AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Hei. Jeg har foreldrepermisjon til midten av august, så 5 ukers ferie, så har far sine uker etter dette. Har jeg lov å jobbe ekstra i helg slik at vi som familie kan få inn litt ekstra penger nå som alt er så dyrt. Jeg har alltid jobbet mye ekstra i helg og på natt utover min faste stilling. ( Er i helsesektor) Er det noen konsekvenser av dette? Skal det meldes i fra til noen? Kunne tenke meg en ekstra helg hver 3 helg, event forlenge permisjonen på ukedagene dersom vi ikke får barnehageplass etter permisjonsslutt. Anonymkode: 704ec...71f
bettsa Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Dersom du får penger/permisjonspenger fra nav har du ikke lov til å jobbe.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Du kan jobbe, men får da ikke utbetalt permisjonspenger for den dagen. Den dagen med permisjon vil heller bli utsatt Altså; Du kan jobbe en uke nå, og få lønn for den uka. Også blir permisjonen «pauset» akkurat den uka Anonymkode: 3afc4...b75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå