Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg leter etter en varebil som jeg kan kjøre til kristiansand i romjula... sjekka litt rundt, men det blir ganske dyrt :forvirret: Noen som vet om et utleieselskap der jeg kan kjøre ned og sette igjen bilen i krsand?

Skrevet

Jeg trodde man kunne hente og levere bilen på ulike avdelinger i alle bilutleieselskap, så sant man betaler for det.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Sist jeg sjekket dette, så var det kun de store, internasjonale firmaene som tilbød at du kunne hente bilen i en by og levere i en annen. Problemet er at disse også er ganske mye dyrere enn en del av småfirmaene, men kanskje du kan være heldig og finne noen tilbud på nettsidene deres?

Skrevet
Jeg leter etter en varebil som jeg kan kjøre til kristiansand i romjula... sjekka litt rundt, men det blir ganske dyrt  :forvirret: Noen som vet om et utleieselskap der jeg kan kjøre ned og sette igjen bilen i krsand?

Jeg jobbet i et av de store firmaene tidligere. Da var det bare unntaksvis at vi lot ukjente kjøre biler ned, vanligvis brukte vi faste, kjente transfersjåfører.

Men prøv, det kan jo hende :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

æsj, rent-a-wreck tar 3000 for å sette igjen bilen der nede :forvirret:

Skrevet

Du har ikke vurdert å kontakte et flyttebyrå da, for å forhøre deg om de skal den veien du skal? Kan jo være det er en rimelig penge å få med lasset ditt på samme trailer, og samtidig få det bært ut og inn av ?lekre? svette sjåfører...

Jeg vet at de som driver flyttebyråer ofte ønsker å få fylt opp trailerne sine, så de ikke må kjøre evt returer uten last.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...