Gå til innhold

Dere som er i perm med baby over 6 mnd, er dere ute hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere innedager også?

Anonymkode: 18c7b...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innedager også. Spesielt om det har vært veldig kaldt eller dritt vær, eller jeg har vært litt syk eller baby har vært litt syk (som har skjedd et par ganger i perioden november-nå)

Anonymkode: b3010...c14

Skrevet

Innedager også. Noen dager har vært umulig å få med vogna ut, fordi fortauet har vært så dårlig måkt hele veien. Ellers synes jeg det er deilig med dager vi bare koser oss inne å. 

Anonymkode: c86eb...3eb

Skrevet

Hæ nei, er jo bare drittvær, så det er ikke gøy for verken meg eller babyen.

Anonymkode: 9a901...95d

Skrevet

Ikke ute hver dag nei. Baby sover ute på dagen, så der får hn frisk luft noen timer hver dag. Bortsett fra det kan vi fint være inne/rundt på ærend etc. Syntes ikke det er såå mye å finne på ute med så små på denne årstiden, min liker ikke å bli trillet i vogn, så da blir det ikke til at vi gjør det så ofte. 

Anonymkode: 9c4cd...ac0

Skrevet

Prøver å gå en tur hver dag, men etter en natt med dårlig søvn og/eller drittvær blir det fort en innedag. Baby liker vogn og jeg liker tur da, så det er ganske avgjørende 😛

Skrevet

Han sovner bare i vogn på trilletur så jeg har ikke noe valg 😅

Anonymkode: c9947...82b

Skrevet

Jeg går en tur hver dag for å få luftet hode og sånn både meg og  baby kan få skikkelig dagslys på øynene! Det er bare kraftig vind som stopper meg?

Anonymkode: 60742...6be

Skrevet

6 mnd baby. Bor i Bergen. Går ikke tur hvis det er skikkelig dritt vær. Her sover baby like godt i sengen (med meg) som i vogna. Hvis det er greit vær går jeg tur. Tenker det er godt for meg med litt bevegelse, og for oss begge å få litt dagslys. Blir kjekkere å gå turer når våren kommer 😊

Anonymkode: c4d95...73b

Skrevet

Ja bør få minst en time frisk luft hver dag........Ingen barn har godt av å bare være inne hele dagen.

Anonymkode: f048e...eca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja bør få minst en time frisk luft hver dag........Ingen barn har godt av å bare være inne hele dagen.

Anonymkode: f048e...eca

Ingen barn har godt av det, nei. Hva med voksene da? Har de godt av det, eller ? 😂

Anonymkode: 71da2...9a2

Skrevet

Ute hver dag :) 

Anonymkode: 9a63a...ce4

Skrevet

Fikk mitt barn på sen vår. Ute hver dag, unntatt de aller verste snødagene den vinteren. Jeg blir skrullete uten frisk luft. 1 - 2 timer hver formiddag. Noen ganger en ettermiddagstur også.

Anonymkode: a16fe...e26

Skrevet

For meg er det en selvfølge å gå ute hver eneste dag uavhengig av været. Det har jeg alltid gjort. Jeg trenger bevegelse, dagslys og frisk luft. Hvis ikke blir jeg rastløs og nedstemt. Å være inne en hel dag er heller ikke bra for søvnen. 

Anonymkode: bcaf7...ff8

Skrevet

Min hater både vogn og bilstol, så skal vi ut blir det i bæresele. Det tør jeg ikke på de glatteste dagene 🙈 Og når det sludder eller regner sidelengs klarer jeg ikke å holde henne tørr og varm i bæresela, så da holder vi oss inne. 

Anonymkode: 96d3b...3b1

Skrevet

Vi kjører til barnehagen to ganger for dag, men ellers har vi flere dager hvor vi er bare inne enn ute. Jeg skulle ønske jeg greide å ta meg tid til å være mer ute. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hæ nei, er jo bare drittvær, så det er ikke gøy for verken meg eller babyen.

Men altså, han sover ute i mellom 2 og 3 timer hver dag, så frisk luft blir det på ham uansett altså :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min hater både vogn og bilstol, så skal vi ut blir det i bæresele. Det tør jeg ikke på de glatteste dagene 🙈 Og når det sludder eller regner sidelengs klarer jeg ikke å holde henne tørr og varm i bæresela, så da holder vi oss inne. 

Anonymkode: 96d3b...3b1

Det finnes jakker som er ment å ha babyen under :) som er superfine. Har på den utenpå bæresele: så får man barnet inntil ull-laget sitt for eksempel. Alltid varm og tørr!

Anonymkode: 9a63a...ce4

Skrevet

Ute minst hver dag i forbindelse med levering og henting i barnehagen. Har gåavstand så tar enten vogn eller bæresjal, minste er straks 6 mnd. Jeg må ut hver dag, ellers blir jeg gal. Trenger ikke mer enn turen til og fra barnehagen, kanskje med en liten omvei, men ut må jeg 😊

Anonymkode: f6333...402

Skrevet

Leverer eldste og mellomste på skole og barnehage hver morgen på ukedager. Minste sover kun i vogn. Sovner heldigvis raskt så ikke alltid turene blir så lange,noen ganger kun i gata her og hjem til trappa - praktisk de dagene været ikke er så bra. I helgene er vi ofte på turer med alle barna, dog vært lite på ski i år, men de største har en akebakke i nabolaget vi går til og minste er med i vogna. Sjeldent at vi ikke er ute i det hele tatt, da er det omgangssyke eller sånn i hus som er årsaken. 

Anonymkode: bdd26...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...