Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du som dame/mann knulla med en/ei som var gift å det endte opp med att han/hun gjekk fra sin partner å blei i lag med deg.

Kunne du slått deg til ro med att partneren ikke vil gjøre det samme med deg.....?

Eg veit om 3 eksempel på der begge parter var utro og blei i lag.

Og har tenkt mye på hvordan dem kan stole på kvarandre nor begge veit hvor mye dem kan lyge å skjule ting......

Anonymkode: c47bb...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg stoler på partneren min.

Men nei, jeg kunne ikke stolt på partneren min om han hadde vært utro mot andre til fordel for meg. Selvfølgelig kan han da gjøre det samme med deg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Oppdaget utroskap etter nesten 2 års ekteskap. 7 år, og mange utroskapsepisoder, senere, gjorde jeg det samme. Gikk hjem, tilstod ( løy aldri, slik han gjorde i alle år), og bad om skillsmisse. Giftet meg med den andre, og har aldri vært utro, ikke engang tenkt tanken, i løpet av de 24 årene som har gått. Så forholdet man er i, har også noe å si. 

Anonymkode: 1e47d...d95

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du som dame/mann knulla med en/ei som var gift å det endte opp med att han/hun gjekk fra sin partner å blei i lag med deg.

Kunne du slått deg til ro med att partneren ikke vil gjøre det samme med deg.....?

Og har tenkt mye på hvordan dem kan stole på kvarandre nor begge veit hvor mye dem kan lyge å skjule ting......

Da jeg var singel hadde jeg en gift elsker. 
Han var en fantastisk fin fyr og vi hadde det gøy sammen og ikke minst kunne vi snakke om alt. Men, jeg kunne aldri vært sammen med han, nettopp pga at jeg ville aldri stolt på han. Hadde jeg kunnet stolt på han, så kunne jeg nok levd med han resten av livet, så fin var han…. 

Anonymkode: 69e2f...a36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da jeg var singel hadde jeg en gift elsker. 
Han var en fantastisk fin fyr og vi hadde det gøy sammen og ikke minst kunne vi snakke om alt. Men, jeg kunne aldri vært sammen med han, nettopp pga at jeg ville aldri stolt på han. Hadde jeg kunnet stolt på han, så kunne jeg nok levd med han resten av livet, så fin var han…. 

Anonymkode: 69e2f...a36

Jeg skjønner det bare ikke. Du hadde ikke likt å bli utsatt for det selv, men det gjorde deg ingenting å være med på det mot noen andre?

Anonymkode: 54345...aab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For et rart spørsmål. Selvfølgelig. 

Hadde jeg ikke stolt på henne hadde jeg avsluttet forholdet.

Skrevet

Å være utro/gå fra en eks for en annen og å lyve er ikke helt det samme, da. 

Anonymkode: 30be3...834

Skrevet

Tror det spørs på situasjonen jeg. Jeg har sett utroskap i flere varianter, og ikke alle menn er notorisk utro

Anonymkode: dae50...001

• Liker 3
Skrevet (endret)

Klart man stoler på sin bedre halvdel. Noe annet hadde vært rart når man investerer så mye tid på et annet menneske. 

Men kunne aldri ha stolt på en som tidligere har hatt/eller gjort noe som du nevner i hovedinnlegget ditt. Jeg hadde gått rundt med en indre uro i meg. 

Endret av Jaytee
  • Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på...

Men ja, det har skjedd. 

Anonymkode: 55b13...be8

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hadde aaaaaaaldri blitt sammen med en som gikk i fra partner for min del.

Det viser en utrolig brist i moral og karakter.

Anonymkode: 1e380...e37

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, Jaytee said:

Klart man stoler på sin bedre halvdel. Noe annet hadde vært rart når man investerer så mye tid på et annet menneske. 

Men kunne aldri ha stolt på en som tidligere har hatt/eller gjort noe som du nevner i hovedinnlegget ditt. Jeg hadde gått rundt med en indre uro i meg. 

Ja eg hadde aldri slått meg til ro om dama mi var utro å trikset å løy for sin x for så bli i lag med meg.

Helt uaktuelt uansett hva dårlig forholdet deres hadde vert.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde aaaaaaaldri blitt sammen med en som gikk i fra partner for min del.

Det viser en utrolig brist i moral og karakter.

Anonymkode: 1e380...e37

Eg veit om eit eksempel der begge 2  fra kvar sitt forhold var utro i sikkert eit år med masse løgner!

For så å flytte i lag....Eg bruker å tenke på dem om dem noen gang kan stole på hverandre......???

Først har dem ein skam over barn å familie så dette med ein evig uro inn i seg.

Skal tru hvor lende det varer?

Men eg håper dem får det til❤️

Skrevet

Jeg stoler på partner ja, men han dumpet ikke noen til fordel for meg.

Men jeg hadde aldri blitt sammen med noen som var utro og dumpet sin partner for meg. Jeg hadde ikke satt meg selv i den situasjonen heller, for jeg holder ikke på med opptatte menn.

Hadde med meg en hjem fra byen som jeg ikke viste var i forhold. Det ble kun ett ONS, og jeg har ikke hatt kontakt med han i ettertid.

Jeg har null respekt for noen som er utro, og iallefall ikke noen som innleder forhold bak ryggen på sin partner. Jeg hadde ikke klart gå til sengs med en som har så lite moral, og så lite respekt for forhold. Jeg klarer ikke ha følelser for noen som kan behandle andre mennesker slik. Det er totalt turn-off.

Anonymkode: bf211...2b3

• Liker 2
Skrevet

Man tenker jo at han/hun bare var utro fordi de var på vei ut av et ekteskap som var feil for dem, og det er jo ofte sannheten.

Og disse utro menneskene som hopper fra det ene ekteskapet til affærepartneren er helt hundre prosent sikre på at at de aldri kommer til å gjøre det igjen, de mener det jo av hele sitt hjerte når de sier det, de tror på det selv.

Så det er jo forståelig at man tror på det, at man tror man er spesiell osv.

Likevel skjer det jo, du vet jo hvordan hen kan rettferdiggjøre utroskap når ting ikke går bra. Noen vil bare aldri være utro uansett omstendighet - du har blitt sammen med en som beviselig kan være det.

Ikke dermed sagt at alle er det! Kjenner mange forhold hvor jeg vet eller mistenker at det har vært noe overlapp og som etter hva jeg vet er helt strålende. Det er nok vanligere enn folk tror, man bare annonserer det ikke når det skjer.. 

Men: Jeg ligger med en mann nå som forlot kona for sin elskerinne. Han er gift for andre gang med henne, og er nå utro mot henne. De var ikke riktige for hverandre og det går skikkelig dårlig, og voila.. da fikk han seg en elskerinne. Jeg vet hun er kjempesjalu og prøver å passe på alt han gjør, så hun valgte seg en slitsom skjebne der og har det selvsagt ikke bra. Det gjelder også før han faktisk var utro.

Anonymkode: 5a30a...8c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg stoler på han.

Men tror ikke jeg hadde klart det hvis forholdet vårt startet mens han var sammen med noen andre. Jeg klarer ikke å tro at utroskap er et engangstilfelle. Det har jo også noe med moralen deres å gjøre.

Anonymkode: a8d2d...794

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke orket å være med en person som var så feig og ikke hadde gjort det slutt med sin forrige før de begynte på noe nytt. Finnes ingenting attraktivt med det. 

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂 Busted!

Anonymkode: 59012...69b

Skrevet

Jeg stoler på ham. 

Og min mann gikk faktisk fra ei anna for min del, uten at jeg er redd for at han skal forlate meg av den grunn. 

Men. Han var aldri fysisk utro.  Vi hadde ikke en gang gitt hverandre en vennskapelig klem før han brøt forholdet sitt. 

Mentalt var han selvfølgelig utro, noe som heller ikke er greit. Og dette snakket vi mye om etter vi ble kjærester. 

Nå har vi vært sammen i tjue år. 

Anonymkode: bd02a...482

Skrevet

Vi var begge utro med hverandre før vi ble sammen. Vi har vært sammen i mange år nå, og jeg har aldri tvilt et eneste sekund på at han er trofast. 

Anonymkode: fbda2...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...