AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Er det egentlig noen som bruker stayups (til annet enn som sexy undertøy)? Hadde en liten, uhøytidelig, diskusjon med min datter på 17 nå i formiddag som mener "alle" hun kjenner bruker det nå for tiden. Absolutt ikke noen stor sak, men da er det kanskje noe jeg ikke har fått med meg Anonymkode: 30cb2...2d3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Synes det er ubehagelig, dessuten svært kaldt og knotete, ubehag med gnisninger på lårene osv. Er nok en del som bruker det, spesielt 16-17 åringer som jo bruker mye klær en før eller senere vokser fra fordi det rett og slett ser eller føles for dumt ut etterhvert. Som bar mage (spesielt på vinterstid), string som tydelig går over buksekanten og andre ting en brukte som ung, som en følte seg hot med der og da men i etterkant kjenner ubehag med. Anonymkode: cef52...1f2 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 12.06): Synes det er ubehagelig, dessuten svært kaldt og knotete, ubehag med gnisninger på lårene osv. Er nok en del som bruker det, spesielt 16-17 åringer som jo bruker mye klær en før eller senere vokser fra fordi det rett og slett ser eller føles for dumt ut etterhvert. Som bar mage (spesielt på vinterstid), string som tydelig går over buksekanten og andre ting en brukte som ung, som en følte seg hot med der og da men i etterkant kjenner ubehag med. Anonymkode: cef52...1f2 Ja, det er kanskje sånn det er. Viktig å gjøre som andre i den alderen, og så får de bruke fornuften senere. Anonymkode: 30cb2...2d3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Jeg er voksen og jeg bruker heller stay ups enn vanlig tynn strømpebukse, fordi jeg ikke vil ha synlige sømmer under kjoler og skjørt. I tillegg liker jeg det ikke når det strammer over magen, mer behagelig med stay ups. Men så har ikke jeg så korte skjørt at de synes under, som regel hvertfall 🙈 Anonymkode: 15e23...7ad 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Jeg synes det er tacky. Brukte det da jeg var yngre, eksmannen min elsket det. Men han elsker alt som er tacky, omtrent. Skyhøye hæler, magetopper og stay ups, huff så mye fælt han fikk meg til å gå i! Nå er han sammen med en ung influenser med falske pupper, falske lepper (og sikkert alt annet som er falskt) som kler seg i alle disse fæle greiene.😂 Glad det ikke er meg! Men til saken, de eldre har vel ofte syntes at trendene de yngre liker er tacky. Bestemor gjorde også det da jeg var ung. Anonymkode: 20208...649 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 Jeg har aldri likt å bruke strømpebukser som strammer over magen, og som siger ned. Så jeg foretrekker å bruke stay ups. Ser ikke hva som eventuelt skulle være sexy med stay ups? Det er bare et bedre plagg enn strømpebukser. Anonymkode: 8c539...fe6 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 16.42): Jeg har aldri likt å bruke strømpebukser som strammer over magen, og som siger ned. Så jeg foretrekker å bruke stay ups. Ser ikke hva som eventuelt skulle være sexy med stay ups? Det er bare et bedre plagg enn strømpebukser. Anonymkode: 8c539...fe6 Så har vi de få som ikke liker stram strikk på låret og heller går for en retro strømpeholder. Anonymkode: 5f9e6...5fa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #8 Skrevet 31. januar 2023 Stayups er helt topp Men ikke kjøpe one-size, eller litt god kvalitet. Bruker alltid det til skjørt...men mine skjørt går til kneet. Ikke øverst på låret som mange unge i dag. Anonymkode: b16f3...738
Fru Uperfekt Skrevet 31. januar 2023 #9 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 11.48): Er det egentlig noen som bruker stayups (til annet enn som sexy undertøy)? Hadde en liten, uhøytidelig, diskusjon med min datter på 17 nå i formiddag som mener "alle" hun kjenner bruker det nå for tiden. Absolutt ikke noen stor sak, men da er det kanskje noe jeg ikke har fått med meg Anonymkode: 30cb2...2d3 Jeg har brukt det og strømpeholdere når det er strømpetid dvs sen høst, vinter og tidlig vår. Kan og bruke strømpebukse men er ikke glad i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå