Gå til innhold

Blødninger etter bytte av p stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på min tredje P-stav og har vært veldig fornøyd fram til nå. Har ikke hatt menstruasjon omtrent, og kun kortvarige små blødninger innimellom. I november byttet jeg da til min tredje stav, og etter dette har jeg hatt blødninger nesten hver dag. I går kveld og natt ble jeg ekstra bekymret da jeg blødde noe som jeg betraktet som veldig mye! Nå vet jeg ikke om det blir betegnet som "mye" av vanlig folk, men for meg som ikke har hatt normal menstruasjon på 6 år var dette overveldende. Det rant ut og det kom også noen store koagler med blod. Jeg måtte bytte bind to ganger i løpet av natten (ikke nattbind, men "vanlig" bind). I dag tidlig stoppet det, og jeg har ikke hatt noen blødning i hele dag. Er det flere som dette har skjedd med etter bytte av P-stav? Jeg har tidligere hatt helseangst, og denne meldte sin ankomst mtp. livmorhalskreft. Bestilte time til gynekolog og celleprøve og skal dit på tirsdag, men vil gjerne høre om det er flere som har opplevd dette etter å ha fått ny P stav?

Anonymkode: 7a340...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 7a340...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...