Gå til innhold

Noen ganger gir han meg orgasme uten å ha sex/be om at jeg gjør det tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender støtt og stadig at kjæresten får meg til å komme, men han virker ikke veldig keen på sex etterpå. Selvom jeg kan merke at han har litt ereksjon. Har noen ganger da begynt å ta på penisen hans for at han skal skjønne at jeg vil mer. Men lurer litt på hvorfor han gjør det, er det fordi han egentlig ikke er så interessert i sex da, eller fordi han tror jeg egentlig ikke vil, eller fordi han vil jeg skal ta initiativ? 

kanskje vanskelig for dere å vite, men jeg får ikke noe ordentlig svar fra han. Er det mulig han ikke er helt fornøyd med sexen? 

Anonymkode: 87975...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres litt tafatt ut, som om du bare lar det skje? Er dette i en situasjon der dere ligger i senga, avkledd? Da kan du jo bare ta initiativ. Sug ham, eller sett deg på ham, ta styring. Hvis han ikke kan snakke om det, så må du nesten bare prøve å finne svarene via utprøving. 

Anonymkode: 06286...cbe

• Liker 1
Skrevet

Dette gjør jeg støtt og stadig selv.

Jeg elsker at hun nyter og får orgasmer. Dette er noe jeg tar initiativ til ofte.

Selv er jeg ofte ikke kåt selv av den grunn.

Tipper jeg har orgasme 4 av 10 ganger vi har sex. Det er hennes nytelse som gir meg glede. 

Anonymkode: 736a9...621

• Hjerte 2
Skrevet

Kommunikasjon...

Anonymkode: f40e6...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...