Gå til innhold

Han spurte en annen dame om hun var singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute på byen med vennen min i dag. Vi er ikke kjærester, men har datet og hatt sex i 3 måneder.

I kveld møtte jeg ham tilfeldigvis ute på byen og vi satt ved et bord med noen andre fremmede. Etterhvert kom han i snakk med en av damene og sener på kvelden spurte han den ene damen om hun var singel rett foran meg. Det var så utrolig flaut. Litt senere, mens han var på do,  spurte de andre ved bordet om jeg var ok. Sikkert fordi de også syntes det var rart at han snakket sånn. 

Er det normalt å spørre damer om sånt når man er ute sammen? Overreager jeg?

Anonymkode: b78fc...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gir kjærestefordeler til en mann som bare dater eller bruker deg som tidsfordriv så er det din feil. Aldri ha sex med en mann som ikke vil ha deg eller vil være kjæresten din. 

Anonymkode: e98dd...682

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg hadde går videre. Ikke sett meg tilbake da det er respektløst. Punktum :)

Anonymkode: f8801...508

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Ingen av oss ønsker å være kjærester, men vi har blitt enige om ikke å ha sex med andre. Jeg reagerte bare veldig på at han spurte henne om det mens jeg satt der. Som om han ville at jeg skulle høre.

Ts 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg var ute på byen med vennen min i dag

Ikke smart å dra på byen nå om dagen 😯

Skrevet (endret)

Kan være at han ville du skulle høre det

Men..Man vet aldri når man møter noen man ender opp med å like, dere har jo bestemt dere for å ikke være kjerester, så selv om dere kun skal ha sex med hverandre, er det muligens ikke en posisjon han ønsker å bli værende i

Kanskje han var nødt til å spørre, fullt klar over at dere ikke vil bli mer, fordi hun er ei det kan bli mer med?

Om du liker han, å ønsker å bli mer, kanskje fortell han det? Om ikke så må han jo få lov til å boltre seg for å finne kjærligheten, om det er noe han har lyst til 

Endret av Rosakatt
  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen av oss ønsker å være kjærester, men vi har blitt enige om ikke å ha sex med andre. Jeg reagerte bare veldig på at han spurte henne om det mens jeg satt der. Som om han ville at jeg skulle høre.

Ts 

Dette høres bare tåpelig ut, enten er dere kjærester, eller så er dere ikke det, og han kan spørre hvem han vil om hva som helst.

Anonymkode: d84d1...b4e

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Når du bare er pulevenninna hans, så må du dessverre regne med det. Og tåle det.

Anonymkode: 3e3de...1e6

• Liker 9
Skrevet (endret)

Om du ble såret, må du snakke med ham om det. Du må sette grenser og forventninger for deres relasjon. Sånn det er nå, har dere begge "rett" til å flørte og ligge med andre.

Endret av Helene1982
  • Nyttig 2
Skrevet

Han anser vel seg som singel, da.

Anonymkode: 394b5...1ac

Skrevet

Hm, jeg ble ikke særlig klokere av alle disse forskjellige svarene, men tror jeg lander på min egen magefølelse som forteller meg at man alltid skal behandle hverandre respektfullt, kjærester eller ei. 

Det er han som har sagt at han ikke ønsker at vi treffer andre. Dermed tror jeg at han spurte denne damen med vilje for å såre meg eller noe, og det er et ildrødt flagg.

Jeg har hatt fwbs før og vi har selvfølgelig behandlet hverandre respektfullt.

• Liker 3
Skrevet

Har dere snakket om forventninger og grenser slik at dere har funnet ut at dere er enige? Det er en ganske stor mulighet for at han liker å ha deg i nærheten for underholdning og kos, og at han tenker dere er eksklusive frem til han finner en annen å være eksklusiv med eller en kjæreste. Hvis han anser seg selv som singel, men med fast sengevenn, så kan vel han flørte med hvem han vil. 

Selv om du ble såret, så må ikke det ha vært intensjonen hans. Spør deg selv hvorfor du ble såret. Ønsker du egentlig noe mer enn det dere er i dag? Eller ønsker du å finne noe å "ta ham på" sånn at du kan gå videre? 

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som om at du har gitt han en skikkelig god deal. 

Singel, fri, frank og på evig jakt, men har samtidig ei som dekker alle hans grunnleggende behov på en trofast måte, og som opererer som backupløsning. 

Det han gjorde var respektløst, men problemet ligger i avtalen dere har og måten han ser på deg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer ikke helt se problemet eller respektløsheten. Det er tilsynelatende snakk om en avklart relasjon der en fyller en rolle/funksjon i den andres liv men der det ikke virker å være aktuelt for noen av partene at det skal bli en mer meningsfull relasjon. Hvorfor er det da viktig at den andre parten ikke skal få søke en mer meningsfull relasjon? 

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror at dagens unge har mange flere steg i sine relasjoner enn jeg har. Jeg har fremmede – dater (kan date andre) kjærester (kke date andre) og samboere (over noe tid) forlovet - gift (juridisk bundet til hverandre). Jeg kjenner ikke til et step mellom date kun hverandre uten at man er kjærester.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ts 

Hvis du ikke ønsker å være kjæreste med han, så skjønner jeg ikke problemet. Dere bare knuller fra tid til annen. Han har all rett til å flørte med andre damer også foran deg da du er bare pulevenninna, han har all rett til å date andre damer. Dette her må du venne deg til og tåle!

Endret av Blått
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm, jeg ble ikke særlig klokere av alle disse forskjellige svarene, men tror jeg lander på min egen magefølelse som forteller meg at man alltid skal behandle hverandre respektfullt, kjærester eller ei. 

Det er han som har sagt at han ikke ønsker at vi treffer andre. Dermed tror jeg at han spurte denne damen med vilje for å såre meg eller noe, og det er et ildrødt flagg.

Han er ikke respektløs, og oppriktig talt så tenker jeg du overreagerer veldig i forhold til at dere bare skal være pulevenner :) 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men hvordan endte de relasjonene? Kanskje ved at en av dere traff andre?

Anonymkode: 394b5...1ac

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, Bombasi said:

Høres ut som om at du har gitt han en skikkelig god deal. 

Singel, fri, frank og på evig jakt, men har samtidig ei som dekker alle hans grunnleggende behov på en trofast måte, og som opererer som backupløsning. 

Det han gjorde var respektløst, men problemet ligger i avtalen dere har og måten han ser på deg. 

Sant å si så får jo TS det samme fra ham, så kanskje hun ser på det som en like god deal, forutsatt at fyren vet å oppføre seg.

Anonymkode: aea80...d32

• Liker 3
Skrevet

Hvis ingen av dere vil være kjærester så ser jeg helt ærlig ikke problemet.

Anonymkode: e2caf...074

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...