Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen har fått seg nye dame. Jeg regner med jeg kommer til å treffe henne for første gang på fest hos felles kjente andre juledag, og jeg stresser allerede litt over hvordan jeg skal takle det.

Det var han som dumpet meg, for snart fire måneder siden. Selv om jeg nå ser at det var til det best for oss begge, så har jeg litt såre følelser overfor ham. Det er vel ikke til å unngå når man blir dumpet...?

Men hvordan skal jeg møte henne? Noen gode råd? Er så redd for det blir helt stivt og rart, eller at jeg skal plumpe ut med noe bittert eller sært...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

allier deg med venner som skal på festen slik at du har støtte rundt deg.

Gjest Gjest_Lillebille_*
Skrevet

Huff, har ikke noen veldig gode råd, men føler med deg. Vet hva du går gjennom.

Enig med den ovenfor, sørg for at du har en eller flere gode venninner rundt deg hele tiden, da slapper du nok mere av og blir ikke sittende "anspent".

Vet ikke hvordan du ser på denne nye damen, om det er en du misliker eller...jeg mener, om det er en du ønsker å ha et godt forhold til eller en du helst ønsker å ikke se igjen (vil du ha igjen typen, er det vel egentlig jeg spør om)...uansett er det beste at du gjør et veldig godt inntrykk av deg selv. Vær høflig og grei, livlig og pratsom. Ta deg gjerne et par stive før du kommer, men unngå å bli full og "dum og fnisete" før dem. Ikke "ta helt av" for å vise alle dine gode sider på en gang, og ikke "hopp" på alle andre gutter for å gjøre han sjalu, prøv heller å vise dine aller beste sider, slik at han ser hva han har gått glipp av. Vis gjerne et par nye sider av deg også (hvis du kan) som han ikke visste du hadde og som vil overraske han positivt.

Enten du vil ha han igjen eller ikke, er nok det beste for deg og din selvtillit at du etter denne kvelden VET at du har gjort et veldig godt inntrykk på både han og henne. Det vil styrke deg.

Prøv å ikke være nervøs eller kvi deg før du skal gå. Tenk heller at du gleder deg til denne kvelden, til å få vise din eks hva han har gått glipp av, og til å vise hans nye dame hvilken fantastisk eks-dame han har mistet!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...