Maskinistkvinne Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 Vet ikke om dette er lov men vet ikke hvor ellers jeg skal spørre for jeg har søkt meg galen etter denne tingen og lurer på om noen her vet har sett eller har noen anelse hva den er kaldt så jeg kan finne den. Jeg beklager på det sterkeste om dette er for grafisk. Og slett gjerne tråden osv jeg mener ikke noe vondt. SÅ ... Den tingen jeg ser etter er et tilbehør til en magic wand. Jeg skal ikke ligge ved bilde fordi jeg helt random fant det på en jau asså en koselig side. Det er et bilde av bare leketøyet men det er grafisk.. anyhow. Det er et tilbehør til wanden som ser ut som en vulva/vagina og er laget for kvinner slik at man kan grinde/rubbe gni seg mot den. Hvis du vet hva jeg snakker om eller hvor jeg kan finne en så please fortell meg, jeg blir sprø haha Beklager på forhånd om dette var helt feil plass å spørre om noe slikt.
Fighter83 Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Søker du "tilbehør le wand" så får du flere ting du kan ha på slike leketøy👍 Se både under shopping og bilder så får du opp flere typer. 2
Maskinistkvinne Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2023 Ja jeg har søkt men denne spesifikke tingen kommer ikke opp når jeg søker og finner den ingen steder. Jeg har søkt meg galen på både norsk og engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå