AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Ble singel i sommer. Vi skiltes som venner og sa til hverandre at det var viktig for oss å beholde vennskapet. Vi har vært sammen i mange år, og har mye felles fortsatt. Vi ble singel fordi eksen min ikke klarte å kommunisere, og fordi hun var utro mot meg ett par ganger. Hun klarte aldri å si hva hun følte. I stedet gikk hun å var utro. I det siste føler jeg at hun har *ghostet* meg. Når jeg skulle sende henne en morsom snap så jeg at hun har slettet meg som venn. Det står at jeg fortsatt kan sende meldinger til henne riktig nok, men jeg er ikke i venne listen hennes. Ser også hun har slettet meg på Facebook. Vet ikke helt hva jeg skal føle og gjøre? På en side er jeg glad for at hun viser at hun ikke har skjerpet seg. Minner meg på hvorfor det er slutt. På den andre siden plager det meg at hun bare sletter meg uten en grunn. Vi utveksler vennskapelige meldinger på sms og på messenger hele tiden, så hvorfor har hun slettet meg på snap uten noe varsel? Holder hun meg skjult for ny flamme kanskje? Anonymkode: 21dcd...c6f
Sirah Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Eller så ble det kanskje vanskelig for henne å hele tiden få påminnelser om det dere hadde. Kanskje hun slettet deg for å få litt avstand? 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Å bare slette noen synes jeg er relatert til å kommunisere dårlig. Det er rett og slett slik hun er, det har ingenting med deg å gjøre. Det kan også være lettere å komme over eksen om en ikke får opp bilder og statuser om deg hele tiden. Anonymkode: e751e...42f 2
Einus Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Drit i Fjøsboka. Har en fake profil der, men er aldri inne der. Og av den grunn har jeg også mindre problemer... Bruker det bare for å søke opp ting jeg trenger svar på, motor, traktor bilder etc
svartkatt Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Betyr det noe egentlig? Noen ganger er det vel like greit å bare gå videre. 2
Hjelpsom Skrevet 27. januar 2023 #6 Skrevet 27. januar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ble singel i sommer. Vi skiltes som venner og sa til hverandre at det var viktig for oss å beholde vennskapet. Vi har vært sammen i mange år, og har mye felles fortsatt. Vi ble singel fordi eksen min ikke klarte å kommunisere, og fordi hun var utro mot meg ett par ganger. Hun klarte aldri å si hva hun følte. I stedet gikk hun å var utro. I det siste føler jeg at hun har *ghostet* meg. Når jeg skulle sende henne en morsom snap så jeg at hun har slettet meg som venn. Det står at jeg fortsatt kan sende meldinger til henne riktig nok, men jeg er ikke i venne listen hennes. Ser også hun har slettet meg på Facebook. Vet ikke helt hva jeg skal føle og gjøre? På en side er jeg glad for at hun viser at hun ikke har skjerpet seg. Minner meg på hvorfor det er slutt. På den andre siden plager det meg at hun bare sletter meg uten en grunn. Vi utveksler vennskapelige meldinger på sms og på messenger hele tiden, så hvorfor har hun slettet meg på snap uten noe varsel? Holder hun meg skjult for ny flamme kanskje? Anonymkode: 21dcd...c6f Kanskje du sender morsomme snap for ofte? Og som noen har nevnt allerede ikke vil bli minnet på det dere hadde og kanskje da sliter med dårlig samvitighet. Bare en tanke. 2
Bøtteballetten Skrevet 27. januar 2023 #7 Skrevet 27. januar 2023 Ser ikke helt problemet. Vil si det er naturlig å distansere seg etter et brudd. 8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #8 Skrevet 27. januar 2023 Skal jeg spørre henne? Blir litt sprø av å ikke vite hvorfor. Anonymkode: 21dcd...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #9 Skrevet 27. januar 2023 Vi pratet senest i går og det var ikke noe negativt tone mellom oss. Anonymkode: 21dcd...c6f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #10 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Å bare slette noen synes jeg er relatert til å kommunisere dårlig. Det er rett og slett slik hun er, det har ingenting med deg å gjøre. Det kan også være lettere å komme over eksen om en ikke får opp bilder og statuser om deg hele tiden. Anonymkode: e751e...42f Enig! Min eks gjorde også dette selv om vi snakket hver dag og hadde en god tone, viste seg at han hadde blitt venn med ei han ikke ønsket jeg skulle se Anonymkode: a60c0...153 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #11 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Enig! Min eks gjorde også dette selv om vi snakket hver dag og hadde en god tone, viste seg at han hadde blitt venn med ei han ikke ønsket jeg skulle se Anonymkode: a60c0...153 Det kan jo være det. Hun har ikke så veldig lukket profil og ser at hun har fått flere likes på bildene sine av menn hun ikke hadde i kontaktlisten sin når vi var sammen. Har sendt henne en melding som jeg pleier uten å si noe om at jeg vet hun har slettet meg, så får jeg se om hun svarer og later som ingen ting. Anonymkode: 21dcd...c6f
Whistler Skrevet 27. januar 2023 #12 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): .............. Blir litt sprø av å ikke vite hvorfor. Anonymkode: 21dcd...c6f Hun er ferdig med deg. Du er ikke ferdig med henne. Ta et hint. 2 6
Bøtteballetten Skrevet 27. januar 2023 #13 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Skal jeg spørre henne? Blir litt sprø av å ikke vite hvorfor. Anonymkode: 21dcd...c6f Tror du skal akseptere at det er slutt og hun har gått videre, selv om du tydeligvis ikke har greid det. 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #14 Skrevet 27. januar 2023 Du blir sprø av å ikke vite hvorfor den utro eksen sletta deg? Du burde jo slettet og kuttet kontakt idet hun var utro. Ikke send morsomme ting til ekser, det er ikke vennen din! Anonymkode: c3920...43e 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #15 Skrevet 27. januar 2023 Whistler skrev (4 minutter siden): Hun er ferdig med deg. Du er ikke ferdig med henne. Ta et hint. Hvorfor sa hun at vi skulle være venner da, og prater med meg hver dag på meldinger? Hun sender meldinger til meg også først. Er ikke bare jeg som sender meldinger til henne. Hun ringer meg også fra tid til annen. At hun bare sletter meg uten å si noe er ganske sårende. Anonymkode: 21dcd...c6f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #16 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du blir sprø av å ikke vite hvorfor den utro eksen sletta deg? Du burde jo slettet og kuttet kontakt idet hun var utro. Ikke send morsomme ting til ekser, det er ikke vennen din! Anonymkode: c3920...43e Vi har vært sammen i mange år og har vært bestevenner og kjærester. Det er ikke så lett å bare kutte kontakten når noen er en så stor del av livet ditt. Felles nettverk osv også. Anonymkode: 21dcd...c6f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #17 Skrevet 27. januar 2023 Å ha daglig kontakt med eksen er ikke sunt. Move on! Anonymkode: 2deb8...d5d 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #18 Skrevet 27. januar 2023 Så bra hun distanserte seg. Det er ofte så mange følelser etter et brudd, at det å ha et godt vennskap er vanskelig uansett. Anonymkode: ef2fa...159 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #19 Skrevet 27. januar 2023 Ikke noe å bruke tid på å tenke over. Jeg vil heller ikke at mine ekser skal ha innsyn i mitt liv, uansett hvor greit bruddet var og selv om det går fint an å hilse hvis jeg treffer dem tilfeldig. Men å ringe, sende meldinger og «morsomme» snapper rett etter et brudd? Høres overhodet ikke ut som om du har skjønt at det er slutt, og hun har sannsynligvis latt det gå pga dårlig samvittighet. Hvorfor skal hun informere om at du er slettet? Du har ikke krav på noe fra hennes liv, uansett hvor mange felles venner dere måtte ha. Finn noe annet å tenke på som er mer konstruktivt Anonymkode: c8428...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #20 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble singel i sommer. Vi skiltes som venner og sa til hverandre at det var viktig for oss å beholde vennskapet. Vi har vært sammen i mange år, og har mye felles fortsatt. Vi ble singel fordi eksen min ikke klarte å kommunisere, og fordi hun var utro mot meg ett par ganger. Hun klarte aldri å si hva hun følte. I stedet gikk hun å var utro. I det siste føler jeg at hun har *ghostet* meg. Når jeg skulle sende henne en morsom snap så jeg at hun har slettet meg som venn. Det står at jeg fortsatt kan sende meldinger til henne riktig nok, men jeg er ikke i venne listen hennes. Ser også hun har slettet meg på Facebook. Vet ikke helt hva jeg skal føle og gjøre? På en side er jeg glad for at hun viser at hun ikke har skjerpet seg. Minner meg på hvorfor det er slutt. På den andre siden plager det meg at hun bare sletter meg uten en grunn. Vi utveksler vennskapelige meldinger på sms og på messenger hele tiden, så hvorfor har hun slettet meg på snap uten noe varsel? Holder hun meg skjult for ny flamme kanskje? Anonymkode: 21dcd...c6f Hvor gamle er dere to? Og veldig spesielt at du tviholder sånn på eksen din, har du ikke andre venner? Når man gjør det slutt, går man hvert til sitt og skal leve videre. Mest sannsynelig slettet hun deg fordi hun dater, eller har fått ny kjæreste. Hun har ihvertfall skjønt at man ikke kommer seg ordentlig videre, når man har holdt på som dere to. Anonymkode: b2068...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå