AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #41 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mulig synes ting er dyrt, selv om man har råd. Ikke alle som klager over priser er så fattig at de bør leve på brød og vann. Jeg synes strømmen er veldig dyr, selv om jeg fint klarer betale den. Samme med drivstoff. Kan fortsatt spare flere tusen pr måned, men kaffe er blitt dyrt! Jeg har absolutt råd til 50,- pr kaffepose, men det ER dyrt. Kattematen jeg bruker økte plutselig med 20%, det er en brå økning! Men jeg har råd til det. Anonymkode: 6617e...6a1 Poenget mitt er at folk kjøper slikt selv om de knapt har penger igjen på konto på slutten av måneden. For meg ville kaffe da vært en unødvendighet. Anonymkode: baf2a...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. januar 2023 #42 Del Skrevet 28. januar 2023 Kaffeprisene er helt vanvittige for oss kaffemennesker 😭. Jeg drikker mye kaffe og ville unnvære mye for å skaffe meg Evergood. Friele kan brukes i nøden, og jeg har prøvd andre merker… Det er med ujevne mellomrom 30 og 40% rabatter og da kjøper jeg noen poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå