Gå til innhold

Klarer ikke komme over typen sin fetisj over spesielle damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste i snart 2 år har hatt en slags «fetisj» for trente damer. Jeg er også opptatt av trening, og fant dette ut ved at han likte og kommenterte halvparten av alle damene jeg fulgte for inspo. Dette var ikke vanlige bilder, men gjerne bilder uten klær, stringtruse, bikini, squats oppi kamera etc. Etter jeg tok dette med han sluttet han med det, og sa at han kun hadde en fetisj for dette da han selv var opptatt av trening. At fetisjen liksom er borte. 

Han sier han elsker meg, vil bruke resten av livet med meg og viser dette i tillegg. Likevel har dette ødelagt en god del, og jeg føler jeg ikke stoler på han når han er på trening. Jeg stoler på at han ikke gjør noe eller er utro, men kan tenke ting som at han blir tent av damer der og kommer hjem og ligger med meg. Jeg ser jo ikke ute som noen av disse damene, og om han har en fetisj for slike damer vil jeg aldri være god nok om det gir mening. 

Han kan også kommentere at jeg er for tynn etc, noe disse damene ikke er da de er full av muskler. Sexen er også ganske dårlig, har aldri følt at han var «gal» etter meg. Han gir aldri oralsex, bruker aldri tid på å få meg til å komme og virker mest opptatt av seg selv. Har forklart han mange ganger hvordan han kan gi meg orgasme men han gidder aldri prøve. 

Alt dette holder jeg bare inni meg da han blir sint og truer med å gjøre det slutt dersom jeg lager «drama» når han skal trene, dvs tar opp gamle ting som har skjedd. 

Anonymkode: 030f6...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble postet før det skulle, men dilemmaet er: vil man noen gang være god nok eller føle seg bra i ett slikt forhold? Skjønner jo det er slitsomt for han også men føler all selvtillit er forsvunnet pga hans handlinger og jeg klarer liksom ikke føle meg bra rundt han 

Skrevet

Fetisj og bilder er ikke det jeg legger merke til her.. hvorfor er du med en som ikke bryr seg om deg seksuelt? Og som blir sint og kommer med trusler når du sier ifra...? Du fortjener bedre enn det. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Uff hva sier man? LØP!

Anonymkode: d68cf...394

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde ikke trivdes i et sånt forhold. Det jeg liker aller best med min mann er hvordan han får meg til å miste alle bekymringer over kropp og utseende og livet generelt. Har aldri følt meg så selvsikker og heller aldri hatt så god selvfølelse før han kom inn i bildet. Føler meg like elsket når jeg har pynta meg, som når jeg sitter i pysjen og spiser godis uten sminke. Når det gjelder samleie så sier han at hans fetish er å få meg til å komme først hihi. Anbefales å finne noen du kan være deg selv helt og fult med, og som får deg til å føle deg bra!

Anonymkode: 66c2f...fee

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet

Han elsker deg men løfter ikke en finger for at du skal nyte i senga? Jeg hadde ikke giddet det. 

Anonymkode: e3918...f7b

• Liker 6
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Fetisj og bilder er ikke det jeg legger merke til her.. hvorfor er du med en som ikke bryr seg om deg seksuelt? Og som blir sint og kommer med trusler når du sier ifra...? Du fortjener bedre enn det. 

Har alltid bare tenkt at han har svært lite erfaring, det tok lang tid før han var trygg på meg i senga og turde å gjøre noe som helst og virker som han syns det meste er «kleint». Derfor har jeg prøvd å tenke dette istedenfor at han ikke bryr seg, men kjenner det er slitsomt nå etter så lang tid og med all historien i tillegg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min kjæreste i snart 2 år har hatt en slags «fetisj» for trente damer. Jeg er også opptatt av trening, og fant dette ut ved at han likte og kommenterte halvparten av alle damene jeg fulgte for inspo. Dette var ikke vanlige bilder, men gjerne bilder uten klær, stringtruse, bikini, squats oppi kamera etc. Etter jeg tok dette med han sluttet han med det, og sa at han kun hadde en fetisj for dette da han selv var opptatt av trening. At fetisjen liksom er borte. 

Han sier han elsker meg, vil bruke resten av livet med meg og viser dette i tillegg. Likevel har dette ødelagt en god del, og jeg føler jeg ikke stoler på han når han er på trening. Jeg stoler på at han ikke gjør noe eller er utro, men kan tenke ting som at han blir tent av damer der og kommer hjem og ligger med meg. Jeg ser jo ikke ute som noen av disse damene, og om han har en fetisj for slike damer vil jeg aldri være god nok om det gir mening. 

Han kan også kommentere at jeg er for tynn etc, noe disse damene ikke er da de er full av muskler. Sexen er også ganske dårlig, har aldri følt at han var «gal» etter meg. Han gir aldri oralsex, bruker aldri tid på å få meg til å komme og virker mest opptatt av seg selv. Har forklart han mange ganger hvordan han kan gi meg orgasme men han gidder aldri prøve. 

Alt dette holder jeg bare inni meg da han blir sint og truer med å gjøre det slutt dersom jeg lager «drama» når han skal trene, dvs tar opp gamle ting som har skjedd. 

Herregud, han er jo ikke oppegående, hvorfor vil du dele hverdagen din med en som truer deg og manipulerer deg? Hater du deg selv så mye, at du tar til takke med denne drittsekken? 🤨

Anonymkode: bd7dd...cb4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har alltid bare tenkt at han har svært lite erfaring, det tok lang tid før han var trygg på meg i senga og turde å gjøre noe som helst og virker som han syns det meste er «kleint». Derfor har jeg prøvd å tenke dette istedenfor at han ikke bryr seg, men kjenner det er slitsomt nå etter så lang tid og med all historien i tillegg 

Det du skriver om at han har lite erfaring, det får meg til å tenke at han forsøker å få deg til å føle deg dårligere fordi han er usikker på seg selv. Og ikke er han særlig opptatt av at du skal ha det bra heller:

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han... bruker aldri tid på å få meg til å komme og virker mest opptatt av seg selv. Har forklart han mange ganger hvordan han kan gi meg orgasme men han gidder aldri prøve.

Og det at han blir sint og truer med å gjøre det slutt, det viser skumle sider hos ham, hvor han kontrollerer deg og manipulerer deg.

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

vil man noen gang være god nok eller føle seg bra i ett slikt forhold?

men føler all selvtillit er forsvunnet pga hans handlinger og jeg klarer liksom ikke føle meg bra rundt han 

Og du er psyket ned i dette forholdet, du har mistet selvtillit, føler deg ikke bra rundt ham.

Så nei, du vil aldri føle deg bra i et slikt forhold - fordi han ikke vil at du skal føle deg bra. For når du føler deg bra, da er du en trussel mot hans dårlige selvtillit og hans behov for å kontrollere deg.

Han er ikke egnet til å være i et forhold, slik han oppfører seg! Du fortjener langt bedre!

Dump ham, jo før jo heller!

Anonymkode: d0c0d...878

• Liker 3
Skrevet

Det er normalt at mange menn, har den fetishen, så det er nok mere normalt , men er jo ikke alt man trenger å dele med partneren sin

Anonymkode: 1f893...e49

Skrevet

Sett bort ifra at han høres ut som en egoist under sex, synes jeg ikke han har gjort noe galt her. Om han tenner på trente kvinner og ønsket å vise hele verden dette før dere ble seriøse, må jo være greit (litt spesielt, men ok). Han sluttet med dette når du fortalte at du reagerte på det, og har ikke gjort noe for å gjøre deg usikker i etterkant. 

Han må kunne gå på treningssenteret selv om det er trente kvinner der, og han må kunne fortsette å tenne på hvem han vil. Jeg tror det er du som må jobbe med deg selv. Jeg har vært oppi noe lignende, og det som hjalp for meg var tid. 

Når det er sagt synes jeg godt han kunne gjort en innsats i sengen. Vise deg at du tenner han. Og for å være helt ærlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha sex/fortsette relasjonen dersom du er usikker på om han vil ha deg seksuelt, og selvfølgelig om han selv er usikker på det. Dersom han faktisk bare er sjenert(?) bør han klare å jobbe med seg selv nok til at du føler deg ivaretatt. Om han gir deg følelsen av å være verdens hotteste over tid, vil ikke det andre tullet plage deg mer, tror jeg.

Anonymkode: 8f686...d7e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sett bort ifra at han høres ut som en egoist under sex, synes jeg ikke han har gjort noe galt her. Om han tenner på trente kvinner og ønsket å vise hele verden dette før dere ble seriøse, må jo være greit (litt spesielt, men ok). Han sluttet med dette når du fortalte at du reagerte på det, og har ikke gjort noe for å gjøre deg usikker i etterkant. 

Han må kunne gå på treningssenteret selv om det er trente kvinner der, og han må kunne fortsette å tenne på hvem han vil. Jeg tror det er du som må jobbe med deg selv. Jeg har vært oppi noe lignende, og det som hjalp for meg var tid. 

Når det er sagt synes jeg godt han kunne gjort en innsats i sengen. Vise deg at du tenner han. Og for å være helt ærlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha sex/fortsette relasjonen dersom du er usikker på om han vil ha deg seksuelt, og selvfølgelig om han selv er usikker på det. Dersom han faktisk bare er sjenert(?) bør han klare å jobbe med seg selv nok til at du føler deg ivaretatt. Om han gir deg følelsen av å være verdens hotteste over tid, vil ikke det andre tullet plage deg mer, tror jeg.

Jeg føler at det har med hva man tenker er ok og aksepterer i ett forhold. For meg er det ikke greit at han går på trening og går hjem og har sex med meg for han er tent på andre. Det er ekkelt og jeg ønsker å ha noen som virkelig liker meg, og min kropp. Men dette nekter han for og derfor er det vanskelig å skulle gå så drastisk til verks som å gjøre det slutt. For meg handler det om selvrespekt ovenfor meg selv, og dette var ting han gjorde også lenge etter vi ble sammen. 

Ja jeg er enig, men føler også at dersom han skulle gitt meg følelsen av at jeg var «verdens hotteste» måtte han faktisk tenkt det - og kanskje det er derfor jeg aldri får denne følelsen. 

Skrevet

Du bestemmer selv om dette er et forhold du gidder å være i. Jeg hadde ikke gjort det.

Men hvis du orker å ligge med han igjen så foreslår jeg at du sier helt klart at du skal komme først.

Anonymkode: 5bf1d...510

• Liker 3
Skrevet

Dette er et skrekk eksemplar på «kjæreste» Usjarmerende, useksuell osv osv…..🤮🤮🤮

Anonymkode: 0878f...195

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler at det har med hva man tenker er ok og aksepterer i ett forhold. For meg er det ikke greit at han går på trening og går hjem og har sex med meg for han er tent på andre. Det er ekkelt og jeg ønsker å ha noen som virkelig liker meg, og min kropp. Men dette nekter han for og derfor er det vanskelig å skulle gå så drastisk til verks som å gjøre det slutt. For meg handler det om selvrespekt ovenfor meg selv, og dette var ting han gjorde også lenge etter vi ble sammen. 

Ja jeg er enig, men føler også at dersom han skulle gitt meg følelsen av at jeg var «verdens hotteste» måtte han faktisk tenkt det - og kanskje det er derfor jeg aldri får denne følelsen. 

Herregud nei, jeg er helt enig med deg! At den ene i et forhold skal gå ut for å bli tent av noen andre, for så å komme hjem og ha sex med partneren, høres bare ekkelt ut. Jeg er klar over at man kanskje i løpet av et liv sammen vil oppleve svingninger i lysten og at begge iblant kan synes at andre er tiltrekkende. Det er ikke noe jeg synes er hyggelig, men jeg har på en måte akseptert at det er sånn det er. Selv om tanken gjør meg uvel. Men for det første må jo lysten på partner ligge i bunn, og det må jo være det som er grunnen til at man vil ha sex med nettopp partneren. For det andre er det rart om man allerede i forelskelsesfasen opplever slike ting. Da "skal" man jo være besatt av hverandre og ikke ense andre. Om det er problemer allerede nå tror jeg det vil bli verre senere. 

Mener du at han går på senteret og ser på jenter med den hensikt å bli kåt, for så å komme hjem til deg å ha sex? Jeg trodde det var snakk om at han var glad i trening, at det nødvendigvis er trente jenter der. Og at dere to har sex når dere har lyst på hverandre, uavhengig av dette. 

Skrevet

Tror rett og slett ikke at det er sex ham er ute etter fra deg, men alle de andre fordelene ved forholdet. Han glemmer at du har behov. Virker som det er endel menn som er slik at de ikke er bevisst på at kvinnen har behov som et individ. Kanskje han er mer interessert i å onanere gjerne til inspirasjon fra treningsdamene. Tror det er noe med damer som svetter og jobber med kroppen og blir spreke som tenner menn. Menn tror ikke dette er så farlig. Men for oss kvinner så er det veldig fornærmende med denne holdningen; som om han sier; Du er koselig og har mange ting å tilby materielt og trygghetsmessig men jeg må da vel få ha friheten til å rette mitt begjær i andre mer attraktive retninger. (For seksualiteten er som en hobby som dyrkes på siden av selve parforholdet).

Anonymkode: e0c53...284

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror rett og slett ikke at det er sex ham er ute etter fra deg, men alle de andre fordelene ved forholdet. Han glemmer at du har behov. Virker som det er endel menn som er slik at de ikke er bevisst på at kvinnen har behov som et individ. Kanskje han er mer interessert i å onanere gjerne til inspirasjon fra treningsdamene. Tror det er noe med damer som svetter og jobber med kroppen og blir spreke som tenner menn. Menn tror ikke dette er så farlig. Men for oss kvinner så er det veldig fornærmende med denne holdningen; som om han sier; Du er koselig og har mange ting å tilby materielt og trygghetsmessig men jeg må da vel få ha friheten til å rette mitt begjær i andre mer attraktive retninger. (For seksualiteten er som en hobby som dyrkes på siden av selve parforholdet).

Skrevet

Jeg kan selvfølgelig ta feil TS.

Skrevet

Første del av innlegget: Hva så? Man kan ikke sitte å styre hva slags tanker andre har i hodet eller hva de tenner på. Slapp av.

Midtre del: Ufyselig oppførsel fra ham, direkte stygt å kalle deg for tynn. Sexen høres kjip ut.

Nederste del: Selvfølgelig blir man irritert eller sint om man blir anklaget for alt mulig rart bare fordi man skal dra på trening.

Tillegget: Det kan blir bedre hvis han slutter å kommentere utseende ditt på en negativ måte, og du slutter å gå å gnage på og tenke på hvilke kvinner han finner eller ikke finner attraktive.

Anonymkode: 98302...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...