AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Jeg fikk fjernet livmor og eggledere for 4 uker siden. Eggstokkene er bevart. Inntil 3 dager siden gikk rekonvalesens som forventet, smertene minker og energien øker. Jeg fikk beskjed om at litt blødning fra skjeden er normalt, og det har jeg hatt, men så lite at det kun vises ved tørking etter toalettbesøk. De 3 siste dagene derimot har jeg hatt blødning som virker som en menstruasjonsblødning, med tanke på mengde blod. Samtidig har smertene økt i den ene eggstokken. Denne eggstokken var hardt rammet av endometrievev og der var adhesjoner mellom eggstokk og livmor. Kirurgen sier at endometrievevet er fjernet, så den bør fungere. Jeg vet jo at når livmoren er fjernet så får man ikke menstruasjon, men hva er disse blødningene? Jeg har ikke sterke smerter, noe jeg hadde forventet dersom stingene øverst i vagina hadde gått opp/blitt revet opp. Dere som har fått utført hysterektomi, fikk dere blødninger og samtidig økte smerter, spesielt etter operasjonssårene var nesten grodd? Jeg har en tlf-konsultasjon med sykehuset om 10 dager, men begynner å bli bekymret for disse blødningene. Takknemlig for tilbakemeldinger! Anonymkode: f8fcc...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå