AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Er det for seint å fordele bo og få tilbake eiendeler når det har gått år etter skilsmissen? Ca 2 år siden skilsmissen ble fullført siden andre part nektet signere skilsmissepapirene og de til slutt gikk gjennom ved dom eller hva det heter. Anonymkode: 16322...56f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 En må vel signere på at boet er oppgjort i skilsmissesøknaden? Anonymkode: 88c6c...a77
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En må vel signere på at boet er oppgjort i skilsmissesøknaden? Anonymkode: 88c6c...a77 Nei Anonymkode: 16322...56f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Du må sikkert ha med deg enten politi eller namsmann for å få tilbake eiendeler som eksen tviholder på og nekter å utlevere. Dersom du kan dokumentere at de er dine, burde det la seg gjøre å få dem tilbake. Blir det ord mot ord, kan det bli verre. Anonymkode: 09be2...7b5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må sikkert ha med deg enten politi eller namsmann for å få tilbake eiendeler som eksen tviholder på og nekter å utlevere. Dersom du kan dokumentere at de er dine, burde det la seg gjøre å få dem tilbake. Blir det ord mot ord, kan det bli verre. Anonymkode: 09be2...7b5 Har bilder av tingene fra før vi er sammen. Andre ting har jeg kvittering på i mitt navn. Uansett gikk jeg ikke noe av felles ting heller så det må jo bli delt vel? Anonymkode: 16322...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå