Gå til innhold

Hvor mye alkohol drakk du før du fant ut at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å gå på to fyllekuler før jeg skjønte at jeg var gravid i uke 8. 😱 heldigvis gikk det bra!! Friskt barn. ❤️

Noen andre her i samme båt? Hvor stort inntak og hvor langt var du på vei? 🥹

Anonymkode: 9f1b6...51a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

0, men snuste frem til positiv test 9 dpo. Gutten er frisk som en fisk ❤️ Det har ikke noe å si så tidlig, embryoet får jo næring fra plommesekken sin og deler ikke blod med mor.

Anonymkode: f32c4...789

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Vi var prøvere, så fra egget kunne bli befruktet og frem til mensen rørte jeg ikke alkohol. 

Anonymkode: 2d0bb...d3a

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Vi prøvde å bli gravide med vilje.

Anonymkode: f9afe...e4c

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i en bursdag og drakk 5-6 glass vin en uke før positiv test. 4 dager før positiv test drakk jeg 3 øl, 3 dager før positiv test drakk jeg en halvflaske vin, og dagen før positiv test drakk jeg 4 øl. Testet positivt 15 dpo. Vi hadde prøvd en god stund og jeg hadde gitt opp litt, og var i tillegg ganske sikker på at mensen var rett rundt hjørnet fordi jeg hadde begynt å spotte slik jeg pleier før mensen + mensmurringer. Men så fikk jeg likevel en liten følelse av at jeg måtte ta en test den morgenen 15 dpo. Uke 17 nå😊  

Anonymkode: 73dbd...c53

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg var i bryllup samme dag som eggløsning og drakk meg skikkelig drita. Ellers ingenting 🤷‍♀️

Anonymkode: e3477...be0

Skrevet

Havnet på en skikkelig dagsfylla med venninne dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. Alt gikk fint heldigvis. Ikke langt på vei. Ventet på IVF så var ikke forberedt på den. 

Men ei venninne fant ut at hun var gravid i 20. uke året etter 😅 Etter en sommer full av festing og snusing. Gikk heldigvis bra, og barnet virker friskt og normalt idag. 

Anonymkode: dedcd...49d

Skrevet

Tre glass, tror jeg. Vi prøvde ikke bli gravide, men jeg drikker ikke så mye i utgangspunktet. 

Anonymkode: 194ef...137

Gjest Orangutangen
Skrevet

Ingenting med første, 2 cider med andre 😛

Skrevet

Var på skikkelig fest lørdagen, viste jeg hadde eggløsning den helgen og hadde samleie søndagen som åpenbart satt som ei kule😂

Holdt meg uten alkohol til jeg testet.

Anonymkode: 15770...e03

Skrevet

Like mye som jeg vanligvis drikker - altså 0 enheter.

Skrevet

Et par glass vin, 3 akevitt og 2 øl fordelt på alle dagene gjennom jula. Testet positivt et par dager etterpå, var i uke 6. Har tenkt at det går fint. 

Skrevet

Jeg fikk "mensen" og trodde kysten var klar. Slukket mine sorger med ei venninne og fikk vel i meg ei halv flaske vin. Ante ugler i mosen dagen derpå, da mensen plutselig var borte...det gikk heldigvis fint. 

Anonymkode: 52e4b...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...