Gjest Bekymret Skrevet 27. oktober 2002 #1 Skrevet 27. oktober 2002 En jeg kjenner er gravid igjen etter en spontanabort. Jeg er bekymret. To jobber og en gang var det jobbing i 14-15 timer ( på den ene jobben ). Jeg synes personen bør roe seg litt ned og ikke slite seg ut. Med tanke på det som skjedde sist. For hva hvis det samme skjer en gang til? Men.....så mye jobbing er nødvendig pga økonomien. Har ikke hun rett på noe som helst ( bortsett fra fødselspenger )? De er gift. Han jobber og, men er snart uten jobb. Personen er litt tilbakeholden med å gå til legen pga det som skjedde sist. Men hva vil legen si til at en person har to jobber og jobber så mye? Er det noen forholdsregler som legen sier at personen skal ta? Noe som da ikke vil være aktuelt i det hele tatt, så det spiller egentlig ingen rolle hva legen sier. Jeg synes personlig at personen bør bremse litt ned og ta det med ro og tenke på helsen ( se: ikke slite seg ut ). Har barn fra før. Jeg vet ikke hva som skal gjøres, da jeg ikke har opplevd dette selv. Så derfor spør jeg her inne i håp om at det er noen som kan svare meg.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #2 Skrevet 27. oktober 2002 Glemte å si at det er to deltidsjobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå