Gå til innhold

Person som jeg ikke får levert melding til på Messenger!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen anelse over hva dette kan skyldes?

Jeg har en tidligere kollega på fb. Vi har bare hatt god stemning, å hun har vært veldig aktiv på facebook å man har sett når hun har vært pålogget å delt innlegg.

Plutselig her i slutten på november så har hun ikke delt noen ting, å aktiv status er av.

Jeg forsøkte å sende en melding på messenger uten at den kom frem. Har sendt en til etter flere uker. Står kun som sendt!

I går så jeg at hun hadde delt noe i kjøp salg gruppe.

Har hun begrenset meg eller hva er greia??

Spesielt at dette bare hendte uten grunn.

Anonymkode: 6b850...bfc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen her som har noen anelse over hva dette kan skyldes?

Jeg har en tidligere kollega på fb. Vi har bare hatt god stemning, å hun har vært veldig aktiv på facebook å man har sett når hun har vært pålogget å delt innlegg.

Plutselig her i slutten på november så har hun ikke delt noen ting, å aktiv status er av.

Jeg forsøkte å sende en melding på messenger uten at den kom frem. Har sendt en til etter flere uker. Står kun som sendt!

I går så jeg at hun hadde delt noe i kjøp salg gruppe.

Har hun begrenset meg eller hva er greia??

Spesielt at dette bare hendte uten grunn.

Hun har jo ikke ha blokkert meg heller, fordi jeg får jo sendt meldinger. Både video og alle funksjoner er på. Veldig spesielt

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mest sannsynlig slettet deg da? Når man ikke er venner på Facebook, så mottar ikke mottageren melding, så den blir kun stående som «sendt» og meldingen blir ikke mottatt før de har «akseptert» meldingen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok eventuelt ikke sjekket messenger selv om hun er på Facebook, eller slettet deg som venn slik at meldingen din havner i en annen innboks slik brukeren over skriver, eller hun har valgt å skru av aktiv status og valgt å ikke åpne meldingen din

Anonymkode: 5a025...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mest sannsynlig begrenset deg. Sletting og blokkering hadde du merket bedre. 

Anonymkode: edbd1...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun har mest sannsynlig begrenset deg. Sletting og blokkering hadde du merket bedre. 

Hvordan begrenser man noen uten å slette?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan begrenser man noen uten å slette?

Man går inn på messenger og teykker "begrens"

Anonymkode: c993f...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun har jo ikke ha blokkert meg heller, fordi jeg får jo sendt meldinger. Både video og alle funksjoner er på. Veldig spesielt

Ts

Kansje hun har skrudd av å motta meldinger. Fra flere og Kansje også fra deg. Kansje hun trenger fred og ro eller noe? 

Anonymkode: 84de8...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke varsel på Messenger, og tenker ikke på å sjekke heller. Kan jo være det samme for henne.

Anonymkode: 64307...d95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun trykker på Begrens, tror jeg at meldingene havner under «Meldingsforespørsel» (den andre innboksen).

Anonymkode: af6b3...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Når hun trykker på Begrens, tror jeg at meldingene havner under «Meldingsforespørsel» (den andre innboksen).

Anonymkode: af6b3...20e

Nei, du må oppheve begrensningen for at meldingene skal dukke opp. Du må søke opp personen for å ta vekk begrensningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok begrenset deg ja. Har du henne andre plasser enn på Facebook? Jeg hadde rett og slett sendt en melding og spurt hva greia er :) Enten om du har hennes mobil nr, Snapchat eller annen måte å kontakte henne på.

Jeg er en av dem som synes det er unødvendig å gå og gruble over slike situasjoner, mye bedre å spørre vedkommende!

Anonymkode: 86b54...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten så tar hun en pause fra Facebook og ikke fult så aktiv der eller så har hun begrenset deg. Hvis du søker hun opp og det står «venner» og «melding» så er du ikke blokkert på Messenger. Hvis profilen kun står venner og ikke meldings alternativet så har personen blokkert på Messenger og ikke Facebook 

Anonymkode: e9e8e...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...