AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Hender støtt og stadig at kjæresten får meg til å komme, men han virker ikke veldig keen på sex etterpå. Selvom jeg kan merke at han har litt ereksjon. Har noen ganger da begynt å ta på penisen hans for at han skal skjønne at jeg vil mer. Men lurer litt på hvorfor han gjør det, er det fordi han egentlig ikke er så interessert i sex da, eller fordi han tror jeg egentlig ikke vil, eller fordi han vil jeg skal ta initiativ? kanskje vanskelig for dere å vite, men jeg får ikke noe ordentlig svar fra han. Er det mulig han ikke er helt fornøyd med sexen? Anonymkode: 87975...c19
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Du høres litt tafatt ut, som om du bare lar det skje? Er dette i en situasjon der dere ligger i senga, avkledd? Da kan du jo bare ta initiativ. Sug ham, eller sett deg på ham, ta styring. Hvis han ikke kan snakke om det, så må du nesten bare prøve å finne svarene via utprøving. Anonymkode: 06286...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Dette gjør jeg støtt og stadig selv. Jeg elsker at hun nyter og får orgasmer. Dette er noe jeg tar initiativ til ofte. Selv er jeg ofte ikke kåt selv av den grunn. Tipper jeg har orgasme 4 av 10 ganger vi har sex. Det er hennes nytelse som gir meg glede. Anonymkode: 736a9...621 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Kommunikasjon... Anonymkode: f40e6...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå