Gå til innhold

Hvorfor er norsk-pakistanere så mye flinkere med utseendet sitt enn norske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er norsk-pakistanere så mye flinkere med utseendet sitt enn norske menn? Norsk-pakstanere er typisk bedre trent, bedre kledd og flinkere til å stelle håret sitt. 

Anonymkode: 0824c...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri lagt merke til

Anonymkode: 32d78...df4

• Liker 10
Skrevet

Hæ? Nei, stemmer ikke. De fleste lukter matos lang vei. 

Anonymkode: 17f0e...86f

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det gjør de ikke😂😂

Anonymkode: a1ae1...e83

• Liker 4
Skrevet

Flinkere?

Eller mer opptatt av det ytre? Overfladisk?

Anonymkode: 88f9d...915

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Fordi menn i Midtøsten generelt er oppdratt til at renslighet er en dyd og religiøs plikt, mens nordmenn ser på det som personlig preferanse. 

Anonymkode: 5eb9b...d9f

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi menn i Midtøsten generelt er oppdratt til at renslighet er en dyd og religiøs plikt, mens nordmenn ser på det som personlig preferanse. 

Anonymkode: 5eb9b...d9f

Du, jeg har tilbrakt noe tid i Midtøsten. Det der har jeg aldri sett, det må være noe du har lært om i en tegneserie du laget i en drøm du hadde.

Endret av TheHairyToothfairy
Skrivelefi
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Norske menn er damer med penis. 
Mens de er ekte menn. Det er stor forskjell. 

Anonymkode: 9b8b8...1be

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hohoho, der fikke jeg meg en god morgenlatter🤣🤣

Dette er genuin humor! KG leverer på morgenkvisten🤣

Anonymkode: 10562...ca0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, de bruker så mye parfyme at man kan lukte det på 50 meters avstand 

Anonymkode: bfb3e...90d

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det har jeg også lagt merke til. Det er nok en del kulturelle faktorer i spill her - jeg har inntrykk av at norsk-pakistanske jenter har høyere standard til seg selv. 😊

• Liker 2
Skrevet

Håret er i hvert fall mer nyklippet hos de norsk-pakistanske mennene her, fordi de møtes hver fredag på frisørsalongen og henger sammen der, i stedet for å gå på pub. Drikker ikke alkohol fordi de er muslimer, men stusser klippen hver fredag.

Anonymkode: 30d8b...82a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Fordi de da føler seg vellykket. Det gir status med perfekt hår, trent kropp og dyre klær. Alt sponset av pappas gatekjøkken. 
De feilet på skolen, men utseende mestrer de. Pluss at det gir innpass hos en viss gruppe etnisk norske jenter, som de leker med, før det er på tide å gifte seg med kusina. 

Anonymkode: ecaa5...aa2

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Fordi de er overfladiske AF.

Anonymkode: 52eb9...4f4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg holdt på med en norsk-pakistaner (jeg er etnisk norsk), og han var veldig ren, men vet ikke hvorfor. Handler vell om måten han har blitt oppdratt? 

Anonymkode: 2a0b6...fec

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

Du, jeg har tilbrakt noe tid i Midtøsten. Det der har jeg aldri sett, det må være noe du har lært om i en tegneserie du laget i en drøm du hadde.

Profeten Muhammad har sagt at renslighet er halve troen. Har man tilgang til vann er man pålagt å vaske seg rituelt opptil fem ganger daglig før tidebønnene. Profeten Muhammad har også sagt at når man våkner, skal man vaske hendene tre ganger før man begynner å vaske seg rituelt.

Så i tegneserien - islam

Anonymkode: 08588...2c3

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Gjelder absolutt ikke alle, men ja, noen av de er langt mer femi enn mine mest femi homofile venner, de kler seg veldig femi, bruker merker de ikke har råd til, (så noen i Armani jakke her om dagen som ikke hadde penger nok til en hamburger, da er det virkelig pinlig å gå i en slik jakke), de er opptatt av det overfladiske. Norske menn er gjerne mer menn. Mer maskuline. Jeg ønsker meg ikke noen påfugl som lukter parfyme ett kvartal unna. 

Anonymkode: 60beb...89c

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hehe, og ettersom den feminine norske mannen er skapt av norske kvinner, så er alle norske kvinner egentlig lesbiske.

Anonymkode: 582ea...18b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Profeten Muhammad har sagt at renslighet er halve troen. Har man tilgang til vann er man pålagt å vaske seg rituelt opptil fem ganger daglig før tidebønnene. Profeten Muhammad har også sagt at når man våkner, skal man vaske hendene tre ganger før man begynner å vaske seg rituelt.

Så i tegneserien - islam

Anonymkode: 08588...2c3

Til å være så rent som du her beskriver så lukter det ganske heftig straks man er i et rom med mer enn to menn. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt rasistisk.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...