Imax Skrevet 27. oktober 2002 #1 Del Skrevet 27. oktober 2002 Skal til tannlegen på tirsdag for å lage avtrykk av tennene mine, slik at jeg kan få såkallte "skinner" til bleking. Jeg drikker mye te og erfarer at tennene mine blir gulere etterhvert. Smilet er viktig og jeg håper jeg får litt hvitere tenner uten for drastisk endring. Er det noen her inne med erfaring på området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. oktober 2002 #2 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg jobber med det! De hadde forresten en reportasje i DetNye om det. http://www.detnye.com/1202/skjonn.html Hva vil du vite da? Det er virker iallefall! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 28. oktober 2002 #3 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei Xeyes Jeg får ikke åpnet siden....... Hva koster tannbleking og hvordan foregår det? Er det alle tannleger som kan sånt? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg skal betale 3500,- for hele pakka. Men det betyr at neste gang jeg ønsker å bleke tennene så må jeg bare betale for "tannpastaen" som legges i blekeskinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. oktober 2002 #5 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er som regel alle tannleger som holder på med det. Bare ringe rundt å høre det. Prisene varierer fra tannlege til tannlege. Det koster ca 1500-2000 for EN blekeskinne. Blekemiddelet er ganske dyrt, men du får med 4 tuber i prisen. Vil anbefale Opalecense da jeg syns den bleker best og er mest skånsomt. Tannlegen tar bare et avtrykk av tennene dine. Så tar det som oftes et par dager å få lagd blekeskinnen. Deretter så viser han/hun deg hvor mye blekepasta du skal ha i skinnen og så kan du ligge med den om natten i ca en uke eller 2. Tennene blir veldig følsomme etter en tannbleking (ising) Og hvis det begynner å ise under behandling burde man stoppe opp litt og prøve igjen senere. Dette gir tannlegen beskjed om! :D -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bumblebee Skrevet 28. oktober 2002 #6 Del Skrevet 28. oktober 2002 Husk å ikke bleke tennene hvis du har en juksetann. Den beholder nemlig den gamle fargen. Kjekt å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 28. oktober 2002 #7 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har bare en ting å si: Løp og kjøp!!! :D Hilsen en med perlehvit tannrad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 28. oktober 2002 #8 Del Skrevet 28. oktober 2002 Husk å ikke bleke tennene hvis du har en juksetann. Den beholder nemlig den gamle fargen. Kjekt å vite... Ja dæven, du sier noe der. Har ikke så gule tenner ennå,men det kan jo bli akuelt i fremtiden. Jeg har ei halv porselen eller plasttann :oops: Gikk på skøyter da jeg var litt midre,og gikk rett i isen.. Den har blitt slått ut et par ganger til etter det. Så kjipt... jaja, ser dere ei om 30 år med den hvite perleraden, men ei halv gul tann(blir den gul..??) så er det bare meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. oktober 2002 #9 Del Skrevet 28. oktober 2002 He he, ja jeg har en plastfylling på forsiden av ene fortanna.. Slo ut melketanna og fikk et lite hakk i den permanente. Og typisk meg, så fikk jeg ikke noe gjort med den før det var blitt et lite hull i hakket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. november 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 16. november 2002 Nå er jeg ferdig med 2 uker med bleking. Jeg er fornøyd med resultatet. Jeg har hvitere tenner, uten at det "prangende". Tror generelt at folk ikke legger bevisst merke til det, hadde litt skrekk etter Friends episoden hvor Ross hadde selvlysende tenner! Hadde litt ising i tennene, men det gikk over. Har hatt litt problemer med å ikke drikke te i perioden med bleking, men det har jo gått greit. Anbefaler andre som drikker mye kaffe/te/rødvin eller røyker om å gjøre dette, for nå merker jeg godt tennene til andre og at de burde gjøre det! Dette er jo et enkelt grep til å få et bedre utseende, uavhengig om du har rette tenner osv. Gule tenner er jo skikkelig stygt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. november 2002 #11 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg kjøpte slike skinner og en pakke hos tannlegen og betalte nesten 2000 kroner for hele pakka...er ikke så fornøyde med resultatet derimot! :-? Tenne ble noe lysere..men etter å ha sovet med de greiene hver natt i snart tre uker forventer jeg at det skal bli bedre!!! Lurer på å ta meg en prat med hun tannlegen igjen altså... Jeg skal innrømme at jeg røyker litt..men drikker ikke kaffe/te eller rødvin for den del...heller ikke mye brus...så jeg forstår ikke helt jeg! Kanskje ikke sånn bleking fungerer like bra på alle! (forventet ikke colgatesmil..men litt bedre enn jeg fikk syns jeg at jeg kunne forlange for 2000 kroner!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn_ikke.innlogget Skrevet 18. november 2002 #12 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har en skinne som jeg bruker til problemer med kjeven. Det er en gjennomsiktig sak som er støpt fra tennene mine. Hvis jeg da kan bruke denne, hvor mye er det det koster for bare pastaen til bleking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. november 2002 #13 Del Skrevet 18. november 2002 Min kostet ca. 500! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå