Gå til innhold

Hvilken robotstøvsuger bør jeg velge når jeg har hund og katt?

Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte ut den gamle støvsugeren fordi den ikke tar dyrehår så godt. Det er ikke så viktig med moppefunksjon, for det er støvsuging jeg er ute etter. Hvilken anbefales? Jeg har googlet litt og ser at Roborock S7 kommer godt ut i test. Noen erfaringer på hva man bør velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med andre, men har Roborock S7 og den er gull på hundehår hvertfall :) anbefaler å ha tømmestasjon så slipper man åpne støvsugeren :) 

Anonymkode: 5e8da...e62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke erfaring med andre, men har Roborock S7 og den er gull på hundehår hvertfall :) anbefaler å ha tømmestasjon så slipper man åpne støvsugeren :) 

Anonymkode: 5e8da...e62

Det er nok denne jeg også heller mest mot, men ser den har en lydstyrke på 67 db. Er ikke det ganske bråkete? Må man kjøpe tømmestasjonen utenom? Så ser jeg det er flere modeller av S7 og greier ikke helt å se de største forskjellene :) Ha ha, så mye å sette seg inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ms. Steele said:

Det er nok denne jeg også heller mest mot, men ser den har en lydstyrke på 67 db. Er ikke det ganske bråkete? Må man kjøpe tømmestasjonen utenom? Så ser jeg det er flere modeller av S7 og greier ikke helt å se de største forskjellene :) Ha ha, så mye å sette seg inn i.

Jeg har Roborock og syns den er ganske bråkete, så jeg går helst ut når jeg setter den på. :) Den bruker 45 min på ca 55 kvm hos meg (da har jeg satt opp kjøkkenstoler og sånt, så det går raskere). Men den tar kattehår og bøss fra tepper veldig bra, så jeg er fornøyd!

Anonymkode: 5db06...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Roborock S7 MaxV+, med tømmestasjon.

Er veldig fornøyd! Selv mattene i gangen tas veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neatsvor X600 ble kåret til best i test i 2022 og den er spesieltberegnet for de som har dyr  da den bla suger opp hår fra tepper- sett at flere dyrebutikker selger den. Den bruker 1 time på 100kvm.

Anonymkode: f18e0...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock S6 har jeg, den selges vel ikke lenger, men vil tro de nyere modellene er minst like bra, og sikkert bedre😄 Jeg er kjempefornøyd, to store langhåra bikkjer😅

Anonymkode: b6af7...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (4 timer siden):

Jeg har denne, og ja, jeg synes den er ganske bråkete. Den kan stilles ned, men da suger den selvsagt dårligere. Vi har ikke tømmestasjon, og savner det heller ikke. Veldig fornøyd med S7! Nå har det kommet en ny utgave også, den ville jeg sjekket ut. 

Anonymkode: 7cde8...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Roborock, og ja - den bråker. Setter den til å gå når vi er på jobb. Med tre katter blir det en del hår, og den tar det meste. Merker stor forskjell på mengden støv og hår i huset når den går 3 ganger/uke. Så jeg er fornøyd med den, men vet ikke hvordan de andre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Neatsvor X600 ble kåret til best i test i 2022 og den er spesieltberegnet for de som har dyr  da den bla suger opp hår fra tepper- sett at flere dyrebutikker selger den. Den bruker 1 time på 100kvm.

Anonymkode: f18e0...087

Jeg gikk fra roborock til neatsvor oh tilbake til roborock. 

Neatsvor var gull på det å suge opp. Men appen og kartet var ikke så bra som roborock. Og dersom jeg måtte stoppe den midt i støvsugingen så begynte den helt på nytt i stedet for å fortsette der den slapp. 

Disse tingene ble for irriterende for meg, så jeg angret kjøpet og kjøpte en ny roborock i stedet.

Anonymkode: 72d7b...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...