AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 På etc date, en veldig fin fyr som jeg kjenner litt fra før. Vi satt og pratet på cafe og plutselig sier han, med et smil:"du? Du trenger ikke prøve å imponere meg, altså". Jeg sa at jeg prøver ikke å imponere, jeg er bare meg selv. Hvorpå han responderer, "det vet jeg, jeg ville bare si at du trenger ikke imponere meg".... Så gikk resten av samtalen videre, som vanlig i en lett og fin tone. Jeg blir litt undrende. Var det positivt for meg at han sa det, eller ikke....? 🤷 Anonymkode: 61f8a...f7a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 For en tulling! Det ville vært vårt første og siste møte. Anonymkode: 617be...7ad 6 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en tulling! Det ville vært vårt første og siste møte. Anonymkode: 617be...7ad Hvorfor? Anonymkode: 61f8a...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Hva sa du før han kom med den kommentaren da? Anonymkode: 7da9f...6ad 1 2
Phoenix Heart Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Han syns kanskje du prøver for hardt? 2
ESFP Skrevet 27. januar 2023 #6 Skrevet 27. januar 2023 Hva med å spørre ham om hva han mente med den kommentaren? Han vet bedre enn oss om det var positivt ment eller ikke. 5
DeLorean Skrevet 27. januar 2023 #7 Skrevet 27. januar 2023 Kanskje han bare ville at du skulle være avslappet overfor han. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #8 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 61f8a...f7a UTROLIG arrogant Anonymkode: 617be...7ad 6 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #9 Skrevet 27. januar 2023 Det høres rart ut, sånn utenfor kontekst. Det er muligens en måte å si at han er på tuppa etter deg allerede, og at du ikke trenger å si mer for å få ham til sengs/alters Anonymkode: b2a93...b5d 6 1
svartkatt Skrevet 27. januar 2023 #10 Skrevet 27. januar 2023 Jeg har sagt det hvis det virker som han prøver å være kulere, tøffere, bedre enn hva som virker naturlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #11 Skrevet 27. januar 2023 Kontekst har selvsagt alt å si. Vi snakket om relasjoner, hvor han flere ganger sier at jeg virker så snill og god, og jeg fortalte hvor få forhold jeg har hatt og vi snakket litt om at jeg har blitt veldig såret av noen osv... Hvorpå han da sier dette.... 🤷Jeg klarer ikke tolke det, om det er at han allerede har falt for meg eller om han syns jeg overdriver...? Noe jeg ikke gjør.... Ts Anonymkode: 61f8a...f7a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #12 Skrevet 27. januar 2023 Du gjorde deg nok litt til på en eller annen måte. Det er ikke så enkelt å se seg selv utenfra. Anonymkode: 81437...47e 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #13 Skrevet 27. januar 2023 Tipper han synes du prøvde litt hardt, men ikke turte å si på hvilken måte da du stilte ham til veggs. Anonymkode: f5713...ab0 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #14 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kontekst har selvsagt alt å si. Vi snakket om relasjoner, hvor han flere ganger sier at jeg virker så snill og god, og jeg fortalte hvor få forhold jeg har hatt og vi snakket litt om at jeg har blitt veldig såret av noen osv... Hvorpå han da sier dette.... 🤷Jeg klarer ikke tolke det, om det er at han allerede har falt for meg eller om han syns jeg overdriver...? Noe jeg ikke gjør.... Ts Anonymkode: 61f8a...f7a Gjetter på PUA-greier. For kommentaren gjorde deg jo usikker. Hadde ikke gått videre på date med noen som sa det. Hadde man MENT det, altså som en omsorgsfull setning fordi man ser at noen er litt nervøs eller lignende, så hadde man ikke sagt det med glimt i øyet, men med omtanke. Anonymkode: 43661...e81 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #15 Skrevet 27. januar 2023 Hvis du snakket om tidligere relasjoner og menn du har vært med, kan det gi mening om det var for mye informasjon for han. Anonymkode: 9855e...810 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #16 Skrevet 27. januar 2023 20 minutter siden, ESFP said: Hva med å spørre ham om hva han mente med den kommentaren? Han vet bedre enn oss om det var positivt ment eller ikke. Enig. Synes også det er drøyt at folk anbefaler å dumpe fyren for en kommentar ingen vet hvordan var ment i stedet for å bare spørre daten hva han mente med kommentaren. Anonymkode: de2d8...12b 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #17 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): om det er at han allerede har falt for meg Det var i alle fall min første innskytelse. Han tør ikke si det direkte, og valgte denne litt kleine måten å si det på. Anonymkode: b2a93...b5d 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #18 Skrevet 27. januar 2023 Akkurat DETTE sa eksen min til meg på et av våre første møter, da jeg ba ham på middag og hadde laget alt fra bunnen av. Det kjentes som ett stikk som var vanskelig å beskrive. Forholdet endte med at han sto og ropte at jeg var dum i hodet og kunne ingenting. Han ble etterhvert ekstremt kritisk, negativ, rakket ned på alt ved meg. Jeg skjønte det ikke helt og fatta det ikke før jeg stod med begge bena i driten. Når man bare er seg selv, og prøver sitt beste, og noen bryter ut med den replikken der, at man ikke trenger å prøve å imponere dem, det er som om de ser det du gjør som et show eller en opptreden, og avbryter deg i det. Det er noe ekkelt over det, som om de sier Cut the crap liksom. Anonymkode: 7beaa...242 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #19 Skrevet 27. januar 2023 Jeg tror IKKE det var vondt ment fra hans side. Han er en snill og god en. Enten har han falt for meg eller så prøvde han jekke meg litt ned.... Eller så var det av en annen grunn jeg une forstår. Ja jeg snakket om relasjoner og om hvor FÅ forhold jeg har hatt, satt ikke der og skrøt 😉 Jeg blir bare ikke klok på dette. Kanskje han bare ville jeg skulle slappe av med han? Og når jeg sa at jeg ikke prøver imponere han, så sier han "jeg vet jo det"...?! Eh....? Ts Anonymkode: 61f8a...f7a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #20 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror IKKE det var vondt ment fra hans side. Han er en snill og god en. Enten har han falt for meg eller så prøvde han jekke meg litt ned.... Eller så var det av en annen grunn jeg une forstår. Ja jeg snakket om relasjoner og om hvor FÅ forhold jeg har hatt, satt ikke der og skrøt 😉 Jeg blir bare ikke klok på dette. Kanskje han bare ville jeg skulle slappe av med han? Og når jeg sa at jeg ikke prøver imponere han, så sier han "jeg vet jo det"...?! Eh....? Ts Anonymkode: 61f8a...f7a Kanskje det var et mislykket forsøk på en spøk. Anmeld ham? Anonymkode: 09e22...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå