AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #41 Del Skrevet 25. februar 2023 det finnes vel en million lignende sanger fra før... Anonymkode: edebf...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RS_ Skrevet 10. mars 2023 #42 Del Skrevet 10. mars 2023 Da har Miley sluppet sitt nye album Endless Summer Vacation. Kort oppsummert en utrolig spennende sjangermix til kjempegode kritikker. Samtidig slapp hun også sin andre single, River. Og for å toppe det hele kommer hennes nye Backyard Session på Disney+ i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. mars 2023 #43 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) On 1/28/2023 at 3:37 PM, AnonymBruker said: Liker ikke at jeg liker den, fordi alle liker den. Så teit er jeg. Anonymkode: 41b4b...b9e Klassisk guilty pleasure 💔 Hold ut, vi er fler Jeg liker sangen kjempegodt. Kom som vanlig "for sent til festen ", så når andre er ferdig lyttet, har jeg akkurat startet Kan lite om bakgrunnen, men hørte en podkast dro noen linker. Ikke tilfeldig relase for sang eller video. Var vel enten bursdag eller bryllupsdag, tror jeg. Jeg er absolutt ingen god kilde på dette Endret 13. mars 2023 av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #44 Del Skrevet 13. mars 2023 Skal man først lage en sang, bør man velge en litt mer original tittel enn et kjent album fra en av verdens største grupper; det finnes bare én genuin "Flowers", og det er denne: Anonymkode: eb636...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå