Gå til innhold

Slettet tinder og startet på nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

For noen dager siden bestemte jeg meg for å fjerne gamle tinderen og starte på nytt igjen med nye bilder og null matcher. Tanken var at en kanskje kunne få nye sveip fra de som opprinnelig sveipet til venstre. 

Jeg fikk slettet appen og startet opp på nytt igjen med en gang, samme tlf. og brukte en del av de samme bildene. Jeg sveipet ikke mange gangene før jeg gikk tom for personer i området mitt. Jeg bor ikke langt unna Oslo og har et aldersspenn på 15 år. Jeg forsto ingenting. Jeg begynner å lure om jeg i det hele tatt er synlig, og at tinder kanskje ser på meg som en bot, og at kvinner ikke kan sveipe på meg. 

Jeg får logget inn som normalt og har brukt et par booster med noen få. som har likt meg, men ikke i nærheten av samme matchene og samme frekvens av matcher jeg hadde før. Jeg overførte gull-abonnementet jeg hadde tidligere. Jeg sendte mail til tinder support som bekrefter at alt skulle være i orden med profilen min. Jeg skjønner ingenting. Jeg har fått høre at jeg er ganske kjekk og har fine bilder. 

Noen andre som har slettet/resettet profilen sin og synes det virker dødt på appen? Jeg har hørt et fenomen som heter shadowban, men tinder mener alt er i orden. 🤦‍♂️

Anonymkode: 62959...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, 

For noen dager siden bestemte jeg meg for å fjerne gamle tinderen og starte på nytt igjen med nye bilder og null matcher. Tanken var at en kanskje kunne få nye sveip fra de som opprinnelig sveipet til venstre. 

Jeg fikk slettet appen og startet opp på nytt igjen med en gang, samme tlf. og brukte en del av de samme bildene. Jeg sveipet ikke mange gangene før jeg gikk tom for personer i området mitt. Jeg bor ikke langt unna Oslo og har et aldersspenn på 15 år. Jeg forsto ingenting. Jeg begynner å lure om jeg i det hele tatt er synlig, og at tinder kanskje ser på meg som en bot, og at kvinner ikke kan sveipe på meg. 

Jeg får logget inn som normalt og har brukt et par booster med noen få. som har likt meg, men ikke i nærheten av samme matchene og samme frekvens av matcher jeg hadde før. Jeg overførte gull-abonnementet jeg hadde tidligere. Jeg sendte mail til tinder support som bekrefter at alt skulle være i orden med profilen min. Jeg skjønner ingenting. Jeg har fått høre at jeg er ganske kjekk og har fine bilder. 

Noen andre som har slettet/resettet profilen sin og synes det virker dødt på appen? Jeg har hørt et fenomen som heter shadowban, men tinder mener alt er i orden. 🤦‍♂️

Anonymkode: 62959...894

Det har vært dødt med  interesse fra oppegående, normale jenter på Tinder for min del i alle år.

Får bare sånne Tinder-profiler fra Thailand eller Somalia. 

Kompisen min derimot, han får mange matches og likes på Tinder. Men det resulterer jo stort sett bare i et ligg eller to. Han har jo aldri funnet en dame han kan være glad i og dele livet sitt med når han har brukt Tinder. 

Tror det er best å møtes i det virkelige liv. Da får man testet kjemien mellom to personer. Og selv om man treffer noeknibdet virkelige liv så tar det tid å bli godt kjent med hverandre og finne ut hva slags personlighet personen man treffer har. 

På den andre siden så kan jeg forstå at det er jo ikke så lett hvis man ikke har et stort nettverk eller treffes gjennom felles interesser osv. Så jeg kan forstå at folk tyr til nettdating

Har fått andre til å kontrollere og sjekke profilen min og det har  bare vært positive tilbakemeldinger om profilen min. 

Er sikkert delte meninger om Tinder.  Men jeg synes Tinder er bare surr og utnytter håpefulle og single folk for penger. Hvis man ser tilbake i tid så var mange funksjoner som var gratis blitt noe man må betale for nå. En melkeku for å loppe single folk for penger. 

Endret av Serafin
Skrevet

Har hørt at det er veldig få damer på tinder. Hva det vil si for Norge vet jeg ikke. Men hva med å prøve andre apper? Eller sider? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...