AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Som tittel tilsier - han vil jeg skal være glattbarbert, men jeg vil ikke. Grunnen er enkel: jeg får nupper som er vonde og blir ille etter noen dager, det tar mye tid og det er mye å holde ved like. At hvis vi skal ha sex så må jeg liksom klargjøre meg for kvelden. Skal være sagt at forholdet har ligget dødt i lang tid, ingen sex på flere år, men har lyst til å få det opp og gå. Men å være glattbarbert er ikke noe jeg vil. Hvordan legge det frem at jeg ikke vil det, uten at det virker som om jeg driter i hans ønsker? Anonymkode: 91e62...09e 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Er det nuppene som gjør at du ikke vil, eller er der konseptet glattbarbert? Hvis det kun er nuppene kan brazilian være bedre enn barbering. Kan jo være verdt et forsøk. Hvis det er konseptet glattbarbert forklarer du ganske enkelt det. Hva føler du deg komfortabel med? Forhåpentligvis er der viktigere for han at du er komfortabel, enn at du er glattbarbert. Anonymkode: fce8f...8b6 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 Det er jo bare å forklare det du skriver her, glattbarbering gir deg ubehag. Og da sier det seg selv at det utgår på reglemessig basis. Anonymkode: 55d0e...1c1 11 1
Hmmmmmm Skrevet 28. januar 2023 #5 Skrevet 28. januar 2023 Det er altfor mye å arbeid for ha et forhold med han. Du kan si at han får betale for laser 1 1 3
kaleidoskop Skrevet 28. januar 2023 #6 Skrevet 28. januar 2023 Si akkurat det du sier her, nupper og kløe. Jeg gjør det ikke selv pga samme "problem" (som ikke er et problem) Shaver han seg selv? Det bør i så fall gå begge veier. Men det er din kropp og du bestemmer. I bunn og grunn skal det ikke så mye til for å tenne en mann. Vis initiativ og vær engasjert. Det kan hjelpe på sexlivet, like mye som å være glatt. 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #7 Skrevet 28. januar 2023 Hva med å bruke barbermaskin. Det blir jo ikke superglatt, men sikkert godt nok. Anonymkode: 3dea5...232 1
Helene1982 Skrevet 28. januar 2023 #8 Skrevet 28. januar 2023 Du trenger ikke forklare hvorfor du ikke ønsker frisyren han ønsker at du skal ha. Liker du ikke å barbere – dropp det. Håper han i det minste er villig til å være glattbarbert, før han forventer det av deg. 5 1
Mt3 Skrevet 28. januar 2023 #9 Skrevet 28. januar 2023 Ikke sex på flere år, hvordan mener han da at du skal kunne time det å være glattbarbert? Eller er det slik at siden du ikke har vært glattbarbert på flere år så har det heller ikke blitt sex å få? En hver må kunne bestemme over sin egen kropp, så om du ikke trives med å være glattbarbert så skal du ikke tvinges til å være det. Om dere ikke har felles barn dere må holde sammen pga eller ett veldig godt forhold ellers så er det kanskje på tide å revurdere om dere faktisk passer sammen. 8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #10 Skrevet 28. januar 2023 Hvis nupper og kløe er det som skal få sexlivet og forholdet opp å gå så hadde jeg gitt det en sjanse. Hvis ikke så får du dumpe han og finne en du har like meninger med. Høres ut som dere bare burde gi opp. Anonymkode: c13aa...780 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #11 Skrevet 28. januar 2023 Skjønner deg godt! Å være glattbarbert er grusomt. Det stikker og klør etter en dag når det vokser ut igjen. Er ikke sunt for underlivet heller. Økt fare for sopp og infeksjoner og feil pH-verdi Anonymkode: 99991...db3 16 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #12 Skrevet 28. januar 2023 Han kan ta seg en bolle. Din kropp, du bestemmer Anonymkode: d2627...ad7 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #13 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Som tittel tilsier - han vil jeg skal være glattbarbert, men jeg vil ikke. Grunnen er enkel: jeg får nupper som er vonde og blir ille etter noen dager, det tar mye tid og det er mye å holde ved like. At hvis vi skal ha sex så må jeg liksom klargjøre meg for kvelden. Skal være sagt at forholdet har ligget dødt i lang tid, ingen sex på flere år, men har lyst til å få det opp og gå. Men å være glattbarbert er ikke noe jeg vil. Hvordan legge det frem at jeg ikke vil det, uten at det virker som om jeg driter i hans ønsker? Anonymkode: 91e62...09e Å ville gjøre en innsats betyr ikke å blindt og uten egne meninger akseptere alt han foreslår. Anonymkode: 1c002...ae5 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #14 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Som tittel tilsier - han vil jeg skal være glattbarbert, men jeg vil ikke. Grunnen er enkel: jeg får nupper som er vonde og blir ille etter noen dager, det tar mye tid og det er mye å holde ved like. At hvis vi skal ha sex så må jeg liksom klargjøre meg for kvelden. Skal være sagt at forholdet har ligget dødt i lang tid, ingen sex på flere år, men har lyst til å få det opp og gå. Men å være glattbarbert er ikke noe jeg vil. Hvordan legge det frem at jeg ikke vil det, uten at det virker som om jeg driter i hans ønsker? Anonymkode: 91e62...09e Kjøp deg en ladyshaver. Den gir ikke nupper eller noe annet. Bare et tips Anonymkode: 1766c...229 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #15 Skrevet 28. januar 2023 Er viktig å bestemme over egen kropp, samtidig er det litt gi å ta i et forhold. Hvorfor ønsker han at du skalvære glattbarbert? Er det pga estetikk eller er han redd for å "få hår i maten"? Kan det tenkes at du tidligere har luktet mye nedentil uten at tør å si ifra? Når det gjelder nuppe og kløe skjønner jeg deg godt, og høres strevsomt ut å måtte gjøre deg klar før sex. Men kan du f.eks teste laser som brukes hjemme? Er rimeligere enn profesjonell laser, og tar tid før hårene vokser ut. Anonymkode: b5d6a...62c 1
Hareena Skrevet 28. januar 2023 #17 Skrevet 28. januar 2023 Merkelig mann, vil heller være sex foruten enn en vulva med hår på? 8 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #18 Skrevet 28. januar 2023 Forlang det samme tilbake, at han skL være glatt til en hver tid. I ræva og, så får han erfare hvir godt det er når det vokser ut igjen. Anonymkode: d376d...543 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #19 Skrevet 28. januar 2023 Vil du ikke, så vil du ikke. Din kropp, du bestemmer. Om han insisterer, desto større grunn til å ikke gjøre det, spør du meg. MEN som andre her allerede har spurt, er grunnen bare fordi du ikke vil ha røde nupper? Om du ønsker å barbere men ikke vil ha nupper og sårhet kan jeg anbefale å trimme helt ned med en barbermaskin ment for underliv, før du bruker høvel på resten med barberkrem fra Smak & Behag. Spray rikelig med unirens fra Smak & Behag etter dusj, og på dag 2 - og dag 3 om du vil / ved behov. Med disse får du ikke røde nupper, de er helt fantastiske. Alle 3 fåes på Kondomeriet - du finner også barbermaskin for underliv hos Normal. Som sagt, dette er bare hvis eneste grunnen til at du ikke vil være glattbarbert er røde nupper. Selv foretrekker jeg glattbarbert, fordi jeg med disse verken får røde nupper eller noe ubehag. Og av alle produkter jeg har prøvd fra Vita etc, er det bare disse fra Kondomeriet som faktisk funker 100%. Anonymkode: 92911...539 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #20 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjøp deg en ladyshaver. Den gir ikke nupper eller noe annet. Bare et tips Anonymkode: 1766c...229 Den gir ikke deg nupper. Jeg er så lei av alle som tror de har svarene for alle andre. Vi som erfarer nupper og sår har allerede prøvd alle de «gode» rådene. Det eneste som fungerer for meg er å bare barbere undersiden og stusse resten med saks. Anonymkode: ffeeb...b90 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå