Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er arbeidsufør (AAP eller uføretrygd) og hadde uføreforsikring med uførerente, hvor mye får dere utbetalt fra forsikringsselskapet pr mnd? Blir det avkortet mot AAP/uføretrygden, eller er det samme sum uansett hva man får fra NAV?

Hadde du forsikring gjennom jobb, eller privat, eller begge deler?

Anonymkode: 7b221...18c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg ufør( er i full jobb) men har brukt uføre forsikringen min ved to tilfeller av langvarig sykemeldte grunnet omfattende skade. 

Forsikrings pengene kommer i tillegg til utbetaling fra nav, altså poenget med forsikringen er å tette hullet mellom nav og tidligere inntekt. Jeg fikk utbetalt rundt 8000 fra forsikringen i mnd.

Har både privat og gjennom jobb, kun brukt den private da den er bedre. 

Anonymkode: 80ea8...084

Skrevet

Jeg hadde forsikring gjennom jobb, og får nå som 100% uføretrygdet 5800 kr mnd fra forsikringsselskapet

Anonymkode: efe61...dc3

Skrevet

Gikk ned litt i uføreerstatning fra forsikringsselskapet da barnet mitt fylte 21, så nå har jeg 5500 utbetalt (husker ikke brutto) i måneden derfra, i tillegg til den vanlige uføretrygden fra NAV.

Anonymkode: 45058...7d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde forsikring gjennom jobb, og får nå som 100% uføretrygdet 5800 kr mnd fra forsikringsselskapet

Anonymkode: efe61...dc3

Samme her. 

Anonymkode: dc8b3...4fa

Skrevet

Jeg jobbet i 20 år, og hadde uføreforsikring gjennom jobben i kanskje 15 år. Får bare 1000 kr mnd, så det var nok en dårlig forsikring.

Anonymkode: c25a7...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...