AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Samboer tror ikke på meg at jeg ikke onanerer alene. Han sier alle jenter gjør det alene innimellom. Føler litt at han tror jeg lyger. Men dagene flyr. Før vi fikk barn gikk hverdagen i jobb, tur, hobby. Vi var stort sett sammen, lite tid for meg selv. Sex nesten hver dag så jeg fikk jo tilfredsstilt behovet. Nå har vi et barn. Fremdeles ofte sex. Er fremdeles sjeldent alene. Og når jeg først er det, så er det andre ting jeg ønsker å holde på med. Er det virkelig så vanlig at "alle" kvinner onanerer av og til? Anonymkode: becc8...139
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det virkelig så vanlig at "alle" kvinner onanerer av og til? Anonymkode: becc8...139 Tja. Like vanlig som uvanlig vil jeg tro. Hva som er normalt har et veldig spenn. Onanerer en sjelden gang selv. Kan gå lang tid i mellom. Anonymkode: 4ccbf...35f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Ja, onani er viktig for meg. Mitt eget. Så gjør det alle dagene vi ikke har sex... Anonymkode: 1affa...3ac
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Selvsagt. Tror at alle onanerer. Anonymkode: ef0b1...e15
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Gjør det ikke så ofte, men det hender. Foretrekker tomannssex. Anonymkode: ab25b...a9f
Blåjojo Skrevet 27. januar 2023 #6 Skrevet 27. januar 2023 Da jeg hadde små barn og dagene var fylt med gjøremål, prioriterte jeg som regel andre ting enn onani når jeg en sjelden gang var alene. Så alle kvinner onanerer nok ikke så snart de blir alene en liten stund.
Gjest EmKay Skrevet 27. januar 2023 #7 Skrevet 27. januar 2023 Det er egentlig noe jeg først begynte med når jeg var gravid faktisk, for 2 år siden. Før det følte jeg ikke behovet. Men nå i etterkant har jeg blitt mye bedre kjent med egne lyster og preferanser. Hva som er digg og mindre digg. Så jeg har fortsatt med det, og sexlivet vårt har også blitt bedre etter jeg begynte å utforske meg selv mer på egenhånd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #8 Skrevet 27. januar 2023 EmKay skrev (2 minutter siden): Det er egentlig noe jeg først begynte med når jeg var gravid faktisk, for 2 år siden. Før det følte jeg ikke behovet. Men nå i etterkant har jeg blitt mye bedre kjent med egne lyster og preferanser. Hva som er digg og mindre digg. Så jeg har fortsatt med det, og sexlivet vårt har også blitt bedre etter jeg begynte å utforske meg selv mer på egenhånd Så bra Onani er faktisk kjempeviktig. Føler også at det er noe eget, mitt private alene selv om jeg har kjæreste. Sex er en ting...onani noe eget Anonymkode: 1affa...3ac 1
svartkatt Skrevet 27. januar 2023 #9 Skrevet 27. januar 2023 Det er i perioder med sex jeg onanerer mest.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #10 Skrevet 27. januar 2023 Har venninnner som aldri gjør det. Onanering i seg selv er jo kjedelig. Bruker selv toppen 2 min på det for å komme iblant. Kan gå ukesvis uten. Anonymkode: e106c...bbe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #11 Skrevet 27. januar 2023 Jeg tar en orgasme i dusjen i blant. Vi har mye sex, så det er vel ikke et fysisk behov, men jeg setter pris på egentiden. Anonymkode: 782f4...3e5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #12 Skrevet 27. januar 2023 Samboer på tiende året, to barn på 2 og 5, og ja, jeg onanerer alene. Flere ganger i uken. Det er mye mindre tidkrevende enn sex, og følgelig noe jeg synes er mye lettere å få til enn å ha sex med mannen. Anonymkode: dd1e2...280
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #13 Skrevet 27. januar 2023 Ja, ca hver dag når det ikke er sex. Gjorde det da jeg var singel og. Men jo sees også bare i helgene. Anonymkode: 436c2...cb4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #14 Skrevet 27. januar 2023 Ja, flere ganger i uka. Ofte onanerer vi sammen også. (bor ikke sammen, så er vel litt annerledes en når man bor sammen 🤷♀️) Anonymkode: fcb6e...ff4
Rosa Dartle Skrevet 27. januar 2023 #15 Skrevet 27. januar 2023 Hvis vi har sex hver dag eller annenhver dag, onanerer jeg ikke. Dersom vi ikke har sex, onanerer jeg. Men det er ikke akkurat sånn som tidligere, mer for bare å bli kvitt litt spenninger og kåthet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. januar 2023 #16 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samboer tror ikke på meg at jeg ikke onanerer alene. Han sier alle jenter gjør det alene innimellom. Føler litt at han tror jeg lyger. Men dagene flyr. Før vi fikk barn gikk hverdagen i jobb, tur, hobby. Vi var stort sett sammen, lite tid for meg selv. Sex nesten hver dag så jeg fikk jo tilfredsstilt behovet. Nå har vi et barn. Fremdeles ofte sex. Er fremdeles sjeldent alene. Og når jeg først er det, så er det andre ting jeg ønsker å holde på med. Er det virkelig så vanlig at "alle" kvinner onanerer av og til? Anonymkode: becc8...139 Jeg onanerer aldri uten at det er med mannen , at vi gjør det sammen eller at vi ser på hverandre. Jeg tenner ikke om jeg ikke har en mann sammen med meg, hehe. Trodde jeg var den eneste, men godt å se at jeg ikke er alene
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #17 Skrevet 27. januar 2023 Må ha en orgasme før jeg sovner hver kvelden. Alene om mannen har sovnet eller vi gjør det sammen om vi ikke orker hele seansen. Anonymkode: 768b9...b59 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #18 Skrevet 28. januar 2023 Ja. Har et solo sexliv også. Anonymkode: 17632...b43
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #19 Skrevet 28. januar 2023 Jeg liker det som morgenkos når jeg ikke behøver stå tidlig opp. Kommer mye fortere alene enn med en mann. Anonymkode: e39a5...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå