AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Tre damer jeg har hatt sex med de siste årene har sagt noe om at jeg kan sove på sofaen eller et annet soverom. 1. Happn-date. Møttes hos henne, hun var ivrig på videochat og at vi skulle treffes asap, som ble samme dag som vi begynte å skrive. Hun var inne på sex på et tidlig tidspunkt, sa/hintet noe om at det kan være greit å ha sex tidlig for å se om det funker osv. Da jeg kom til henne nevnte hun ganske tidlig at jeg kunne sove på sofaen. 2. Var på fest. En dame gnikka seg på meg foran de andre, veldig på. Da vi skulle dra ville hun ha meg med hjem. Også hun snakket om at jeg kunne sove på sofaen. 3. Var ute på byen med blant annet en dame jeg kjenner litt fra før. Kort tid før stengetid skulle hun kline med meg og hun hadde på et tidspunkt hånda innenfor buksa mi der. Dro hjem til henne. Hun begynte å snakke om et par soverom jeg kunne sove på. Hadde altså sex i alle tre tilfellene, men hva om jeg var enda mer forsiktig og bare sa ja vel til å sove på sofaen eller et annet soverom? Virker så unødvendig og potensielt ødeleggende. Og så var jeg i kontakt med en dame som kanskje har vist interesse, kanskje ikke. Hun sa tidlig at hun er en del eldre enn meg, som vi begge er klar over, ganske nøyaktig til og med. Hvis hun faktisk er/var interessert, er det isåfall en elendig idé å nevne dette, som får meg til å tro at dette er en dealbreaker. Men hvis hun ikke er/var interessert er det derimot en god idé. Jeg holdt det kort etter dette og har ikke kontaktet henne igjen. Anonymkode: 37425...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Hva er poenget ditt her? Om det er kjærestemateriale du er ute etter så er du på ville veier. Anonymkode: 36cff...a19 2
Rosakatt Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tre damer jeg har hatt sex med de siste årene har sagt noe om at jeg kan sove på sofaen eller et annet soverom. 1. Happn-date. Møttes hos henne, hun var ivrig på videochat og at vi skulle treffes asap, som ble samme dag som vi begynte å skrive. Hun var inne på sex på et tidlig tidspunkt, sa/hintet noe om at det kan være greit å ha sex tidlig for å se om det funker osv. Da jeg kom til henne nevnte hun ganske tidlig at jeg kunne sove på sofaen. 2. Var på fest. En dame gnikka seg på meg foran de andre, veldig på. Da vi skulle dra ville hun ha meg med hjem. Også hun snakket om at jeg kunne sove på sofaen. 3. Var ute på byen med blant annet en dame jeg kjenner litt fra før. Kort tid før stengetid skulle hun kline med meg og hun hadde på et tidspunkt hånda innenfor buksa mi der. Dro hjem til henne. Hun begynte å snakke om et par soverom jeg kunne sove på. Hadde altså sex i alle tre tilfellene, men hva om jeg var enda mer forsiktig og bare sa ja vel til å sove på sofaen eller et annet soverom? Virker så unødvendig og potensielt ødeleggende. Og så var jeg i kontakt med en dame som kanskje har vist interesse, kanskje ikke. Hun sa tidlig at hun er en del eldre enn meg, som vi begge er klar over, ganske nøyaktig til og med. Hvis hun faktisk er/var interessert, er det isåfall en elendig idé å nevne dette, som får meg til å tro at dette er en dealbreaker. Men hvis hun ikke er/var interessert er det derimot en god idé. Jeg holdt det kort etter dette og har ikke kontaktet henne igjen. Anonymkode: 37425...f6e Det med eldre, elefanten i rommet må jo nevnes, det betyr ikke at hun ikke var innterisert, kan være hun sier det for å gjøre deg klar over det, om det er en deal braker for deg. Det med soffa/gjesterom situasjonene, kan være de gir deg en mulighet for distanse, om du skulle ønske den? Endret 27. januar 2023 av Rosakatt 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Atte hæ...? Anonymkode: 254a5...0c0 4
svartkatt Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Hm.. med ødeleggende mener du at de ikke er helt ærlige...? For utifra de tre historiene tenker jeg de prøver å gi inntrykk av å være mindre lett på tråden enn de egentlig er.. vanskelig å si om de lyver for deg eller seg selv eller hva det er.. kanskje det er en slags test for å se om du vil prøve deg på mer likevel.. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan være åpne og ærlige.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #6 Skrevet 27. januar 2023 De mener etter sex. Anonymkode: 0990b...40f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #7 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er poenget ditt her? Om det er kjærestemateriale du er ute etter så er du på ville veier. Anonymkode: 36cff...a19 At det virker åpenbart at de vil ha sex, men så sier de ting som kan være nok til at visse menn gir opp og legger seg på sofaen eller på et annet soverom. Null sex om man lar seg vippe av pinnen, begges tap. Rosakatt skrev (1 time siden): Det med eldre, elefanten i rommet må jo nevnes, det betyr ikke at hun ikke var innterisert, kan være hun sier det for å gjøre deg klar over det, om det er en deal braker for deg. Det med soffa/gjesterom situasjonene, kan være de gir deg en mulighet for distanse, om du skulle ønske den? Jeg synes ikke at det må nevnes når begge vet den andres alder ganske nøyaktig. Jeg var usikker på om hun viste interesse, men tok kontakt siden jeg liker henne. Så begynte hun å kalle seg tante og presiserte at hun er en del eldre. Da tar jeg et hint, selv om hun faktisk kan være interessert. Hun skrev at jeg er kjekk og at jeg har hodet riktig påskrudd, men altså også dette med at hun er en del eldre. Komplimentene kan til en viss grad handle om å være grei, være grei mot en venn, ikke avvise for brutalt osv. Vi har fleipa om at jeg er fæl til å analysere og da bør hun ikke gjøre det unødvendig komplisert. Bare skriv og vær positiv om man er interessert, ikke ta opp ting som den andre kanskje er skeptisk til, som allerede er kjent. AnonymBruker skrev (1 time siden): Atte hæ...? Anonymkode: 254a5...0c0 Se ovenfor. svartkatt skrev (1 time siden): Hm.. med ødeleggende mener du at de ikke er helt ærlige...? For utifra de tre historiene tenker jeg de prøver å gi inntrykk av å være mindre lett på tråden enn de egentlig er.. vanskelig å si om de lyver for deg eller seg selv eller hva det er.. kanskje det er en slags test for å se om du vil prøve deg på mer likevel.. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan være åpne og ærlige. Kanskje de vil gi et visst inntrykk, eller teste, men hvis jeg feiler og det ikke blir noe, så er jo det synd for oss begge. I disse tilfellene har jeg bare ignorert det at de begynner å snakke om sofaen og forskjellige soverom. AnonymBruker skrev (1 time siden): De mener etter sex. Anonymkode: 0990b...40f Tviler på det, men det er en teoretisk mulighet. Jeg tror heller at de er usikre på situasjonen (de vil, men usikre på om jeg vil) og åpner for å droppe det. Anonymkode: 37425...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #8 Skrevet 27. januar 2023 Jeg tror egentlig ikke det er noe tap å ikke ha sex med deg, TS. Anonymkode: 254a5...0c0 4
Rosakatt Skrevet 27. januar 2023 #9 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har fleipa om at jeg er fæl til å analysere og da bør hun ikke gjøre det unødvendig komplisert. Bare skriv og vær positiv om man er interessert, ikke ta opp ting som den andre kanskje er skeptisk til, som allerede er kjent. Anonymkode: 37425...f6e Men du er jo ikke den eneste som kan være fæl til å analysere? Andres usikkerhet kan være grunnen til at de "tester" deg med slike ting, tuller med usikkerheten sin osv Du gjør det også unødvendig komplisert med å måtte ha det så ensporet og positivt uten å kunne anerkjenne potensielle hindringer man kan møte Ikke snakk om ting, er det dette høres ut som 1
Rosakatt Skrevet 27. januar 2023 #10 Skrevet 27. januar 2023 Til kvinnen som er eldre enn deg, som tuller med at hun er tante, kunne du ha tullet å betryggende henne med at så bra, for du har en ting for tanter. Om du var interisert i henne. Så om hun ikke var interisert, hadde hun avslått igjen 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #11 Skrevet 27. januar 2023 Jeg sa akkurat dette til en mann i sommer 😄 jeg sa det fordi han ikke skulle føle seg forpliktet til å ha sex med meg bare fordi han overnattet. Jeg er veldig hensynsfull av vesen. Det var nok også fordi jeg oppfattet denne mannen som en forsiktig type som ikke hadde gitt noen tydelige signaler på at han ønsket sex. Anonymkode: a28d2...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #12 Skrevet 27. januar 2023 Rosakatt skrev (41 minutter siden): Til kvinnen som er eldre enn deg, som tuller med at hun er tante, kunne du ha tullet å betryggende henne med at så bra, for du har en ting for tanter. Om du var interisert i henne. Så om hun ikke var interisert, hadde hun avslått igjen Jeg svarte på denne tantegreia på en avfeiende måte, men virker som at det har blitt satt et endelig punktum mellom oss, som jeg sørget for selv som følge av at det virket som at hun brukte dette som en slags avvisning. Synd om hun ikke mente det slik og da er vi tilbake til trådens tema. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg sa akkurat dette til en mann i sommer 😄 jeg sa det fordi han ikke skulle føle seg forpliktet til å ha sex med meg bare fordi han overnattet. Jeg er veldig hensynsfull av vesen. Det var nok også fordi jeg oppfattet denne mannen som en forsiktig type som ikke hadde gitt noen tydelige signaler på at han ønsket sex. Anonymkode: a28d2...8d0 Fint med noen erfaringer på dette området i tråden også 😊 Anonymkode: 37425...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #13 Skrevet 27. januar 2023 Ingen damer ønsker å bli sett på lette på tråden, så når de sier sofa istedenfor senga så er det du endrer det fra uskyldig overnatting til sex. Alle menn med IQ over 90 skjønner tegninga, men spiller med. Anonymkode: 36cff...a19 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #14 Skrevet 27. januar 2023 Altså, i min tid som singel hadde jeg ofte sex og så sov vedkommende på sofaen eller gjesterommet, hvis de ikke ønsket å dra hjem. Liker sex og synes det er artig, men føler det er altfor nært å skal sove med ukjente folk. Gikk noen uker ut i forholdet før jeg og mannen også sov ilag, selv om vi hadde sex tidligere Anonymkode: 1ffb4...9c7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #15 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Altså, i min tid som singel hadde jeg ofte sex og så sov vedkommende på sofaen eller gjesterommet, hvis de ikke ønsket å dra hjem. Liker sex og synes det er artig, men føler det er altfor nært å skal sove med ukjente folk. Gikk noen uker ut i forholdet før jeg og mannen også sov ilag, selv om vi hadde sex tidligere Anonymkode: 1ffb4...9c7 Å sove sammen etterpå er null stress. Sært å skulle sove hver for seg etterpå, men folk er forskjellige. Anonymkode: 37425...f6e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #16 Skrevet 28. januar 2023 Vet ikke helt om jeg skjønte det sofagreiene. Du skriver at dere hadde sex og så sa de at du kunne sove på sofaen eller hadde dere ikke sex? Når det gjelder å påpeke at de var eldre så tenker jeg at det kan handle om usikkerhet fra deres side. Litt sånn "hvorfor liker en yngre fyr meg som er såpass mye eldre?". Kvinner blir fortalt at de er lite attraktive når de blir "eldre" så kanskje ikke rart at de føler for å forsikre seg om at du faktisk er interessert i dem. Mulig de burde ha selvtillit nok til å ikke bry meg om det, men jeg tror det fortsatt er litt tabu med yngre mann og eldre kvinne. Anonymkode: 85aeb...570 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #17 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner blir fortalt at de er lite attraktive når de blir "eldre" Men det tror vi ikke på, vi vet det ikke stemmer. Så da vet du det. Anonymkode: b856d...4ef
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #18 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det tror vi ikke på, vi vet det ikke stemmer. Så da vet du det. Anonymkode: b856d...4ef Hvem er det som ikke tror på det? Jeg tror ganske mange tror på det, men flott at du ikke gjør det da. Selv hadde jeg nok tenkt det samme om en yngre mann viste interesse for meg. Anonymkode: 85aeb...570
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #19 Skrevet 28. januar 2023 De sier det vel fordi de vet at de seksuelt pågående, men ønsker gjøre det klart at du ikke må ha sex med dem selv om du blir med dem hjem? Anonymkode: 6ccce...d79 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #20 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvem er det som ikke tror på det? Jeg tror ganske mange tror på det, men flott at du ikke gjør det da. Selv hadde jeg nok tenkt det samme om en yngre mann viste interesse for meg. Anonymkode: 85aeb...570 Jeg tror det er en myte, enkelt og greit. Noen ønsker at vi kvinner skal miste all selvsikkerhet og selvtillit etter en viss alder. De fleste kvinner jeg kjenner blåser en lang marsj i det. Anonymkode: b856d...4ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå