AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Det var vært mange tråder både her og under samliv om forhold med et mindre tilfredsstillende sexliv. Mange tråder har fokus på hvordan få partner og særlig kvinnen til å tenne. Så for å gå litt mer i dybden, kanskje kunne gi noen tips til de som er frustrerte der ute, hvor kommer denne tenningen inn de gangene der funker? Kan dere, (vil gjerne høre fra menn også diskriminerer jo ingen - men særlig fra kvinner) dele hva som var deres beste opplevelse noen sinne? Kan dere i tillegg beskrive nettopp hva var det med denne situasjonen som gjorde deg så tent? Hva var det med partneren din som gjorde seg så tent? Var det noe som var annerledes akkurat den gangen? Anonymkode: 3ae14...a08
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Hun heter Trude:-) Sex hele dagen, alle stillinger, tok bilder og filmet. Et råskinn til å ri og suge. Naturlige deilige pupper, trang og glatt, faste lår. Vi kom bestandig likt på en orkan av orgasmer! Anonymkode: 07b3c...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun heter Trude:-) Sex hele dagen, alle stillinger, tok bilder og filmet. Et råskinn til å ri og suge. Naturlige deilige pupper, trang og glatt, faste lår. Vi kom bestandig likt på en orkan av orgasmer! Anonymkode: 07b3c...1b5 Giftet du deg med henne? Anonymkode: 83014...9fe
Elaine Marley Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring. Elaine Marley, mod.
Gjest Paramount Skrevet 28. januar 2023 #5 Skrevet 28. januar 2023 Jeg har ingen beste opplevelser, bare mange gode. Det som kjennetegner de gode opplevelsene er at det ikke er en enkelt opplevelse, men en tilstand jeg er i der og da. Typisk for slike tilstander er at jeg tenker at vi kommer til å få det enda bedre, at vi har mye foran oss. Og at det ikke er så alt for langt unna. Konseptet ons har aldri vært ideelt for meg. Da måtte hun i så fall lovt at dersom jeg ønsket det, så måtte hun stille opp minst hele uka, hver eneste dag, da kunne det vært interessant. Å jage etter en enkeltstående opplevelse klarer jeg ikke. Det som tenner meg er håpet om det som kommer etterpå. Så det som kjennetegner de deiligste opplevelsene er de som gir gode hint for framtiden. Derfor har jeg aldri drømt om ett knull med kjendiser eller filmstjerner heller, med mindre de hadde lovt meg minst en uke da . Timing er alt for meg innen sex, å gjøre det riktige til riktig tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #6 Skrevet 28. januar 2023 Eksen min ble alltid kåt når han var full (jeg var alltid kåt når jeg ikke var full). En gang kom han hjem fra jobbfest med perfekt promille, og det var veldig morsom og god stemning. Så vi endte opp med å ha sex i flere timer. Det var gøy, morsomt og digg. Anonymkode: c3ff3...34d 2
Gjest Warrior Skrevet 28. januar 2023 #7 Skrevet 28. januar 2023 (endret) Alle gangene jeg har sex er de beste seksuelle opplevelsene. Fordi alt sex er så godt synes jeg, men spesielt de gangene jeg klarer å slappe av og stenge tankene og problemene mine ute så er det perfekt. Helt perfekt. Det som gjør det så fantastisk for meg er at sex alltid er så godt uansett, nyter, slapper som oftest av, men ikke alltid jeg klarer å slappe av av ulike grunner men sexen er jo alltid fantastisk for det og gir nytelse, men ja å slappe av og stenge alle tanker og problemer ute gjør nok at det blir enda bedre enn når du ikke slapper av og har mye å tenke på. Samme med stress. Da kan jo forspill hjelpe på å roe ned men ikke alltid det er tid til eller tålmodighet til forspill. Endret 28. januar 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #8 Skrevet 28. januar 2023 Etter fest var det jeg, min beste venn, av og på kjæresten hans og venninen hennes igjen. Venninen begynte å klenge på meg, noe jeg ikke klagde over, før jentene så begynte å snakke om at de ville at vi skulle nakenbade. Jeg var ikke spesielt giret da til tross for at jeg hadde blitt utrolig veltrent det året. Hadde jeg enda selvtilits problemer når det kom til størrelsen (hjalp ikke at min beste venn sikkert kunne brukt en pringels kanne som fleshlight) min i slapp tilstand, og samtidig ikke ville bli sett på som creepy når jeg garantert kom til å bli hard den allerede gikk opp og ned mens jeg fikk føle mer og mer av kroppen hennes på min. Min venn prøvde å redde meg litt ved å komme på komprimis om at vi kunne bade i undertøy og så kunne jentene om de ville være toppless. Virket som vennina skjønte hva som var problemet, la ene hånden sin på ansiktet mitt og kysset meg mens hun plasserte andre på skritet mitt før hun hvisket i øret mitt at jeg bare kunne slappe helt av. Jeg kom ikke til å miste sjansen min på henne bare fordi ha var større utstyrt. Jeg hadde selvfølgelig ikke noe imot å se når de begynte å strippe for oss først, men jeg forventet ikke at når det var vår tur at jeg kom til å føle meg sexy og begjært å se faktisk ikke bare henne men kjæresten til vennen min også med godkjennende blikk. De hvisket noe til hverandre før kjæresten til vennen min vitset at hun kanskje hadde skjemt han bort for mye den sommeren da hun ville også se at tydelig tegn på at han hadde satt pris på strippe showet deres. Vi må ha holdt på sikkert en time i vannet med ulike leker, iblant stikke hode ned under vannet, et syn jeg aldri kommer til å glemme var nå vi begge to gikk ned på dem samtidig mens de lå strak på rygg og så begynte de å kysse på hverandre samtidig. Tils da hadde ingen av oss kommet det var mest forspill og utforskning, men de ba oss flytte dem bort på trappen, og fikk mer og mer spesfike "ordre" for hva som skulle gjøres når begge to var nært for å komme. Når kjæresten hans kom først, men når hun hadde kommet og fått pusten tilbake, spurte hun venninen om hun var nær. Svarte "han er nesten der trenger bare litt mer press, og kjente bare plutselig hen tredje hånd bak hode mitt ble flyttet litt hardere inn og sa jeg skulle gjøre tungen min litt mer hard og ikke lenge etter fikk hun også orgasme. Hun hang så på meg en stund både for å roe seg ned og for å føle litt kos. Hverken jeg eller vennen min prøvde eller hadde noen hast med å skulle ville få samme behandling til tross for at vi nå begge var sprengkåte. Det var faktisk utrolig deilig å bare gå rundt i vannet mens hun hang på meg totalt avslappet. Kjæresten stod å hvisket meg med vennen min og ble så overasket når de ba oss om å ligge å flyte på rygg, kjente penisen min i friluft mens jeg lukket øynene og ventet på å føle en hånd rundt. Men når jeg først følte en hånd rundt oppdaget jeg vi hadde byttet partner. Hun bare strykte meg over hode med andre hånden sin, ba meg slappe av og nyte, klarte å holde tilbake tils de skiftet fra hender hvor hun la ene under rumpen min for å holde meg i ro og brukte munnen sin. Kom som et skudd hvor det landet ikke i vannen eller betong kanten men på gresset. Etter det avsluttet vi badingen, tok og samlet noen madrasser og hadde sex hele natten tils det ble lyst på morgenen. Det var en helt utrolig opplevelse og da var på mange måter det jeg trengte. Tils da hørte jeg hele tiden at folk kom med skryt over hvor flink jeg hadde vært med trening, men selv følte jeg ikke at det var godt nok. Etter det følte jeg med både attraktiv og ikke lenger redd for at størrelsen min ikke var godt nok. Jeg var fortsatt ikke helt sikker på om dette bare var noe hun hadde villet gjøre som eksperiment eller var interesert, men dagen etter følte jeg at jeg måtte ta sjansen så mens vi lå og koste på morgenen. Sa jeg at det var greit om dette ikke var seriøst for henne, jeg bare kom til å angre om jeg ikke spurte om hun kunne tenkt bli med på en date. Hun sa ja og vi hadde 6 gode år sammen. Takk for unnskyldning til å besøke et godt minne, ble nettopp singel igjen etter å ha vært sammen med henne i 6 år, har vært utrolig vond uke men det var fint å finne at jeg kan plokke fram stunder som ikke gir sorg. Vi har selvfølgelig hatt mye god og fantastisk sex iløpet av de årene, vi har ikke vært prippen i senga for å si det sånn. Men den opplevelsen kommer bestandig til å være best fordi uten den ville jeg ikke fått de 6 årene og den indre selvtilitten hun gav meg. Akkurat nå føler jeg meg litt patetisk og rådvil som ser etter noe her inne som vil lette på følelsene. Jeg bare håper dette er en fase som jeg må igjennom da dette er mitt første brudd med noen som jeg fortsatt elsker mer enn noe annet. Anonymkode: 465b9...0d2 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 Jeg syntes det var gjennkjennbart å lese det som flere skriver om avslapping og at sex kan være en tilstand mer enn bare handlingene. For meg kjennes hver gang vi har sex (nesten) ut som den bedste, for vi har nesten alltid sex i maaaange timer. Det blir da ikke så ofte men med tanke på antall timer tror jeg vi har mer sex enn de fleste. En av de kveldene som nylig var himmelske på en ny måte handler nettopp om total avslapping fra min side. Jeg har en ting med å ville vise meg frem for partneren min. Denne gangen hadde jeg fått lov å gjøre det både subtilt og veldig direkte i et flere dager før vi hadde ro nok til å gå videre. Det hele startet med at han styrte hva han ønsket å se på meg, løftet på plaggene og posisjonerte meg slik at han fikk all utsikten han ville mens han bare lot meg nyte berøring med blikk heller enn hender. Etter hvert la jeg meg naken (han enda fullt påkledd) på tvert over fanget hans mens han rolig masserte alle deler av meg, sakte, innvendig, rolig mens jeg samtidig kjenner blikket hans som intenst fulgte med på alt han gjorde. Jeg fikk ligge og nyte max avslapping, i noe som bare minnet om en transe (hvor enn klisje det høres ut). Normalt sett må jeg ha klitorisstimulering for å nyte så mye men denne gangen trengte jeg ikke det. I denne opplevelsen var det total avslapping, å kunne kjenne på total aksept for hele kroppen min og å kjenne den intense lysten han hadde på meg mens han bare lot meg nyte som var avgjørende for at akkurat denne hendelsen satte spor. Etter dette hadde vi mer vanlig sex men den tiden jeg fikk er på sofaen håper jeg på å få oppleve igjen. Anonymkode: 3ae14...a08
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 Tenker ikke på sex som enkeltstående opplevelser i det hele tatt. Bra sex for meg handler om (gjensidige) følelser og at man passer bra sammen, både seksuelt, og på andre plan, der sex bare blir bedre og bedre etterhvert som man kommer nærmere hverandre. Selv om jeg kan ha bra sex med menn jeg treffer få ganger og, er det rubbish sammenlignet med det jeg kan ha med en kjæreste jeg passer bra sammen med. Anonymkode: 161b8...b00
AndersenG Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 13.22): Giftet du deg med henne? Anonymkode: 83014...9fe nei
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Jeg kan skille mellom kjæreste sex og sex som er bare "rå lyst." Kjæreste sex og det å elske, er veldig fint det, og det finnes kanskje ikke noe finere. Men,,, De beste råe sex opplevelsene mine, har ikke vært med kjærestene mine. Men, menn jeg har bare en helt rå seksuell kjemi med. Jeg klarer ofte og skape en stemning der hvor, man bare flyter og danser igjennom.. Tid og sted enses ikke. Og dette har jeg glatt ordnet med ONS fra byen, og i forhold etc. Men, de jeg har hatt med meg gjennom alle åra, det er de som har helt fantastiske kuker, vet virkelig! hva de skal gjøre for at jeg skal komme!.. og Komme å ........ ...... Da har det vært en god mix mellom en mental tilstand og teknikk som har fått de sexopplevelsene til å være i en egen skala for seg selv 😅 Når man får så mange/sterke orgasmer at man svimer av. og man lærer at jøss jeg har noe som heter orgasme migrene. (Det kommer enten etter kraftige orgasmer, eller bare mange orgasmer. Når jeg da er helt ferdig. Får jeg ekstrem migrene. Varer ikke veldig lenge. Og definitivt verdt det.) JA... Men, det har altså ikke bare vært en opplevelse som skiller seg markant ut. Jeg har derimot to menn som skiller seg markant ut fra resten. Anonymkode: 6001e...278
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Hver gang jeg har sex med typen!😄 Vet aldri hva han kan finne på… gjør stadig noe sjokkerende og noe nytt hver gang vi har sex. Forholdet vårt er ganske så ferskt. Vi begge vet at vi er kinky og liker det røft Anonymkode: 5b82e...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå