Peony Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet om man kan bruke bonuspoengene sine på hotell - har bestilt flybilletter gjennom SAS, men ikke med bonuspoeng. Mener jeg har hørt noe om at reglene er endret sånn at du bare kan bruke på hotell hvis det er i forbindelse med en bonusreise.
Snuppelure Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 endrede regler har ikke jeg hørt om... så da svarer jeg på litt tynn is.. Før var det i allefall slik at du bare kunne bruke poengene dine på hotell dersom du fløy til destinasjonen med SAS. Med mindre du har gullkort, da kan du bruke poeng på hotell uahengig av reisemåte.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Hei og hå! Jeg jobber på hotell, og i papirene vi har fått fra EuroBonus står det: "..... EuroBonus medlemmene kan selvfølgelig også bruke sine oppsparte poeng til å bestille frinetter. For EuroBonus Basic og Silver medlemmer må en frinatt bestilles i forbindelse med en bonus flight, dette gjøres hos EuroBonus medlem service" Det var vel det du lurte på? Forøvrig er de sabla dårlige på orddelingsregler hos EuroBonus, det oppdaga jeg nå!
Peony Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2005 Jepp, Gjest, det var det jeg lurte på! Takk! Kjipt da, da får jeg ikke brukt bonuspoeng på hotell... Eller skal vi si bonus poeng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå