Tulipan Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Hei!!! Er det noen har inne som her reist til feks Asia med små barn ( ca 6-7måneder gamle)?? HVordan gikk flyturen osv... Er det noe problem å ta en så lang reise med så små barn??? Snakk om å fly til Bangkok
Jens Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Hei Jeg kom tilbake fra cruise i Karibien idag!Var der med min sønn på 7 måneder, min mann, og ett vennepar med en datter på 10 måneder. Flyturen var tilsammen 12,5 timer. Var litt nervøs for hvordan det kunne gå, men det gikk kjempefint!!På vei ned, hadde jeg med en soft bag, og hadde flaks, for jeg fikk tre seter for meg selv og sønnen min. Dermed kunne han sove og kose seg. Tok med en bærbar dvd spiller, og den var gull verdt på flyturen!!!Ellers var betjeningen kjempe hjelpsomme!Laget grøt til meg, og kom med leker etc..Hjemover fikk jeg en basinette(seng på veggen)og sønnen min sov hele veien! Vi var på stor cruise båt, og tok med vår sovende sønn i vognen til middag hver kveld. Vi hadde fire utflukter, blandt annet til puerto rico, og bahamas, og så lenge vi hadde med vann, badebleier, vogn og litt leker, gikk det kjempefint!!!Sønnen min har på turen lært å krabbe, si hei, og virker faktisk mer åpen og blid enn før. Han er mindre skeptisk til fremmede, og virker mere tilfreds. Han har opplevd masse, men jeg tror faktisk han har kost seg veldig!!!Jeg har også lært att man kan vike fra sine satte rutiner, uten att det blir totalt kaos. Datteren til vårt venne par, sov også hele turen, og har badet og kost seg hun også. Vi har allerede planlagt neste tur, og det blir disney cruise med barna om noen år!! Så, jeg har kun positive ting å si om det å reise med små barn!Kanskje vi er ekstremt heldige med vår lille gutt?Ikke vet jeg......
Jens Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Glemte å si att han gled rett inn i amerikans tid, det vil si 6 timer forskjell!!!Sov hele natten etter en natt!!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Så hyggelig Jens, at det gikk fint med flyturen, tenker på den tidligere tråden du startet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå