Gå til innhold

Hva synes du om "Flowers"- Miley Cyrus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg ikke blitt gjort oppmerksom på teksten og historien bak videoen, hadde den passert meg uten noe oppmerksomhet.

Tøff dame og hvis det stemmer at hun ble bedratt med 14 damer er videoen og teksten det minste hun kunne slå tilbake med.

Anonymkode: 899a1...645

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke at jeg liker den, fordi alle liker den. Så teit er jeg.

Anonymkode: 41b4b...b9e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun valgte en mann med så høy verdi at han kunne få nesten enhver dame. Kanskje hun velger litt lenger nede på skalaen nesten gang, hvis hun vil unngå utroskap. Låten er grei nok, fint at kvinner klarer seg uten menn, så hvorfor ikke lage en sang der man skryter av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kompetent said:

Hun valgte en mann med så høy verdi at han kunne få nesten enhver dame. Kanskje hun velger litt lenger nede på skalaen nesten gang, hvis hun vil unngå utroskap. Låten er grei nok, fint at kvinner klarer seg uten menn, så hvorfor ikke lage en sang der man skryter av det.

Så hvis man er sammen med en kjekk mann må man godta at han ligger rundt? Nøyaktig hvor høyt på skalaen må en mann være før han har fripass? 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvis man er sammen med en kjekk mann må man godta at han ligger rundt? Nøyaktig hvor høyt på skalaen må en mann være før han har fripass? 

Hun kunne valgt en kjekk mann som ikke er kjendis, kvinner er ikke så ville etter menn uten høy status og inntekt, så han ville blitt langt mindre fristet, og derfor større sjanse for å holde seg trofast.
Men jeg antar hun gikk for gull, ville ha en mann med utseende og status, og da fant hun ut at det blåser på toppene.
Kjendis-damer er jo ofte utro med andre kvinner, men sjelden de blir kritisert for det, heller det motsatte.
Vår egen Sophie Elise nærmest skryter jo av at hun er kronisk utro, og omtaler seg som en 'fri kvinne'. Vel, kanskje typen til Miley var en 'fri mann'.

Endret av Kompetent
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (3 minutter siden):

Hun kunne valgt en kjekk mann som ikke er kjendis, kvinner er ikke så ville etter menn uten høy status og inntekt, så han ville blitt langt mindre fristet, og derfor større sjanse for å holde seg trofast.
Men jeg antar hun gikk for gull, ville ha en mann med utseende og status, og da fant hun ut at det blåser på toppene.
Kjendis-damer er jo ofte utro med andre kvinner, men sjelden de blir kritisert for det, heller det motsatte.
Vår egen Sophie Elise nærmest skryter jo av at hun er kronisk utro, og omtaler seg som en 'fri kvinne'. Vel, kanskje typen til Miley var en 'fri mann'.

Hun var 17 da de ble sammen.

Anonymkode: d5a28...c2e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kompetent said:

Aha, du er litt for langt inne i incel-verdenen. Da orker jeg ikke svare deg mer.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aha, du er litt for langt inne i incel-verdenen. Da orker jeg ikke svare deg mer.

Incels er black-pilled, de er ikke regnbue-pilled slik som infoen jeg kommer med.
Men skjønner at du ikke liker at kvinner er mere like menn enn de later som.

Endret av Kompetent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (6 minutter siden):

Kvinnehatet ditt kan du dra et annet sted med. Er du ikke på reddit og andre incel forum eller?

Anonymkode: c257b...01c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvinnehatet ditt kan du dra et annet sted med. Er du ikke på reddit og andre incel forum eller?

Anonymkode: c257b...01c

Kan ikke se at denne kommentaren din er noe annet enn et personangrep, og ikke har noe som helst med denne tråden å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun var 17 da de ble sammen.

Anonymkode: d5a28...c2e

Hvem?

Anonymkode: 4ddc2...20d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som lager alle disse ryktene om utroskap?

Miley Cyrus avkreftet ryktene om utroskap, hun gikk ut og sa rett ut av utroskap ikke var årsaken til at det ble brudd mellom de to, så hva twitter-folk spekulerer i, er ikke fakta.

Anonymkode: 3457b...459

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem er det som lager alle disse ryktene om utroskap?

Miley Cyrus avkreftet ryktene om utroskap, hun gikk ut og sa rett ut av utroskap ikke var årsaken til at det ble brudd mellom de to, så hva twitter-folk spekulerer i, er ikke fakta.

Hvorfor står det på mange nettsteder at han bedro henne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så her er det som egentlig har skjedd.

Miley gikk ut på Twitter etter det endelige bruddet å sa at utroskap ikke var årsaken til (det) bruddet. Hun sa IKKE at utroskap ikke hadde forekommet... Viktig distinksjon der. Forøvrig hadde de da vært i lag i 10 år, av og på, så vi snakker lang tidslinje med flere brudd. Ryktene at Liam f-eks hadde vært utro mot 14 stykker i det huset hun spillte videoen inn i er selvfølgelig bare oppspinn.

Men det paradoksale er at det ryktet som aldri tok helt av, er koblingen til Jennifer Lawrence og gullkjolen, og at Liam hadde vært utro med henne. Det er faktisk et rykte med litt hold i, da Jlaw innrømmet i et intervju at hun hadde rotet med Liam.

Et annet rykte som er helt sant, er at kjæresten til Liam i dag, Gabriella Brooks, faktisk jobbet som danser for Miley i 2014 😲 så det er jo litt spesiellt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
RS_ skrev (1 time siden):

Ok, så her er det som egentlig har skjedd.

Miley gikk ut på Twitter etter det endelige bruddet å sa at utroskap ikke var årsaken til (det) bruddet. Hun sa IKKE at utroskap ikke hadde forekommet... Viktig distinksjon der. Forøvrig hadde de da vært i lag i 10 år, av og på, så vi snakker lang tidslinje med flere brudd. Ryktene at Liam f-eks hadde vært utro mot 14 stykker i det huset hun spillte videoen inn i er selvfølgelig bare oppspinn.

Men det paradoksale er at det ryktet som aldri tok helt av, er koblingen til Jennifer Lawrence og gullkjolen, og at Liam hadde vært utro med henne. Det er faktisk et rykte med litt hold i, da Jlaw innrømmet i et intervju at hun hadde rotet med Liam.

Et annet rykte som er helt sant, er at kjæresten til Liam i dag, Gabriella Brooks, faktisk jobbet som danser for Miley i 2014 😲 så det er jo litt spesiellt.

Du kan tolke og analysere det hun sa så mye du vil, men hun sa rett ut, som jeg skrev, at utroskap ikke var årsaken til bruddet. 

"I can admit to a lot of things, but I refuse to admit that my marriage ended because of cheating. I've said it before and it remains true, I love Liam and always will."

Det er det Miley har uttalt, alt andre blir rykter framsatt av tabloide aviser og twitter-troll. 

At Lawrence har sagt at de har kysset trenger da ikke å bety at Liam har vært utro🙄 Miley og Liam har gjort slutt flere ganger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor står det på mange nettsteder at han bedro henne da?

Tror du på alt tabloide medier spekulerer i? Ja, ja, det finnes vel noen som tror på det, utrolig nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...