Gjest Solrin Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Har inntrykk av at dette ikke er så uvanlig.. Noen der ute i kvinneguide-land? Jeg har hatt sjansen flere ganger, og nesten falt for fristelsen... Men bare nesten... I et sexløst forhold kan fantasien løpe løpsk..
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 De fleste har vel en elsker. Kjenner ei som tok seg en ganske mye eldre taxisjåfør med familie og kulemage. Hun liker ham ikke noe særlig, men han behandler henne nedlatende og da er det greit, dessuten gir det status.
Fauna Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Det hadde aldri falt meg inn.. Hadde jeg i det hele tatt vurdert det så burde jeg nok revurdert forholdet og funnet ut om det var noe å satse videre på.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 i enkelte lavpanne kretser er det kanskje vanlig. hva vet jeg? Men tror at folk flest har andre prioriteringer enn å pule rundt i alle retninger når de er i et forhold. Noen dårlige egg(hoder) vil det alltid være. I mine kretser er utroskap noe som jeg ikke hører om til dagen. Her inne derimot....
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 Men hvis man ikke får sex hjemme da Kan jo være at man fungerer på alle andre måter
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #6 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er elskerinna - tror at det er mange flere enn vi aner som har noen på si!!!!!!!!
Ann Mari Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Det er mulig at det er fler enn vi aner, og det er jo egentlig ganske trist ? Dersom man har behov for å ha en elsker så er vel dette et tydelig tegn på at noe ikke funker som det skal i det forhold man har "offentlig".
Gjest Betty Boop Skrevet 23. desember 2005 #8 Skrevet 23. desember 2005 Det hadde aldri falt meg inn.. Hadde jeg i det hele tatt vurdert det så burde jeg nok revurdert forholdet og funnet ut om det var noe å satse videre på. ← Ja det er mitt ståsted også! Men hvis man ikke får sex hjemme da Kan jo være at man fungerer på alle andre måter ← Ja da får man vel gjøre en vurdering over hva som er viktigst?
Shanka Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Fysjamei! Aldri i livet om jeg hadde klart eller for den saks skyld VILLET spille et dobbeltliv på den måten der! Ufyselig! Er man i et forhold, så går man ikke å flyr til alle andre for å tilfredsstille seg, da får man heller bli singel!!
Annie Skrevet 23. desember 2005 #10 Skrevet 23. desember 2005 De fleste har vel en elsker. Kjenner ei som tok seg en ganske mye eldre taxisjåfør med familie og kulemage. Hun liker ham ikke noe særlig, men han behandler henne nedlatende og da er det greit, dessuten gir det status.← HÆÆÆ????? Sambo er min elsker! Trenger ikke fler.
Ibenholt Skrevet 26. desember 2005 #11 Skrevet 26. desember 2005 (endret) Jeg synes man bør prøve alt for å få det til å fungere, uten at man går hen og finner seg noen på si. Det er veldig egoistisk! Da bør en heller ta mot til seg å gjøre det slutt på en redelig måte, for om man må han en elsker eller elskerinne sier det seg selv at forholdet ikke fungerer slik som det skal. Uansett hvor vanskelig det måtte være, gjør det som er rettferdig for begge parter - gjør det slutt. Hilsen skilsmissebarn Endret 26. desember 2005 av Lanalia
Gjest christineemily Skrevet 27. desember 2005 #12 Skrevet 27. desember 2005 (endret) Det er nok fler en dere tror som har forhold på si... Dere hadde blitt overrasket hvis dere hadde vist hva som skjedde rundt i hjemmene til folk! Jeg er dessverre den venninna "alle" betror seg til, noe som kan være ganske slitsomt til tider. Og det er fler en én av mine venner som har vært eller er utro. Som nok ingen tror det om!!! For ikke å snakke om at begge minne pappaer og min svigerfar har vært det... Rart jeg ikke har mista troen på menn (og damer...) igrunn Men jeg er gift med et gullkorn av en mann ! Endret 27. desember 2005 av christineemily
Gjest Trådstarter Solrin Skrevet 28. desember 2005 #13 Skrevet 28. desember 2005 Jeg var egentlig ute etter om noen i KG-land var i den situasjonen eller kjenner til noen.. Ikke hvorvidt det er riktig eller ikke... Så takk for slike svar. Jeg kjenner flere i min jobb som har kone og barn/mann og barn, og som har elsker/elskerinne.. Jeg har også flere venninner som er "elskerinnen" uten at de selv er i forhold.
Gjest Hilde Skrevet 28. desember 2005 #14 Skrevet 28. desember 2005 Jeg kjenner til tre tilfeller av gifte personer som har (hatt) forhold på si, og i alle tre tilfellene var elskeren/elskerinnen også gift. Dette er vanligere enn man tror og ofte rammer det par som ikke har et godt og aktivt sexliv. I de tre tilfellene jeg kjenner til er noen av de involverte skilte idag, men det er også noen som lever i god tro og ikke har anelelse om hva mannen deres bedrev på si gjennom lang tid. Synes det er tragisk at folk ikke kan være ærlige mot hverandre - heller ta skrittet fullt ut dersom man ikke lever i et tilfredstillende ekteskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå