Gå til innhold

Menn som ikke kysser etter å ha blitt sugd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at menn ikke liker å kysse etter å ha blitt sugd og komt oralt? Eller er det en rar ting som fåtall ikke klarer? 

Har aldri opplevd det før nå, og synes dette var litt rart. Må både pusse tenner og vente noen timer før det liksom er greit å gi et kyss. Det beste med sexen er jo kosen etterpå, så føler jeg savner noe stort..

Anonymkode: 3ca64...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne, og liker ikke å kysse mannen etter at han har slikket meg. 

Anonymkode: 09343...7be

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen er slik ja, både menn og kvinner, men mange liker det og, rett og slett individuelle preferanser.. 

Anonymkode: 3d99f...186

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det vanlig at menn ikke liker å kysse etter å ha blitt sugd og komt oralt? Eller er det en rar ting som fåtall ikke klarer? 

Har aldri opplevd det før nå, og synes dette var litt rart. Må både pusse tenner og vente noen timer før det liksom er greit å gi et kyss. Det beste med sexen er jo kosen etterpå, så føler jeg savner noe stort..

Anonymkode: 3ca64...c5f

Denne er lett, da er det ikke noe vits å suge. Han bør ikke ønske seg det hvis han synes det er så ekkelt.

Anonymkode: 934ce...eda

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi kysser hverandre nesten alltid etter oralsex, tennende å kjenne smak av seg selv fra den andres munn når vi begge virkelig nyter og tenner på bådeå gi og motta oralsex. Veldig selvfølgelig for oss i hvert fall.

Anonymkode: e8ad7...53e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Kvinne her, mannen har null problem med å kline etter jeg har suget og svelget ham. Og jeg syntes bare det er deilig å kline etter han har slikket meg. 

Anonymkode: 10028...7cb

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Et par har vegret seg. Da har jeg sagt skjerp deg og etterpå har det ikke vært noe problem. Det blir for dumt for meg.

Anonymkode: d980a...bac

• Liker 5
Skrevet

Enig i at det blir for dumt. Kan ikke forvente å bli sugd og så nekte å kysse etterpå. Her blir det klint etter oralsex, begge veier.

Anonymkode: 28a49...88a

Skrevet

Jeg har ingen lyst til å kysse mannen min etter at han har slikket meg 😵💫 Men han pusser tenner etter sex, så er det helt greit 🤗

Anonymkode: 12c49...925

• Liker 2
Skrevet

det er et kriterie for å suge at de ikke slutter med klining pga det. da blir det ikke noe sug fra meg.

• Liker 2
Skrevet

Høres rart ut for meg.
Om han forventer å suges og at du skal ta i mot hans ladning, men han skal F** ikke få noe av det selv.
Da kan han heller ikke forvente at du tar imot tenker jeg.

Selv har vi ikke problemet da jeg ikke liker å bli sugd, men jeg elsker å slikke henne, hun har aldri protestert eller unnveket kyssing etter at jeg har vært nede på henne.

Skrevet

Høres rart ut. Har aldri falt meg inn å la være å kysse etter suging.

Skrevet

Jeg liker ikke å kysse han eller at han kysser meg etterpå. Dette er min preferanse.

Tenker at da må du finne deg en partner som tenker det samme som deg, siden du føler noe viktig mangler. Eller bare ikke sug.

Anonymkode: 372db...8b6

• Liker 2
Skrevet

Blir for dumt. Jeg suger han ganske tidlig i "løpet", og vi veksler gjerne litt underveis, så da hadde vi rett og slett ikke kysset under eller etter sex. Høres nitrist ut.

Anonymkode: bdd77...082

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det virkelig så rart å ikke like å smake på sin egen fittesaft? Hvis jeg likte fittesaft så hadde jeg heller giftet meg med en kvinne.

Skrevet

Ser ikke helt problemet med det, smaker ingenting uansett 

Skrevet

Finnes det menn som kysser etter avsuging??

Anonymkode: 3e61c...4f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det virkelig så rart å ikke like å smake på sin egen fittesaft? Hvis jeg likte fittesaft så hadde jeg heller giftet meg med en kvinne.

Om det er rart har vel ikke noe og si. Folk er forskjellige. Jeg liker smaken av min egen fittesaft, skjønner ikke hvorfor jeg skulle gifte meg med en kvinne av den grunn. 

Anonymkode: a090d...3e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finnes det menn som kysser etter avsuging??

Anonymkode: 3e61c...4f3

Ja, heldigvis 

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg har aldri opplevd det. Tror det hadde vært såpass turn off at jeg ikke hadde sugd han igjen. Hadde mistet tenningen av og måtte gå og pusse tenner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...