AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Jeg opererte bort galleblæren med kikkhullskirurgi for noen dager siden. Fikk mest informasjon om at det ville være luftsmerter de første dagene. Men jeg har i tillegg kjent litt på slags stikninger under Høyre ribbensbue… Antar at dette er normalt siden galleblæren er fjernet derfra. Andre som kjente på ubehag der gallen lå, de første dagene? Anonymkode: 373dc...fe2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Fjerna for 2 år siden ganske nøyaktig. Hadde litt småvondt de første dagene ja, liten uke. Brukte smertestillende første 3-4 dagene. Anonymkode: 5486e...693
Blåjojo Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Ja, har fjernet den. Men ble åpnet etter kikkhullskirurgien fordi det var mistanke om lekkasje pga. veldig betente galleganger. Tror det er helt normalt å ha litt vondt der siden de tross alt har drevet å "rotet rundt" inni der. .
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 De fyller opp kroppen din med gass for å få bedre innsyn og smertene kan godt være fra det ja. Hvis det ikke blir bedre med tiden eller magefølelsen sier at noe er galt, ringer du sykehuset. Spesielt hvis du får feber. Anonymkode: b82da...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Var vondt en del dager. Tror kanskje en uke kjente jeg skikkelig ubehag og smerter. Så gikk det bare plutselig over. Anonymkode: 49553...b52
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #6 Skrevet 28. januar 2023 Ja min ble fjernet for nesten 2 år siden, det gjorde kjempe vondt lenge, men de rotet jo veldig der, det ble mye problemer med og gå på do i ettertid, og utviklet spiserørsbrokk. Men det går mye bedre nå! Litt smerter innimellom bare. Jeg var på sykehuset lengre en jeg fikk beskjed om. Lykke til ts! Det kommer til å gå bra:) Anonymkode: 777e9...543
Jasme Skrevet 28. januar 2023 #7 Skrevet 28. januar 2023 Tusen takk for svar 🙂 Går bedre nå… Satse på at det går seg til 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå