. Anonymkode: 5f308...988 Ja, det stemmer - det er de to knappene. Mulig jeg holder for kort tid. Skal prøve å holde knappene nede i litt lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 Du skal holde inne til lyset begynner å lyse Anonymkode: 5f308...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 3. februar 2023 Hurra!!! Det virket å holde knappene nede lenger. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå