Gå til innhold

Hva synes du om "Flowers"- Miley Cyrus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

❤️Vakker stemme, vakker dame& vakker musikk❤️

:klappe:

Anonymkode: 249ca...be5

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du kan tolke og analysere det hun sa så mye du vil, men hun sa rett ut, som jeg skrev, at utroskap ikke var årsaken til bruddet. 

"I can admit to a lot of things, but I refuse to admit that my marriage ended because of cheating. I've said it before and it remains true, I love Liam and always will."

Det er det Miley har uttalt, alt andre blir rykter framsatt av tabloide aviser og twitter-troll. 

At Lawrence har sagt at de har kysset trenger da ikke å bety at Liam har vært utro🙄 Miley og Liam har gjort slutt flere ganger. 

Anonymkode: 3457b...459

Som jeg da sa... Miley sa at det endelige bruddet, altså ekteskapet, "my marriage ended" ikke pga utroskap. Det er millioner av forhold og ekteskap som har overlevd utroskap, ingenting spesiellt med det.

Som jeg også påpekte, de var av og på i 10 år. De var bare gift det siste året. Og så tror jeg du bør få med konteksten her. Hele grunnen til at Miley skrev de innleggeene på Twitter var jo at HUN ble beskyldt for å være utro, ikke Liam! Hun skriver jo også "I can admit to a lot of things" Media angrep jo Miley hardt da hun var på badeferie i utlandet med Kaitlynn Carter før skilsmissen.

Det media ikke viste var jo at ekteskapet i praksis var over lenge før skilsmissen var et faktum. Dette snakker Miley også om i podcasten til Joe Rogan. Og for ordens skyld, så sa jeg heller ikke at Liam hadde vært utro med Jlaw. Men man kan selvfølgelig spekulere i hva som var årsakene til de tidligere bruddene... Og til slutt så vil jeg også anbefale å lytte til sangen FU som var på Bangerz albumet fra 2013. Er jo ikke så vanskelig å tolke den teksten 😉

Endret av RS_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvem?

Anonymkode: 4ddc2...20d

Hvem tror du? Skjønner ikke at du spør.

Anonymkode: d5a28...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS_ skrev (35 minutter siden):

Som jeg da sa... Miley sa at det endelige bruddet, altså ekteskapet, "my marriage ended" ikke pga utroskap. Det er millioner av forhold og ekteskap som har overlevd utroskap, ingenting spesiellt med det.

Som jeg også påpekte, de var av og på i 10 år. De var bare gift det siste året. Og så tror jeg du bør få med konteksten her. Hele grunnen til at Miley skrev de innleggeene på Twitter var jo at HUN ble beskyldt for å være utro, ikke Liam! Hun skriver jo også "I can admit to a lot of things" Media angrep jo Miley hardt da hun var på badeferie i utlandet med Kaitlynn Carter før skilsmissen.

Det media ikke viste var jo at ekteskapet i praksis var over lenge før skilsmissen var et faktum. Dette snakker Miley også om i podcasten til Joe Rogan. Og for ordens skyld, så sa jeg heller ikke at Liam hadde vært utro med Jlaw. Men man kan selvfølgelig spekulere i hva som var årsakene til de tidligere bruddene... Og til slutt så vil jeg også anbefale å lytte til sangen FU som var på Bangerz albumet fra 2013. Er jo ikke så vanskelig å tolke den teksten 😉

Poenget er jo at dette med utroskap bare er spekulasjoner. Hun sa utroskap ikke var årsaken til bruddet, og det er nettopp det endelige bruddet hun snakker om i sangen. Mileys søster har respondert lattermildt på spekulasjonene, at det er underholdende å lese fansens teorier, at de har god fantasi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS_ skrev (42 minutter siden):

Og til slutt, sangen er oppbyggende for de som har gjort det slutt med partneren sin, utroskap eller ei. Mange gjør det slutt uten at utroskap er en faktor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og til slutt, sangen er oppbyggende for de som har gjort det slutt med partneren sin, utroskap eller ei. Mange gjør det slutt uten at utroskap er en faktor. 

Det kan vi være helt enig i ✌️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, for å svare på spørsmålet, låten er jo veldig fin den, catchy og heller ikke overprodusert. Noen synes den er litt kjedelig/enkel, men det er kanskje nettopp det som gjør at folk ikke umiddelbart ble lei den? Og så har den et nostalgisk 70-talls disko vibe som jeg mistenker en litt eldre generasjon også setter pris på. Stemmen er som alltid perfekt, og selv om ikke akkurat denne låta utfordrer henne så mye der, så er det aldri vanskelig å høre hvem som synger. Teksten har et positivt, rett frem budskap uten tvetydigheter som alle forstår og kan bli inspirert av på et eller annet tidspunkt i livet.  Kombinasjonen der pluss alle ryktene og god timing har vel gitt den slik enorm suksess. Skal forresten bli morsomt å se hva som skjer med strømmetallene 14 februar 😂

Når alt det er sagt, så er det ikke den beste låten fra Miley, men nå er det jo nesten alltid slik at de beste låtene uansett artist aldri blir de store hitene.

Til slutt: Justice for 'Plastic Hearts'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt gjort studier på utroskap... menn som er med kvinner som blir sett på som mer attraktive enn dem, som har mer vellykket karrierer og som er selvsikker, har høyere sannsynlighet for å være utro. Mange menn er redd for at de virker svake for å være med slike kvinner, så får å heve seg over dem, er de utro. 

Anonymkode: ef1fa...6fc

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sangen jeg, med historien og det hele.

Var ikke så begeistret for denne jenta og musikken hennes før men slik stemmen hennes har blitt og slik hun er så er det vanskelig å ikke like henne. :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen er ok, men personlig synes jeg ikke så mye om Miley. Hvis historien bak mange av sangene hennes stemmer er hun litt petty også synes jeg. 

Anonymkode: de7fb...99d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 19.50):

Fin stemme, elendig musikk.

Anonymkode: 94744...840

Dette. Elsker coverlåtene til Miley Cyrus, hun har helt fantastisk stemme, men skriver ikke bra sanger, og Flowers er blant de mest intetsigende hun har skrevet. En typisk låt som får meg til å skru av eller lyden ned eller bytte kanal.

Anonymkode: 311b8...311

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes melodien på sangen er dårlig. Liker den rett å slett ikke. Aner ikke hva teksten handler om. Fin stemme da🙂

Anonymkode: 08c7d...a8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg syns Miley har en flott stemme hun kan virkelig synge og hun har talent, selve sangen syns jeg er helt ok.  Men om dere ikke har hørt  backyard sessions med Miley anbefaler jeg å høre, der får hun virkelig vist frem talentet sitt.

Noen smakebiter 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kompetent skrev (På 28.1.2023 den 15.37):

Hun valgte en mann med så høy verdi at han kunne få nesten enhver dame. Kanskje hun velger litt lenger nede på skalaen nesten gang, hvis hun vil unngå utroskap. Låten er grei nok, fint at kvinner klarer seg uten menn, så hvorfor ikke lage en sang der man skryter av det.

Så det du sier er at menn er totalt uten selvkontroll og moral og ligger med alle de kan få uansett?

Anonymkode: 11045...ed8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (6 timer siden):

Jeg syns Miley har en flott stemme hun kan virkelig synge og hun har talent, selve sangen syns jeg er helt ok.  Men om dere ikke har hørt  backyard sessions med Miley anbefaler jeg å høre, der får hun virkelig vist frem talentet sitt.

Noen smakebiter 

For en slitsom, ujevn stemme. Kan høre på Flowers, men syns stemmen hennes kan bli veldig slitsom. Ikke en stemme jeg orker å høre på i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2023 at 3:53 PM, AnonymBruker said:

Hvem?

Anonymkode: 4ddc2...20d

Liam Hemsworth. Men husk at dette er en sang og ikke en dokumentar.

Anonymkode: 68a23...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 19.2.2023 den 9.30):

Noen smakebiter 

Hun er absolutt talentfull med en særegen stemme. Dessverre så er den særegen på en måte jeg ikke liker så… smak og behag. Musikken hennes er ikke så mye å skryte av, men om låtene var bedre hadde jeg fortsatt ikke lyttet til dem pga stemmen hennes. 

Anonymkode: de7fb...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...