AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Skrevet 28. januar 2023 ...og som sitter seg ned og prater med meg. Wosh, jeg har gått på do. Når jeg kommer tilbake har min venn tatt over. Forventer ingen sympati. Bare sier at det er litt bittert og nærmest frusterende at veldig mange jenter går akkurat den veien. Føler meg som et stykke kjøtt som blir forlatt. Det skjer selvsagt kun når jeg er med ham. Han avviser 95% men det kommer alltid nye, og hvert fall hvis jeg er der og har startet alt. Jeg avviser de fleste, men herlighet da. Jeg kan ikke være i nærheten hans hvis jeg virkelig ønsker å finne en jente. Fordi alle trekkes mot ham, selv om jeg vet at han hverken er kjekkest eller flinkest eller "best" i vår vennegjeng. Men alle jenter føler at de har funnet noe spesielt. Hvorfor er jenter såpass dumme? Han avviser absolutt alle, hvert fall de siste 4 årene. Jeg tror at de er interessert fordi han er så flink/snill/kjekk men samt uinteressert og samtidig interessert om det gir mening, Alle tror de har funnet noe helt spesielt. Og så sitter jeg der som den løken som først ble sjekket opp. Om jeg er singel, blir jeg sur. Om jeg er opptatt, tenker jeg "jaja". jaja Anonymkode: ed836...ebe
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Hvis du har dame og han ikke vil ha: hva skal dere med disse damene? Anonymkode: 1b9f5...f18 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 damer liker ofte det som er litt "uoppnåelig", og da går de vel litt etter det da, hvert fall når det er alkohol involvert. Jeg sjekket selv opp en mann en gang, fordi han var avvisende(ikke direkte avvisende. Han så bare ikke på meg, og jeg er vant til å få oppmerksomhet). For meg ble det en utfordring, og jeg fikk han med meg til slutt... kan være det? damer trekkes ofte mot disse litt overlegne typene skjønner du.. hvertfall for en natt, he he Anonymkode: 49273...2ca
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har en sånn venninne. Alle menn elsker henne, men altså, sånn er det bare. Jeg skjønner det godt, for hun er varm, åpen, blid og skjønn. Jeg tenker ikke at alle disse mennene som liker henne er dumme, selv om hun avviser så å si alle. Så hvorfor tenker du sånn, Ts? Når jeg går ut med andre venninner, blir jeg derimot sjekket opp, så det er ikke synd på meg. Anonymkode: 5ab57...22c 2
Telmomarques Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 4.01): ...og som sitter seg ned og prater med meg. Wosh, jeg har gått på do. Når jeg kommer tilbake har min venn tatt over. Forventer ingen sympati. Bare sier at det er litt bittert og nærmest frusterende at veldig mange jenter går akkurat den veien. Føler meg som et stykke kjøtt som blir forlatt. Det skjer selvsagt kun når jeg er med ham. Han avviser 95% men det kommer alltid nye, og hvert fall hvis jeg er der og har startet alt. Jeg avviser de fleste, men herlighet da. Jeg kan ikke være i nærheten hans hvis jeg virkelig ønsker å finne en jente. Fordi alle trekkes mot ham, selv om jeg vet at han hverken er kjekkest eller flinkest eller "best" i vår vennegjeng. Men alle jenter føler at de har funnet noe spesielt. Hvorfor er jenter såpass dumme? Han avviser absolutt alle, hvert fall de siste 4 årene. Jeg tror at de er interessert fordi han er så flink/snill/kjekk men samt uinteressert og samtidig interessert om det gir mening, Alle tror de har funnet noe helt spesielt. Og så sitter jeg der som den løken som først ble sjekket opp. Om jeg er singel, blir jeg sur. Om jeg er opptatt, tenker jeg "jaja". jaja Anonymkode: ed836...ebe Hvis han er nær venn, kopier de han gjør og bruk det mot kvinnene. Ingen bitterhet eller frustrasjon i bilde, dersom jente 1 snakker med deg først og deretter går til kompisen din og han avviser henne og hun prøver å komme tilbake, ignorer henne på en kald måte og finn deg en annen. Du er ute, de er ikke de kvinnene du vil "være" sammen med over lengre tid. Hvis kompisen din lattergjør deg, skaff deg nye venner. Du skylder deg selv en unnskylding dersom du tilgir dem for mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 Men hvis det er sånn at damene først begynner å snakke med deg så går videre til han, så er det kanskje på tide å ta ett lite blikk innover? For noe er det jo noe med deg som gjør at damene ikke fant deg så interresant som de trodde du var. Anonymkode: 08930...b38 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 Er jo tydelig at det er han de egentlig var ute etter da. Er slik du får hun pene venninnen og. Du prøver deg på hun stygge venninna hennes. Sjokkerer den pene, og vips, prøver hun seg på deg. Anonymkode: 34aa4...ac2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er jo tydelig at det er han de egentlig var ute etter da. Er slik du får hun pene venninnen og. Du prøver deg på hun stygge venninna hennes. Sjokkerer den pene, og vips, prøver hun seg på deg. Anonymkode: 34aa4...ac2 Så mange "spilleregler". Hva med å bare være mer laid back og se hva som skjer? Anonymkode: e37d3...20e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå