Gå til innhold

Nye jobb-antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg jobb på et kontor og trenger nye klær!

Jeg går vanligvis med ripped jeans, både relaxed og slim fit. Vide cargobukser, hettegensere, t-skjorter, sneakers...

Og folk kler seg relativt fint og ordentlig på denne jobben.

Jeg har sett masse rundt og lagt masse i handlekurver, men blir litt svett. Synes det er vanskelig å skifte stil, kjøpe klær jeg aldri har gått med før. Ser det er mange flinke her inne, så lurer på om noen vil hjelpe meg litt?

Jeg ønsker å være ordentlig kledd, men samtidig litt kult, hvis dere skjønner. Jeg takler ikke for damete, kjerring eller kjedelig.

Det jeg har sett til nå som jeg liker er regular jeans uten hull (Er JDY bra?), dressbukser, basic topper og cardigans eller dressjakke, strikkegensere og noe skjorter. Liker fargekomboen svart og beige. Men blir så usikker på dressjakkene... Kunne tenkt meg en i beige, som har flatterende passform (ikke oversized) og ikke er for pynta. Kunne også tenkt meg en litt lang skjorte som kan rekke nedenfor genseren med en kul krage og så en strikkegenser over. Liker sorte snøreboots (ankelstøvletter), men har ikke funnet de "perfekte".

Hvis noen synes det er gøy å hjelpe da :) Helst med bilder eller linker!🥰

På forhånd takk! Hilsen plutselig voksen🤷‍♀️

Anonymkode: fb7ed...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på styled by sheridan på Instagram. Hun viser mange flotte antrekk og kombinasjoner i en stil jeg tror du vil like utfra beskrivelsen din 😊

Anonymkode: f99c0...897

Skrevet

Du kommer langt med hele bukser og en lammeullsgenser. Er det kleskode der du skal jobbe? 

Anonymkode: eae61...afb

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips! Det er ikke kleskode nei:)

Anonymkode: fb7ed...2b9

Skrevet

Synes & other stories har fine klær til kontor. Du kan jo f.eks. Bruke skinnskjørt til strikket genser eller skjorte, så blir det litt mer casual 

Anonymkode: 4cbca...75a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...