AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Jeg blir fysisk syk av sterke lukter, kvlam, får pusteproblemer, migrenen kommer som kastet på og jeg må rett og slett trekke meg bort, det kan være noe så enkelt som at en som tok heisen før meg hadde ekstremt med parfyme på så blir jeg syk før heisen stanser.. Dette er selvsagt er problem jeg må forholde meg til, jeg kan ikke styre hva andre har eller ikke har brukt av for eksempel parfyme - men når det gjelder det å ha en relasjon til et annet menneske blir det litt annerledes eller? Kan jeg si til en person at jeg gjerne vil ha kontakt men at du lukter for sterkt for meg? VEdkommende oooser parfyme på lang vei og jeg blir superdårlig hver eneste gang.. Anonymkode: 17788...1a8
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Ja, det synes jeg. Hvis noen hadde sagt det til meg ville jeg tenkt at «så koselig at noen liker meg så godt og sier at de vil treffe meg». Det er jo en ærlig sak, du blir dårlig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Ja selvsagt. Si det på en vennlig og positiv måte og forklar ordentlig. Alle vet at noen ikke tåler parfyme. Anonymkode: 8dee8...7eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå