Gå til innhold

PostNord eller butikken som er trege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde en bestilling på nettbutikk. Beskjeden var at pakken skulle ankomme den 26. 

26. kom og gikk, og det sto hele dagen at den er på vei til butikken, fra et sted som er 20 minutter unna. På kvelden ble det gjort om til «gjøres klar for levering» som om prosessen ble satt et steg tilbake… 

I morges 08:30 sto det at pakken var på vei til butikken. (Fra terminal som er 20 minutter unna) Den har fortsatt ikke blitt registrert ankommet butikken og nå er det kveld…  Før har det aldri tatt så lang tid, fra terminal som er 20 min unna har det brukt å ta et par timer maks…  Er det butikken som bare har latt være å registrere den? For dette skal vitterlig ikke ta hele dagen… Jeg forsøkte å ringe kundeservice, men de stenger jo allerede klokka fem på ettermiddagen… 

Anonymkode: e3f3d...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan båe tinga vere årsaka.

Anonymkode: c8371...f5d

Skrevet

Begge deler, men jeg holder en knapp på at den har blitt sendt til feil butikk. 

Anonymkode: a144d...272

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begge deler, men jeg holder en knapp på at den har blitt sendt til feil butikk. 

Anonymkode: a144d...272

Da hadde det vel stått?

Anonymkode: e3f3d...f6d

Skrevet

PostNord eeeeer så trege...!! Det var ikke sånn før, så dette er noe som har skjedd "i det siste". Men i starten av januar sendte jeg en pakke med PostNord og den brukte akkurat 3 uker på å komme frem! (fra midt-norge til østlandet). Blir Posten neste gang gitt.

Skrevet

PostNord er trege.

Den eneste gangen de er rask er når de kun sender fra lageret i Sverige og så leverer det videre til Posten. Det er mange nettbutikker som har nettlager i Sverige og sender slik.

Skrevet

Det er Post Nord som er trege, hilsen Rema ansatt. Vi skanner alle pakkene sekundet den pallen triller inn på pakkerommet vårt. Det hjelper ikke å gå til butikken å spørre hvor er pakken min. Det mange ikke klarer å forstå er at vi har ingen ting med Post Nord sin drift å gjøre annet enn å skanne pakkene og levere ut til Kunder. Vi kan ikke svare på spørsmål rundt status på din pakke. Send mail til Post Nord kundeservice evt. 

Anonymkode: f40f1...c11

Skrevet

Jeg venter selv på en pakke som sendes via postnord. Den skulle vært levert den 23. Den har stått som underveis i flere dager nå, og etter 3 forsøk fikk jeg endelig kontakt med kundeservice som så opplyser at det er skjedd noe underveis i transporten. Hvorfor kan de ikke opplyse som slikt enkelt på nettside når man søker på sendingsnr? Ofte står det absolutt ingenting, og istedenfor å kaste bort tiden til kundeservice OG kundene så burde de informert at pakke er forsinket grunnet XXX.

Anonymkode: f8044...7b4

• Liker 1
Skrevet

PostNord er nok "trege". Nå er det jo også sånn at PostNord ønsker at sjåførene skal jobbe flere timer, levere flere pakker, for mindre lønn. Da blir det nok ekstra tregt, kan jeg tenke meg, de har jo ikke tid til å gjøre jobben sin.

Sånn blir det når alt handler om konkurranse og profitt... 

Anonymkode: 93ad8...649

Gjest HegeMarie
Skrevet

Bestilte julegave som skulle leveres av PostNord. Den var garantert levering til jul, men de brukte 37 dager på å få den frem, så fikk den for en uke siden.

Tidligere har de sendt pakker 5 ganger frem og tilbake mellom Oslo og Tana før de fant ut at Bergen ligger på Vestlandet.

Pakken hadde sikkert fremdeles reist mellom Oslo og Tana om jeg ikke til slutt hadde fått kundeservice til å gripe inn.

PostNord er på en måte Postens åndssvake lillebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...