AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Og hva er det positive og det negative .ed partneren? Anonymkode: 8d6c2...e19
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Skrevet 28. januar 2023 Den viktigste egenskapen når jeg leser her inne er i alle fall at vi begge er på tilbudssiden, og ikke dumper oppgaver på den andre. Det er ikke snakk om å gå forbi en ferdig vaskemaskin, være den siste som står opp uten å re opp senga, sette seg på sofaen om man kommer hjem først og noe kan gjøres i huset. Ellers er han utrolig snill om noe kan gjøre min dag litt bedre. Han henter alltid om jeg tar noen glass vin, og han kjører byen rundt om jeg er dårlig og har lyst på noe. Og at han er hardtarbeidende, en god lytter, aktiv og sosial, men det er mer kriterier som var viktig for meg da jeg gikk inn i et forhold. Negative er at han er en dårligere planlegger enn meg, så det såkalte tredje skiftet faller på meg. Men jeg har bare akseptert at det er slik, og tenker det er greit da han absolutt ikke gjør mindre enn meg totalt sett. Anonymkode: b6920...68f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Jeg får ofte kaffe på senga om morgenen, han får ofte massasje pga. støl nakke. Ellers tar en av oss middag+oppvask om vi ser at den andre er sliten, kjøper inn matvarer vi vet den andre liker på butikken, henter hverandre når én av oss er med kompiser/venninner osv. Han tar husarbeidet han vet jeg hater, og vice versa. Det er de små tingene som blir veldig viktige i et langt forhold. Anonymkode: f64de...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå