Gå til innhold

Hva tenker dere om en mann som er veldig opptatt av å smake og svelge sin egen sæd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje ikke veldig erfaren, men noen sexpartnere har jeg da hatt i mitt snart 33 år lange liv. Nå har jeg truffet en mann som er hyggelig, oppmerksom, snill og er en over gjennomsnittet god elsker. Håper å bli hengende med ham en god stund. Men han har noe for seg som jeg aldri har opplevd før. Han er veldig fokusert på sin egen sæd, og spesielt å smake den og svelge den.

Når jeg har sugd ham, vil han råkline med meg mens jeg fortsatt har sæden hans i munnen. Har han sprutet i meg, eller på meg, slikker han den i seg og svelger den.  

Jeg reagerer egentlig ikke negativt på det, eller positivt for den del. Men syns mest at det er ganske snålt. Er det vanlig at menn gjerne vil slikke, smake og svelge sin egen sæd? Selv har han ingen god forklaring annet enn at han liker det og blir tent av det.

Anonymkode: a4949...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt. Men for så vidt bedre enn de som ikke vil ha kontakt med egen sæd, men likevel krever at du skal svelge og nyte det?

Anonymkode: 3b451...712

• Liker 4
Skrevet

Mannen min synes det er digg innimellom i alle fall. Han liker bare kroppsvæsker generelt, er av typen som ikke synes noe er ekkelt.

Anonymkode: 17577...7e3

Skrevet

Har vært borti noen menn som gjør dette. Også vært borti noen som ønsker å smake på andres sæd. 
Om de er hetero, bifil, eller homo har jeg aldri tenkt over. Er vel ikke så nøye det? 

Det skader jo ingen, så hvorfor ikke?

• Liker 3
Skrevet

Der høres deilig ut.. Jeg smaker da på meg selv, han kysser meg, jeg er da ikke lesbisk fordi 😂 jeg ville ikke smakt på andre damer.. Bedre det enn menn som skal bli sugd og ikke engang kan kysse deg etterpå.. 

• Liker 1
Skrevet

Personlig syns jeg det er litt merkelig, men det er fordi jeg ikke helt klarer å se det seksuelle med sæd. Jeg ser mer på det som snørr, haha🥲 

-Men! Jeg syns det er sunnere med en mann som kan spise sin egen sæd, enn en mann som forventer att andre skal like hans sæd men ikke han selv. 

• Nyttig 1
Skrevet

Personlig synes jeg det er turnoff. Men jeg synes alle menn som forventer at en dame skal få det i munn eller ansikt burde ihvertfall smake på det selv først. Ikke mange som vil det. 

Det trenger ikke ha noe som helst med legning å gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Mange kvinner som tenner på at mannen smaker på seg selv. Kanskje han spiser sæden sin fordi han tror det tenner deg?

Anonymkode: 6951a...a48

Skrevet

Jeg er ikke sykt opptatt av det, men jeg har heller ikke problemer med å få min egen sæd i munnen. Slurpe det fra kjønnet hennes, nope, men å slikke det fra kroppen eller fjeset, samt kysse, er helt ok. 

Anonymkode: ded50...dca

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er kanskje ikke veldig erfaren, men noen sexpartnere har jeg da hatt i mitt snart 33 år lange liv. Nå har jeg truffet en mann som er hyggelig, oppmerksom, snill og er en over gjennomsnittet god elsker. Håper å bli hengende med ham en god stund. Men han har noe for seg som jeg aldri har opplevd før. Han er veldig fokusert på sin egen sæd, og spesielt å smake den og svelge den.

Når jeg har sugd ham, vil han råkline med meg mens jeg fortsatt har sæden hans i munnen. Har han sprutet i meg, eller på meg, slikker han den i seg og svelger den.  

Jeg reagerer egentlig ikke negativt på det, eller positivt for den del. Men syns mest at det er ganske snålt. Er det vanlig at menn gjerne vil slikke, smake og svelge sin egen sæd? Selv har han ingen god forklaring annet enn at han liker det og blir tent av det.

Anonymkode: a4949...0f3

Ja, det er vanlig :) Det er tennende med en mann som ikke er redd for sine egne safter/sæd. Mange kvinner liker jo også å smake på seg selv.

Skrevet

Jeg synes det hørtes fryktelig ekkelt ut...

Anonymkode: eb802...d47

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det er kvalmt og ekkelt. 

• Liker 3
Skrevet

Skikkelig turn off. Like før jeg kasta opp fredagspizzaen av å lese innlegget.

• Liker 5
Skrevet

Altså, cred for å smake! Finnes så mange hyklerske menn der ute som krever at dama gjør det mens de selv brekker seg av tanken. Men det hørtes også nesten litt i overkant ut sånn du beskriver det.

Skrevet

Han må jo ha misforstått  fullstendig, det er ikke vaniljesaus!

Skrevet

Det hadde ikke min gjort! Han elsker å slikke, men tvert han har sprutet i meg eller i munnen får jeg iallefall ikke kline med han. Han får panikk om jeg har prøvd på tull. 

Anonymkode: 7fcb0...14c

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod. 

Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på forum for private henvendelser. 

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Gjort det en gang, men uaktuelt med min nåværende. Hun synes det er avtennende. Fortsatt stor fantasi for meg.

Skrevet
Irja skrev (På 27.1.2023 den 19.49):

Skikkelig turn off. Like før jeg kasta opp fredagspizzaen av å lese innlegget.

Skyld deg sjøl! Du må da ikke lese denne tråden til fredagspizzaen?

Anonymkode: c164f...b36

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...