Gå til innhold

Legge ut Yorkshire Terrier på Finn.no for parring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Yorkshire Terrier på snart 3 år(hannhund) verdens nydeligste hund, som allerede har gitt min søsters Yorkshire Terrier nydelige valper. Vurderer å ta betalt for at andre skal kunne bruke han til å få noen kull! Hva er det viktigst å huske på? Har foresten to Yorkshire Terriere, så har tenkt å bruke mine videre til avl i senere tid. Hun blir snart 1,5 år så må vente litt😊 er dette mulig? Hva må jeg evt tenke på? Erfaringer?

Anonymkode: e9cc1...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tenker du at din hund bør avles med? Har du stilt han ut? Sjekket helsen? Er foreldrene friske? Håper ikke du gjør det bare fordi hunden til søsteren din har fått nydelige valper? 

Anonymkode: 8f597...05c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har en Yorkshire Terrier på snart 3 år(hannhund) verdens nydeligste hund, som allerede har gitt min søsters Yorkshire Terrier nydelige valper. Vurderer å ta betalt for at andre skal kunne bruke han til å få noen kull! Hva er det viktigst å huske på? Har foresten to Yorkshire Terriere, så har tenkt å bruke mine videre til avl i senere tid. Hun blir snart 1,5 år så må vente litt😊 er dette mulig? Hva må jeg evt tenke på? Erfaringer?

Anonymkode: e9cc1...689

Er det foresten han eller hun? Uansett gjelder spørsmålene mine 

Anonymkode: 8f597...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på facebook det ligger flere grupper for dette formålet. Feks avl av hunder uten papirer og hunder til avl/parring i hele Norge. Første gruppe søkte etter en yorkshire gutt senest i går. 

Anonymkode: 9932c...acd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hunden kvalifiserer til avl, så har raseklubben en hannhundliste du kan stå på. For meg er det useriøst å legge ut hannhunden sin for avl på Finn. Slikt gjør man via raseklubben.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no godtar ikke slike annonser lenger, ta det via raseklubben. 

Anonymkode: 9c472...c17

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Finn.no godtar ikke slike annonser lenger, ta det via raseklubben. 

Anonymkode: 9c472...c17

Ja, heldigvis har finn.no sluttet å godta avlsannonser. Seriøse oppdrettere går via raseklubben eller gjennom andre oppdrettere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...