AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Spørsmålet er til dere som har skiftet ut røyken med damp: Hvor lenge savnet dere røyken? Gikk det noen gang over? Jeg kuttet for noen uker siden ut røyken med damp og det har egentlig gått fint, men jeg føler fremdeles et enormt behov for the real deal. Jeg har snakket med så mange som har sagt at i det sekundet de tok et trekk med damp, så var røyken som blåst ut av hodet på dem. For meg har det overhodet ikke vært sånn, jeg savner røyken hele tiden. Jeg føler at jeg får dekket opp nikotinbehovet med dampen, men det er jaggu ikke det samme å sitte med damperen i hånden i solveggen i stede for røyken. Jeg var (er) nok ekstremt vanerøyker som belønnet meg selv med en røyk etter f.eks en utført oppgave og dampen gir ikke samme "belønningen" 🙃 Det går egentlig fint så lenge jeg er alene, men om jeg er sammen med andre som røyker så sliter jeg. Plutselig lukter røyk veldig godt 😅 Har noen samme erfaring eller noen tips på veien? Anonymkode: 434cc...35e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Spørs på hvilken måte du savner røyken? For meg var det "throat hit" som var nøkkelen. Med en gang jeg fant en ejuice som ga dette, var røyken ute av hodet her. Anonymkode: f50b8...c11 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs på hvilken måte du savner røyken? For meg var det "throat hit" som var nøkkelen. Med en gang jeg fant en ejuice som ga dette, var røyken ute av hodet her. Anonymkode: f50b8...c11 TS: Jeg savner følelsen av å røyke. Egentlig det å sette meg ned helt alene, tenne røyken og holde den mellom fingrene. Kanskje ikke så mye røyken i seg selv, mer "ritualet". Det blir ikke det samme med en klumpete damper 🙃 Hva er "throat hit"? Godt du fant noe som fungerte for deg! Anonymkode: 434cc...35e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS: Jeg savner følelsen av å røyke. Egentlig det å sette meg ned helt alene, tenne røyken og holde den mellom fingrene. Kanskje ikke så mye røyken i seg selv, mer "ritualet". Det blir ikke det samme med en klumpete damper 🙃 Hva er "throat hit"? Godt du fant noe som fungerte for deg! Anonymkode: 434cc...35e Throat hit er at det river i halsen når en inhalerer. For meg et must. Anonymkode: f50b8...c11 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #5 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Throat hit er at det river i halsen når en inhalerer. For meg et must. Anonymkode: f50b8...c11 TS: Sånn og forstå ja Takk for tips! Anonymkode: 434cc...35e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 15.31): TS: Jeg savner følelsen av å røyke. Egentlig det å sette meg ned helt alene, tenne røyken og holde den mellom fingrene. Kanskje ikke så mye røyken i seg selv, mer "ritualet". Det blir ikke det samme med en klumpete damper 🙃 Hva er "throat hit"? Godt du fant noe som fungerte for deg! Anonymkode: 434cc...35e Skjønner deg godt jeg, har det på samme måte! Er noe eget med røyken, og lukta også, jeg savner røyklukta. Jeg røyker nå en sigg hver morgen og en hver kveld, ellers damper jeg. Så har en 20 pk i 1,5 uker ca😄 Den belønningen med the real deal er helt vanvittig god🤩 Er du også jente? Hvor gammel er du? Anonymkode: 47ad6...f32
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #7 Skrevet 30. januar 2023 Jeg gikk fra sigg til damp, etter nesten et år gadd jeg ikke dampe mer. At jeg sklei utpå igjen da jeg fant meg type som røykte, trenger vi ikke snakke om! Heller ikke hvor jævli med trøske/after/munnskold jeg fikk av dampingen…. Anonymkode: ed6fa...fbf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #8 Skrevet 30. januar 2023 Det hender jeg får røyksug enda (3 år siden jeg sluttet å røyke), men det verste gikk over etter 1 år. Tok noen blås ca. annenhver måned i 1 år før jeg ble helt ferdig med røyken😅 Nå øker jeg heller nikotinen i juicen om jeg skulle få røyksug. Anonymkode: 75584...48b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #9 Skrevet 30. januar 2023 Når jeg begynte å dampe så dampet jeg og røyket samtidig. Etterhvert ble røyk så ekkelt og vondt at det ikke var noe problem å kutte det ut. Nikotin plaster kan også hjelpe. Får røyksug i ny og ne. Noen ganger tar jeg meg en røyk, men smaker dritt og jeg føler meg dritt så går raskt tilbake til dampen. Men har du nok nikotin? Styrke når du trekker inn? Riktig coil og juice? Det kan ha mye å si. Anonymkode: 1f327...21f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #10 Skrevet 31. januar 2023 Følelsen med å sette seg ned helt alene å ta en røyk kan ikke sammenlignes med å dampe dessverre, det er altfor godt! Men det er fint å dampe og røyke innimellom, da er røyken også dobbelt så god😄 Anonymkode: 47ad6...f32
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #11 Skrevet 31. januar 2023 Hva om du tar en nikotintyggis så får du dekka nikotin behovet. Det vil jo gi seg etterhvert det suget etter nikotin. Når jeg slutta kunne jeg ikke drikke kaffe på 1 år. Fordi jeg forbandt kaffen så veldig med røyken. Det var det å ta seg en røyk og en kaffe. Gikk fint det og. Bare hold ut. Det kommer til å bli mindre og mindre lyst på røyk Anonymkode: 54e34...14f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #12 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva om du tar en nikotintyggis så får du dekka nikotin behovet. Det vil jo gi seg etterhvert det suget etter nikotin. Når jeg slutta kunne jeg ikke drikke kaffe på 1 år. Fordi jeg forbandt kaffen så veldig med røyken. Det var det å ta seg en røyk og en kaffe. Gikk fint det og. Bare hold ut. Det kommer til å bli mindre og mindre lyst på røyk Anonymkode: 54e34...14f Man kan jo få juice med nikotin 😊 Anonymkode: 1f327...21f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #13 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 8.17): Skjønner deg godt jeg, har det på samme måte! Er noe eget med røyken, og lukta også, jeg savner røyklukta. Jeg røyker nå en sigg hver morgen og en hver kveld, ellers damper jeg. Så har en 20 pk i 1,5 uker ca😄 Den belønningen med the real deal er helt vanvittig god🤩 Er du også jente? Hvor gammel er du? Anonymkode: 47ad6...f32 Ja det er altså det 😅 Trodde aldri jeg skulle si at røyk lukter godt, men nå lukter det altså helt fantastisk 😅 Hadde jeg bare hatt selvdisiplin til å ta den ene røyken, så hadde det vært en optimal løsning, men det har jeg altså ikke 🤣 Har prøvd det før nemlig. 1 røyk blir til 2 som blir til 4 og så sklir det ut..... Dame på noenogførr her AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 8.20): Jeg gikk fra sigg til damp, etter nesten et år gadd jeg ikke dampe mer. At jeg sklei utpå igjen da jeg fant meg type som røykte, trenger vi ikke snakke om! Heller ikke hvor jævli med trøske/after/munnskold jeg fikk av dampingen…. Anonymkode: ed6fa...fbf Er det jeg er redd for at jeg skal også 🙈 AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 8.33): Det hender jeg får røyksug enda (3 år siden jeg sluttet å røyke), men det verste gikk over etter 1 år. Tok noen blås ca. annenhver måned i 1 år før jeg ble helt ferdig med røyken😅 Nå øker jeg heller nikotinen i juicen om jeg skulle få røyksug. Anonymkode: 75584...48b Har nikotin i juicen heldigvis, ellers hadde nok dette aldri gått 😅 AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 10.47): Når jeg begynte å dampe så dampet jeg og røyket samtidig. Etterhvert ble røyk så ekkelt og vondt at det ikke var noe problem å kutte det ut. Nikotin plaster kan også hjelpe. Får røyksug i ny og ne. Noen ganger tar jeg meg en røyk, men smaker dritt og jeg føler meg dritt så går raskt tilbake til dampen. Men har du nok nikotin? Styrke når du trekker inn? Riktig coil og juice? Det kan ha mye å si. Anonymkode: 1f327...21f Jeg er redd for at dersom jeg tar en røyk så sklir det ut igjen 🙈 Røyken har alltid vært belønning for meg, og jeg er ganske flink til å belønne meg selv 🙃 Aner ikke om det jeg har er riktig, kjøpte det de i butikken anbefalte til en nybegynner. Har 12mg nikotin og føler at jeg egentlig får dekket nikotinbehovet, er selve røyken jeg savner 🙈 Tar gjerne i mot tips til en god damper (om det er det det heter) og juice som kan anbefales! AnonymBruker skrev (8 timer siden): Følelsen med å sette seg ned helt alene å ta en røyk kan ikke sammenlignes med å dampe dessverre, det er altfor godt! Men det er fint å dampe og røyke innimellom, da er røyken også dobbelt så god😄 Anonymkode: 47ad6...f32 Nei det er noe eget i det altså 😅 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva om du tar en nikotintyggis så får du dekka nikotin behovet. Det vil jo gi seg etterhvert det suget etter nikotin. Når jeg slutta kunne jeg ikke drikke kaffe på 1 år. Fordi jeg forbandt kaffen så veldig med røyken. Det var det å ta seg en røyk og en kaffe. Gikk fint det og. Bare hold ut. Det kommer til å bli mindre og mindre lyst på røyk Anonymkode: 54e34...14f Tusen takk for fine ord 🥰 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man kan jo få juice med nikotin 😊 Anonymkode: 1f327...21f det har jeg heldigvis Anonymkode: 434cc...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå