Gå til innhold

tannbleking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ei veninne som brukte vel ca 3000 på å bleke tennene hos tannlegen. Har blitt tipset om et produkt, er det noen som kjenner til dette? Vurderer å få prøve dette, tennene til veninnen min ble skikkelig lekre.. noen som har prøvd dette? Vil gjerne ha noen tips. Takker på forhånd.

Her er siden..

http://home.no.net/homekit/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..ikke hørt om akkurat den før... men det fins jo så uendelig mange. men man fikk jo ganske mye for prisen virker d som... speil å greier. heheh.. jeg har noe fra qxl hjemme.. meget sterkt.. men er sjelden det blir brukt, men har så lyst på KRITT hvite tenner....

Skrevet

Jeg har ihvertfall bestilt dette settet nå - ser frem till KRITT hvite tenner :-)

Skrevet
Jeg har ihvertfall bestilt dette settet nå - ser frem till KRITT hvite tenner :-)

Fortell oss om resultatet når du har prøvd, da! :)

Skrevet

Hmmm...spennende. Hold oss oppdatert da. Nysgjerrig. :)

Skrevet

Jaaa- følger spent m.. Synes d virka ganske klønete m den skinna som man må forme til sjøl- og klippe til???? Spent å høre resultat

Skrevet

Hm... Jeg har veldig lyst til å bleke tennene, men det er ikke snakk om at jeg har råd til å gjøre det hos tannlege med det første. Samtidig har jeg fullstendig angst for å ødelegge tennene mine, de har allerede kostet mer penger enn jeg tør tenke på. Noen som vet hva dette middelet her inneholder i forhold til "proffe" blekemidler?

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes ikke du skal satse på kritthvite, det ser ikke naturlig ut. Men hvis du synes du har gule tenner, kan et par nyanser lysere være pent.

Skrevet
Jaaa- følger spent m.. Synes d virka ganske klønete m den skinna som man må forme til sjøl- og klippe til???? Spent å høre resultat

Har prøvd en sånn blekegreie i fra aquafresh. Måtte klippe til og forme den også.

Forskjellen på denne som trådstarter viser og den jeg prøvde er at med aquafresh sin, der må man bleke tennene hver dag i 3 uker, to ganger om dagen. Og det gadd jeg ikke.

Denne trådstarter viser til ser ut til at man bare må ha de i munnen i 30 min eller noe sånn. Og det er jo deilig, så man slipper å holde på med dette i en evighet.

Får vel bare følge med i denne tråden og sjekke ut at den ikke etser bort tennene eller noe. :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

For den prisen der vil jeg også bleke tennene mine....forutsatt at det virker. Du må holde oss oppdatert!!

Skrevet

Pakken kom i posten allerede i dag. Raskt levert! Takker for tilbakemeldingene her.. skal holde dere informert videre..... :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville stolt på et firma som ikke kan stave "postoppkrav". :ler:

Skrevet

Det kan så være, men varen virker seriøs ut.. og har vært inne og sett på siden til produsenten og det ser ut som det er et seriøst firma ihvertfall.. :) Har tatt en times behandlig i dag.. Trengs visst 14 timers behandling så da tar det vel et par uker.

Skrevet
Jeg vet ikke om jeg ville stolt på et firma som ikke kan stave "postoppkrav".  :ler:

Og som ikke har sitt eget domene, men i stedet bruker en "gratis" side.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nå brukt dette tannblekingsettet i 2 uker - og WOW!!

Tennene er flere nyanser hvitere - ikke kritt hvite - men betydelig hvitere!! Smiler fra øre til øre når jeg ser meg i speilet!! Bare så synd at jeg nå nesten ikke tør drikke den kjære kaffeen og et par glass rødvin i helga som jeg er så svak for ;) Men da får jeg heller ta en omgang til :)

Janne

Skrevet

Opplevde du noen problemer med smerter og ising?

Skrevet

Nei, ingen problemer med smerter og ising. Men trodde først jeg ikke ville oppnå særlig resultat.. men etter ca 10 dager begynte jeg virkelig å se resultater.. Spent på om tennene holder seg så fine ei stund :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Var det en kvikk overgang slik at kjente plutselig så forskjell, eller sakte? Intressant dette!

Skrevet

å hadde du ganske gule tenner fra før av?? eller hadde du normalt hvite men vil ha VELDIG hvite?

Gjest Jalileh
Skrevet

ah. Fint med en oppdatering. Skulle til å lete frem denne tråden faktisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...