Janne1234 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #21 Skrevet 3. januar 2006 Nei.. det var helst en sakte overgang.. da jeg så resultatene etter.. tja ca 10 dager... etter 14 dager - storfornøyd Var det en kvikk overgang slik at kjente plutselig så forskjell, eller sakte? Intressant dette! ←
Janne1234 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #22 Skrevet 3. januar 2006 å hadde du ganske gule tenner fra før av?? eller hadde du normalt hvite men vil ha VELDIG hvite? ← Nei jeg hadde vel normale tenner som har "gulnet" litt med alderen, er i tidelig 30- åra nå så tiden setter jo sine spor..
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #23 Skrevet 3. januar 2006 Men de er ikke kritthvite nå? For det ser så unaturlig ut, synes jeg... Stakkar, rene spørretimen dette her jo.
Janne1234 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #25 Skrevet 3. januar 2006 Men de er ikke kritthvite nå? For det ser så unaturlig ut, synes jeg... Stakkar, rene spørretimen dette her jo. ← Hehe.. det går bra... De ble ikke kritthvite.. de ble kun hvitere.. Og hvis de ble FOR hvite hadde jeg nok avbrutt litt før enn 14 dager
Janne1234 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #26 Skrevet 3. januar 2006 Kan du ikke drikke kaffe og rådvin nå? ← Er redd jeg ikke klarer å holde meg unna det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå