AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg finner den ikke på appen 🤔 Hadde gledet meg til å se den nå i helgen 🤪 Anonymkode: 96dc0...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 Nei, ikke i Norge. Mener jeg leste at siden den går på kino nå, så kommer den ikke it enda her. Men har du VPN så ligger den i flere land (blant annet Danmark, Sverige og Finland). Anonymkode: de733...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Del Skrevet 27. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg finner den ikke på appen 🤔 Hadde gledet meg til å se den nå i helgen 🤪 Anonymkode: 96dc0...2f0 Kommer ikke før til høsten i Norge https://www.dagsavisen.no/kultur/2023/01/26/na-gar-narvik-til-topps-ogsa-pa-netflix/ Anonymkode: 8b864...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Del Skrevet 27. januar 2023 Skift vpn til Sverige, for her er den lagt ut. Tror det var mandag den kom. Anonymkode: e171d...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 27. januar 2023 #5 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) Endret 27. januar 2023 av aksase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #6 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg så den på Netflix i kveld (bor ikke i Norge), til å være en norsk film så var den veldig bra med flinke skuespillere. Heldigvis så var den ikke fylt med de typiske oppbrukte skuespillerne fra norske filmer. Når jeg ser slike filmer så bruker jeg å legge merke til om settingen og rekvisittene ikke er tidsriktig, de har gjort en bra jobb med å få det til å se ut som 1940 bortsett fra noen små glipp. Synes for øvrig at filmen var litt kort og de kunne ha brukt litt mer detaljert CGI, er noen sekvenser med skyting som de har bommet helt på siden det ser ut som de bruker laservåpen. Det er nok en film jeg ikke kommer til å se igjen med det første, kanskje hvis den blir sendt på NRK uten reklamepauser. Anonymkode: dc120...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2023 #7 Del Skrevet 27. januar 2023 Den kommer på Netflix i Norge når den går av kino. Uansett en skuffende pai av en film. Er mer kjærlighetshistorie i rammen av krig enn en krigsfilm, den forteller så og si ingenting om den enorme innsatsen som pågikk fra norske styrker, om sjøslaget i havnen, om franske alpejegere som kjempet sammen med polske soldater her, eller et knyst av historien til Trønderbataljonen eller General Fleischer. Tvert imot spiller de inn et plot som faktisk er så usannsynlig på tvers av en annen helt fra 9. April, Dr Borch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå