Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et megaproblem,kan jeg slå opp / er det grunn nok om kjæresten ikke slutter å følge flere jenter på Instagram? Jeg vet at han ikke kjenner de...dette er veldig RESPEKTLØST synes jeg, jeg ble kjempesur på han. Han vet jo at det sårer meg!! Hva gjør man? Han begynner å  følge noen i våre dårlige perioder .. Har bedt han å unfollowe de, men han gjør det ikke....

Anonymkode: 84ac4...02d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags kontoer er det snakk om?

Jeg mener det er en viss forskjell mellom å følge fremmede damer som kun poster lettkledde bilder av seg selv, og å følge mennesker med felles hobbyer og som tilfeldigvis er kvinner.

Anonymkode: abe13...920

Skrevet

Dette er viktig å ta med seg, gjelder resten av livet: det at du ikke ønsker å være sammen med en person, er i seg selv grunn nok til å "kunne" gå. Alltid. Uten unntak. ALT du synes selv er en grunn, er grunn nok. 

En partner skal bidra positivt i livet ditt. Forbedre det. Ellers er det bedre å være alene. 

Anonymkode: e792c...b10

• Liker 3
Skrevet

Det der er så harry at det hadde vært grunn nok til å gå for meg. Jeg hadde derimot ikke bedt han om å unfollowe, sånt skal jeg ikke være nødt til å forklare en voksen mann.

Anonymkode: 2f9c5...e63

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor hisse seg opp over bilder? At han følger flere når dere har det dårlig er bare naturlig. Som andre spiser iskrem og sjokolade for trøste seg.

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor hisse seg opp over bilder? At han følger flere når dere har det dårlig er bare naturlig. Som andre spiser iskrem og sjokolade for trøste seg.

Ja, men han ufolloer de ikke samtidig med at han er min samboer. Han liker bikinbilder

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men han ufolloer de ikke samtidig med at han er min samboer. Han liker bikinbilder

Hva så? Du følger sikkert mye han ikke skjønner seg på.

• Liker 2
Skrevet

Det er få ting som er så ekstremt lite maskulint og avskrekkende som gutter som sitter på Instagram. Serr. Æsj.

Voks opp liksom. Finn fram rifla og bli med i et jaktlag, gro litt skjegg 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har et megaproblem,kan jeg slå opp / er det grunn nok om kjæresten ikke slutter å følge flere jenter på Instagram? Jeg vet at han ikke kjenner de...dette er veldig RESPEKTLØST synes jeg, jeg ble kjempesur på han. Han vet jo at det sårer meg!! Hva gjør man? Han begynner å  følge noen i våre dårlige perioder .. Har bedt han å unfollowe de, men han gjør det ikke....

Du er sur fordi disse jentene er mye mer attraktiv enn deg ikke sant? 

Anonymkode: 837b1...92f

• Liker 1
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Det er helt ok å ha sin egen seksualitet, men dersom man skal ha det kan det være greit å gjøre det på en plattform der partneren og hele omgangskretsen ikke må få det midt i fleisen.

Jeg forstår ikke at menn ikke ser at hva de liker å kikke på bør holdes privat 

Endret av DreamWorks
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud for en idiotisk ting å komme med. Om de er det eller ei er vel ikke poenget. Hun syns det er respektløst at typen følger andre jenter på Instagram 

Anonymkode: 03892...491

• Liker 3
Skrevet

Hadde en slik fyr, slo opp. For en taper 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spiller det noen rolle for deg om det er det som er grunnen eller ikke? Blir følelsene hennes rundt det mindre verdt om det skulle vise seg å være årsaken? 

TS: Du bestemmer selv om du vil bryte. Det er kun du som vet hva du kan leve med og ikke, og derfor er ingen grunn for dårlig eller dum. Det er ditt liv, og du lever kun en gang, gjør ditt beste for at det blir bra.

Anonymkode: 3778f...38a

• Liker 1
Skrevet

Er i samme båt som deg nå. Typen følger utallig mange damer. Mange halvnakne og Cosplay damer… plaget meg ikke før, men nå syntes jeg det er ekkelt og kjempe respektløst. Er ganske mange…

Anonymkode: a9f3a...d45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hadde en slik fyr, slo opp. For en taper 

Hadde også en sånn en. Han fulgte også transer, han så ikke forskjell på de, han trodde de var kvinner! Så han hadde plutselig mange følgere fra Brasil, som var transer og han solte seg i glansen med tilfeldige kommentarer på sine narsissistiske bilder fra disse transejentene. Taper er bare forbokstaven. 😂 

Anonymkode: 4ff40...d45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 19.38):

Hadde også en sånn en. Han fulgte også transer, han så ikke forskjell på de, han trodde de var kvinner! Så han hadde plutselig mange følgere fra Brasil, som var transer og han solte seg i glansen med tilfeldige kommentarer på sine narsissistiske bilder fra disse transejentene. Taper er bare forbokstaven. 😂 

Anonymkode: 4ff40...d45

😂😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 14.29):

Det der er så harry at det hadde vært grunn nok til å gå for meg. Jeg hadde derimot ikke bedt han om å unfollowe, sånt skal jeg ikke være nødt til å forklare en voksen mann.

Anonymkode: 2f9c5...e63

Kunne ikke vært mer enig. Hva de ser på i det skjulte er en privatsak, men sånn åpenlys følging er like ille som å ha kalendere med nakne damer på kontoret sitt. Det bare oser taper av det.

Anonymkode: 981b9...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...