Rødstrupa Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Kan man bli litt avhengig av sjokolade? Har inntrykk av at dersom jeg først spiser sjokolade så har jeg veldig behov for å spise det dagen etter og dagen etter osv. Dersom jeg ikke har spist det på ca 10 dager feks. så er det mye lettere å avstå. Freia Melkesjokokade frister mest….c’’.)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Høres nesten ut som at du bør kutte sjokolade helt, dessverre. Har du samme problemet med mørk sjokolade? Anonymkode: 04c43...171
Reign Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Man kan bli psykisk avhengig av alt, men sukkeravhengigheten er også fysisk.
Rødstrupa Skrevet 27. januar 2023 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høres nesten ut som at du bør kutte sjokolade helt, dessverre. Har du samme problemet med mørk sjokolade? Anonymkode: 04c43...171 Er ikke noe særlig glad i mørk sjokolade. Nå jeg ‘’bare må ha’’ sjokolade ca 100-200 g så får jeg ofte veldig vondt i magen og jeg må raskt på wc. Tror selv at grunnen til det kan være at jeg spiser for fort. Prøver å avstå fullt og helt.
Rødstrupa Skrevet 27. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2023 (endret) Reign skrev (15 minutter siden): Man kan bli psykisk avhengig av alt, men sukkeravhengigheten er også fysisk. Skjønner ikke hva du mener? Kan du forklare hva du mener med psykisk avhengighet? Endret 27. januar 2023 av Rødstrupa
Reign Skrevet 27. januar 2023 #6 Skrevet 27. januar 2023 Rødstrupa skrev (1 time siden): Skjønner ikke hva du mener? Kan du forklare hva du mener med psykisk avhengighet? Jeg trodde det var ganske åpenbart mtp ordlyden fysisk vs psykisk, men her har du forskjellen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå